Siis oikeesti.. Eikö kundit pyyhi kikkeliään, ku ne käy veskissä??
Monella jätkällä näkyy sellainen pissatahra housun etumuksessa, varsinki kalsareissa ja valitettavasti olen nähny jopa omilla sukulaisillaki, jotka tulee veskistä!
Ällöä ; x
-Mia-
Kommentit (21)
Itse käytän glory holea puhdistukseen.
Eihän osa naisista pese pideellä pilluaankaan ja siellä sentään muhii kaikki ja haisee niin pirusti muutaman hetken päästä.
Siellä on rännit ja pisoaarit, joissa paperin käyttö on lähes mahdotonta.
Ravistuksella se lähtee usein kuivaksi, mutta se sinun kostea pilkkusi on touhutippa, joka tulee usein virtsaputkesta, kun penis menee taas alaspäin normaaliin asentoonsa.
Virtsaputkea ei voi paperilla pyyhkäistä sisäisesti.
vessan kaynnin jalkeen niin eikos naisetkin vois vahan "ravistella" kun kay vessassa....yokkkkkk. En tosiaan ymmarra niita miehia jotka eivat pyyhi. Valitettavaa tietenkin on ettei se yleisissa vessoissa ole mahdollista miehille. Itse kuljetan aina paperia mukana jos yleisista vessoista on paperi loppu niin on mihin pyyhkia.
Voihan sen mulkun päässä olevan tipan pyyhkäistä pois mutta tehdään sille lopulle joka odottelee siellä putkessa. Vaikka iten heiluttelet niin aina sinne jää.
Eli ei auta mitään vaikka ottaa sen yhden tipan pois.
Se valkea tahra etumuksessa ei ole kusesta vaan se tulee erektiossa touhutipasta.
Voihan sen mulkun päässä olevan tipan pyyhkäistä pois mutta tehdään sille lopulle joka odottelee siellä putkessa. Vaikka iten heiluttelet niin aina sinne jää. Eli ei auta mitään vaikka ottaa sen yhden tipan pois. Se valkea tahra etumuksessa ei ole kusesta vaan se tulee erektiossa touhutipasta.
on puhdas molemmilla pyyhitty on
Olin aika järkyttynyt, kun tajusin, ettei uusi miesystäväni pyyhi. Hoksasin sen siinä vaiheessa kun helteillä huomasin, että kalsarit alkoivat haista vanhalle virtsalle. Siis yöööök! On myös tosi laiska pesemään pyykkiä, joten lopulta haju siirtyi farkkuihinkin.
Seksihalut lähtivät hetkeksi... Vieläkin vähän puistattaa.
Itse ainakin ravistan kuivaksi, ja kerran pyyhin mulkkuni ystäväpariskunnan naamapyyhkeeseen.
Ravistamalla saa parhaiten tipat pois. Näin ainakin oma mies sanoo.
sanoo myös minun mieheni.
Itse ainakin ravistan kuivaksi, ja kerran pyyhin mulkkuni ystäväpariskunnan naamapyyhkeeseen.
vehkeen pyyhkiminen ensimmäiseen käsiin osuvaan pyyhkeeseen taitaa olla aika yleinen tapa.
ja yleisissä vessoissa ihan tuttavallisesti hihaan, omaan tai vieressä olevan.
En ole ollut miehen touhuja katsomassa, mut opetti pojan pissaamaan seisaaltaan ja poika pyyhkii yhdellä paperilla aina kun on pissannut, varmaan siis mieskin.
tiedän yhden, jolla on niin käyrä, että epäilen hänen kiertävän sen kuivaksi.
siistit miehet (ja pojat)