Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka on totaalisen kyllästyneitä kotielämään lasten kanssa?

Vierailija
06.08.2011 |

Hermot menee alakoululaisen kanssa joka ei kuuntele/tottele. Hädin tuskin saan siivoon oman huoneensa, mutta muut kotityöt on oikeesti sama kuin tervan juontia.

Nuorempi lapsi on todellinen joka paikan höylä. Jos ei ole tekemässä jotain semi vaarallista, on "pahanteoss" tai roikkuu inisten lahkeessa.

Kämppä on mielestäni aina kauheen näköinen. Kaikki jää aina kesken. Ikkunoitakaan en ole tänä vuonna pessyt. Matot ja verhot on sentään pesty, kun viime vuonna ei "pystynyt".

Inhoan tätä sekamelskaa ja tottelemattomia lapsia. Ja vika on tietenkin minun, vai mitä?

Onko ketään muita joita todella kaduttaa perheen hankkiminen. Hirveetä stressiä ja huutoa kaikki päivät.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin meidän elämä sujuu kivasti. Lapsia on 6 eikä heidän kanssaan mitään ihmeempiä hankaluuksia. Koti on riittävän siisti jne. Mutta mä oon niin tylsistynyt ja kyllästynyt, enkä tiedä mitä tekisin sille. Vielä pari vuotta kotiäitiyttä edessä ja sitten työelämään.

Miten saisi ajan kulumaan?

Vierailija
2/6 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ollut kotona kuin 2 vuotta. Onneksi viikon päästä alkaa työt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tiukempi ote tai painu töihin ja pienempi lapsi hoitoon. Kohta valitat kuinka töissäkäynti on raskasta.

Vierailija
4/6 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun sais olla edes yhden päivän ihan hiljaisuudessa.

Vierailija
5/6 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten olen kotona, koska on vähemmän raskasta. Kurinpito vinkkejä millä sais tokaluokkalaisen tottelemaan? Muita kuin hakkaaminen.

Vierailija
6/6 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2-vuotiaan kanssa kurinpidossa toimii uhkailu, kiristys ja lahjonta, joten niitä yrittäisin vanhemmankin lapsen kanssa. Esim. tänään lapsi ei halunnut tulla ulkoa sisälle. Mutta koska ruoka-aika lähestyi, niin pakko oli mennä laittamaan sitä ruokaa ja itselläni on leikkauksen vuoksi nostelukielto, joten en voinut häntä sisään kantaakaan. Hetken maanittelun jälkeen päädyin uhkailulinjalle: Jos et nyt tule, niin laitan sen-ja-sen ulkolelun loppuviikoksi piiloon. Jos tulet nätisti, niin mennään iltapäivällä uudelleen ja saat sitten leikkiä sillä. Lapsi mietti hetken ja päätyi kävelemään sisälle.

Tärkeintä tässä on se, että lupaukset pidetään! Eli, jos lapsi ei olisi tullut sisälle, niin lelu tosiaan olisi itku-potku-raivareista huolimatta pysynyt loppuviikon piilossa. Samoin, jos lupaan jonkun lahjomisjutun, niin myös siitä pidetään kiinni.