Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen vaan pahoillani, eroasiaa.

Vierailija
06.08.2011 |

Mutta en vaan usko että voisin uhrata tätä ainoata elämääni lasten takia huonossa seksittömässä suhteessa. Miestä ei tee vaan mieli kun ei pidä itsestään yhtään juuri huolta. Suihkua lukuunottamatta. Nytkin tekee myöhään ruokaa itselleen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kotiin tullessa oli pinna kireällä, ei minkäänlaisia tulevaisuuden suunnitelmia, ei kunnollista yhteiselämää saati että olisi ollut aikuisten välistä hellyyttä ja yhteistyötä.

Miksi ihmeessä lasten pitäisi kärsiä siitä, että aikuisilla on kamala elämäntilanne. Etenkin, jos muutoksella paranisi kaikkien olo.

Vierailija
2/9 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä tuhlaa elämääsi. Olet oikeassa. Tavoittele sitä minkä koet tarvitsevasi, mikä sinulta puuttuu jotta voisit olla onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kai sen on itse tehdä se ruoka, jos vaimo ei sitä ole tehnyt.

Vierailija
4/9 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kai sen on itse tehdä se ruoka, jos vaimo ei sitä ole tehnyt.

Joo on ylipainoinen ja ei käy parturissa ym. Itehän tein sen virheen ja hänet huolin lasten isäksi mutta virheistä pitää kantaa myös vastuu joskus, kuuluu aikuisuuteen.

ap

Vierailija
5/9 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luen nykyään näitä erojuttuja. Hiljattain isäni haudanneena olen vasta tajunnut kuinka surullinen ja suuri asia ero on. Lohduttavaa tässä suuressa surussa on edes se, että voimme jakaa tämän perheenä, äitini ja sisarusteni kanssa! Tuskin onnistuisi jos vanhempani olisivat eronneet, eikä isä olisi ollut osa perhettä enää. Miettikää hyvät ihmiset kenen kanssa niitä lapsia teette ja miten ero oikeasti vaikuttaa heidän loppuelämäänsä. Itsekin kun on eroa joskus ajatellut ainoana mahdollisuutena, niin nyt miettisin todella pitkään ja miettisin vielä lisää ennen eropäätöksen tekemistä.

Vierailija
6/9 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luen nykyään näitä erojuttuja. Hiljattain isäni haudanneena olen vasta tajunnut kuinka surullinen ja suuri asia ero on. Lohduttavaa tässä suuressa surussa on edes se, että voimme jakaa tämän perheenä, äitini ja sisarusteni kanssa! Tuskin onnistuisi jos vanhempani olisivat eronneet, eikä isä olisi ollut osa perhettä enää. Miettikää hyvät ihmiset kenen kanssa niitä lapsia teette ja miten ero oikeasti vaikuttaa heidän loppuelämäänsä. Itsekin kun on eroa joskus ajatellut ainoana mahdollisuutena, niin nyt miettisin todella pitkään ja miettisin vielä lisää ennen eropäätöksen tekemistä.

Mutta kun niitä tärkeitä juttuja ei kukaan oikeasti opeta koulussa vaan ne opitaan kantapään kautta. Ei oma äitikään kaikkea opettanut ja sitten toinen voi valehdella ja kietoa sinut pikkusormen ympärille. Miksei Jumala jos sellainen on niin tehnyt minusta viisasta ja sellaista jolla on itsetunto ja joka ei ota ensimmäistä? Miksi? Niin ja turha tulla tähän ketjuun mitään uskontojuttuja. Olen jo uskossa.

ap

Vierailija
7/9 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(10-15v) toivoin, että vanhmpani olisivat tajunneet erota...

Vierailija
8/9 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee proteiinipitoista ruokaa, joka pitää nälkää paremmin pois. Keksi kivaa tekemistä miehen kanssa. Käykää ostamassa hänelle uudet vaatteet. Jos sitten vielä tökkii, niin oletpahan yrittänyt jotain. Sitäpaitsi, ei koti ole mikään catwalk, joten vähempikin pitäisi riittää.

Vierailija
9/9 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lihaa tiskiin ja paljon. Mutta kun se ottaa sen lautasen kukkuralleen ja sitten kyytipojaksi vielä makaroonia tai riisiä kukkurallisen ja sitten lisää. Yhtään ei ruokaa meillä jää toiseen päivään. Mies syö monesti kolmekin kertaa. On 178/lähes 100kg.

Niin ja ei anna mun leikata tukkaa, kerran koklasin ja suuttui. Ei tilaa parturia mut puhuu et pitäs leikata tukka. Ei tule vaatekauppoihin kun menee hermot. Postimyynti ainoa tapa ostaa vaatteita. Niin ja siis kun sen vartalo ei vaan sytytä. Väärät varpaat,pienet jalat, körmy selkä jne...tunnen vaan itteni kauheeksi, eikä sekään ole kiva!