Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vertaistukea housupainajaisessa

Vierailija
05.08.2011 |

Olen joutunut elämäni turhamaisimpaan kriisiin. Löysin täydelliset housut (olen aika erikoisvartaloinen enkä ole tämän 30+ elämäni aikana aiemmin löytänyt mitenkään päin istuvia). Koska en normaalisti itselleni juuri mitään ostele, hintalappu oli kuitenkin kauhistus. Haikeasti jätin housut kauppaan, mutta vain palatakseni ne myöhemmin samana päivänä katumapäällä hakemaan - ja ne olivat menneet! Viimeinen pari uunista ulos, finito, lisää ei tule...

Tästä on jo toista kuukautta enkä pääse jutusta yli! Ja kyllä, elämässäni on ihan tarpeeksi myös oikeita ongelmia, ei mitään sokerikuorrutettua ollenkaan. Enkä normaalisti välitä ulkonäöstäni tuon taivaallista. Auttakaa! Mistä tässä on kyse? Miten tämän paskafiiliksen saa karistettua!? Onko vastaavia skitsoja kokemuksia? Mietinkö niitä kankaanpaloja lopun ikääni...?

Nimim. Rumat ne vaatteilla koreilee

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, vaikka noin pahasti ei ole vielä jäänyt mikään vaivaamaan. Viime viikolla ostin n. 250e maksavan laukun, jota kävin valehtelematta ainakin 7 kertaa hipelöimässä n. 5 kuukauden aikana. Myyjä piti mua varmaan ihan kahelina :)

Mä vaan yrittäisin metsästää housuja jostainpäin Suomea tai miksei ulkomailtakin. Oliko joku ketjumyymälä, muistatko merkin jnejne. Vaikkei just noita housuja enää löytyisikään, laittaisin merkin muistiin ja etsisin saman valmistajan eri malleja - hyvät housut saattavat tulla eteen!

Tsemppiä toipumiseen!

Vierailija
2/7 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus.

Löysin alennusmyyntejä kolutessani vartalolleni täydellisesti istuvan pikkumustan. En juuri nyt tarvitse mekkoa mihinkään eikä se edes ollut alennuksessa. Jätin siis kauppaan.

Heti kotiin päästyäni alkoi kaduttaa. Luonnollisesti mekko oli mennyt kun seuraavan kerran menin kauppaan.

Kyllä harmitti. Vieläkin harmittaa nyt kun asiasta muistutit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras teetättää muutamat hyvin istuvat housut ompelijalla jostain hyvin laadukkaasta kankaasta.

Maksavat varmasti itsensä takaisin, kun et joudu enää pähkäilemään huonosti istuvien housujen kanssa. Mielihyvän määrää ei voi rahassa mitata!

Vierailija
4/7 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lienee todennäköistä että samalla merkillä on sitä samaa mallia tai ainakin lähes samanlaista myöhemminkin...? Kyllä niitä tilaisuuksia tulee ja menee, ei kannata jäädä yhden perään itkemään.

Vierailija
5/7 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti yllättynyt, että löysin "kohtalotovereita". Ajattelin, että on lähinnä alkanut päässäni pehmetä.

Mä vaan yrittäisin metsästää housuja jostainpäin Suomea tai miksei ulkomailtakin. Oliko joku ketjumyymälä, muistatko merkin jnejne. Vaikkei just noita housuja enää löytyisikään, laittaisin merkin muistiin ja etsisin saman valmistajan eri malleja - hyvät housut saattavat tulla eteen!

Juu, tämän kaupungin jo kolusin, ei löytynyt. Sitten netistä. Löysin yhden ko. merkkiä myyvän putiikin eikä siellä ollut enää ko. mallia - oli ilmeisesti jo "so last season" ;). Jopa huutonetistä kävin hakemassa...

niin lienee todennäköistä että samalla merkillä on sitä samaa mallia tai ainakin lähes samanlaista myöhemminkin...? Kyllä niitä tilaisuuksia tulee ja menee, ei kannata jäädä yhden perään itkemään.

Jep, jep. Merkki oli muuten Signal, mutta en muista tämän merkin malleista sopivaa löytänyt. Ja noita tilaisuuksia ei ole tullut, nytkin olen ko. episodin jälkeen sovittanut ennakkoluulottomasti valehtelematta kymmeniä housuja, noup. Ja itse asiassa, rupesin ihan oikeasti kaupasta silloin lähtiessäni itkemään (sairasta!), jouduin jäämään kadun varrelle penkille itseäni kokoamaan...

Vieläkin harmittaa nyt kun asiasta muistutit.

Sorry :). Mutta niinpä, miten voikin korveta...

Paras teetättää muutamat hyvin istuvat housut ompelijalla jostain hyvin laadukkaasta kankaasta. Maksavat varmasti itsensä takaisin, kun et joudu enää pähkäilemään huonosti istuvien housujen kanssa. Mielihyvän määrää ei voi rahassa mitata!

Kiitos vinkistä! Täytyy harkita, josko lähisi sille tielle. Minulla on lähinnä tällainen "kirahviongelma" vartaloni kanssa...

Kiitos vielä kaikille! Heti helpotti (vähän), kun sai täällä purkautua. Näin naurettavasta asiasta ei kehtaa valittaa "oikeassa elämässä"...

AP

Vierailija
6/7 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos löydät hyvänlaatuiset housut asiantuntevasta liikkeestä, niin myyjä osaa neuvoa, voidaanko ne korjata vartalollesi sopivaksi. Itse en saa milloinkaan housuja suoraan kaupan hyllyltä, vaan aina joudutaan jotain saumaa korjaamaan. Sama myös jakuissa. Korjaaminen tulee monesti kuitenkin halvemmaksi kuin teettäminen. Eli kysy rohkeasti myyjältä apua äläkä tuskaile yksin sovituskopissa.

Vierailija
7/7 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaaminen tulee monesti kuitenkin halvemmaksi kuin teettäminen. Eli kysy rohkeasti myyjältä apua äläkä tuskaile yksin sovituskopissa.

Tämän vastauksen jälkeen tuli ihan sellainen olo, että ehkä olisi aika tässä neljättäkymmentä käydessä jo kasvaa aikuiseksi vaateasioissakin. Satsata laatuun (ja itseensä) ja vaatia palvelua. Ehkä jotain hyvää tästäkin sitten urkenee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän