Millä perusteella noi nimet valikoituu FB:n sivunlaitaan- eli paikallaolijat.
Kun mulla on paljon sellasia, joiden sivuja en ole katsellut. Onko ne sitten katselleet mun sivuja? Kun eikö ne ole niitä kenen kanssa on ollut eniten tekemisissä FB:ssa?? help!
Kommentit (9)
sen perusteella, että ovat paikalla.
Nyt siellä on ihan randomisti nimiä, joista vaan osa on paikalla. Edelleen on ne pallerot kertomassa kaverin tilasta, ja yleensä puolet on offlinessa. Oon siis ihmetellyt samaa ku ap.
Nyt siellä on ihan randomisti nimiä, joista vaan osa on paikalla. Edelleen on ne pallerot kertomassa kaverin tilasta, ja yleensä puolet on offlinessa. Oon siis ihmetellyt samaa ku ap.
en ikinä pidä sitä sivupalkkia auki niin en ole huomannut. Randomilla varmaan?
ei ole paikalla. Niissä ei ole mitään palloa. Mulla näkyy siellä meinaan yksi mies, josta olen kiinnostunut. Mutta en ole hänen sivujaan katsellut. Onkohan hän minun?? (olispa!)
fb:ssa vai ei? jos on, niin ei kai tossa mitään ihmeellistä
fb:ssa. ja näkyy siinä sivussa kokoajan, vaikkei ole paikalla. miksi juuri hän vajaasta 300:sta kaverista?
nyt keitä teillä näkyy? onko semmoisia kenen kanssa olette tekemisissä paljon fb:n kautta??
ne ovat kavereistasi ne, joilla on samaan aikaa FB auki koneellaan (eli ovat kirjautuneena FB:n chattiin)