Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos pyytäisit 14-vuotiaan mukaasi

Vierailija
05.08.2011 |

särkänniemeen ja sielä panisit tämän vahtimaan 8 4 ja 2-vuotiaita serkkujaan (toki yhtä kerrallaan sinä vahtisit toisia) tarjoutuisitko maksamaan hänen rannekkeensa vai odottaisitkoe että maksaa omistaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolimatta siitä, pitääkö vahtia vai ei.

Vierailija
2/8 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

´vaikkei olis vahdittaviakaan. Yleensä jos olen pyytänyt jotain lasta mukaan, niin maksan kulut. Tai ainakin suureksi osaksi. Olin tosin sisarentyttäreni kanssa ulkomailla, vanhemmat maksoi matkan ja minä ruuat, retket yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisena ihmisenä olla maksamatta ja jätskejä yms tarjoomatta jos tuommoisen vahtikeikan järkkäisin

Vierailija
4/8 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä päästäisi 2,4 ja 8 vuotiaita lapsiani 14 vuotiaan kanssa Särkänniemeen. Never.

Vierailija
5/8 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannekkeen maksaisin ilman muuta. Kovin moni 14-vuotias ei edes lähtisi riemusta kiljuen huvipuistoon noin pienien lasten kanssa.

Vierailija
6/8 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä ruuat, jätskit jne

Vierailija
7/8 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos näin olisi niin maksaisin tietysti joka tunnilta palkan. Eihän se mikään huvipuistoreissu ole 14 vuotiaalle mennä "pikkulaitteisiin"

Sen kerran kun itse menemme huvipistoon niin en laita 12 vuotiasta mihinkään laitteeseen 7 vuotiaan pikkusisaruksensa kanssa vaan joko pieni menee osaan yksin tai isän kanssa!!

Vierailija
8/8 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

serkku pyydetään hyvipuistoon vahtimaan nuorempia serkkujaan, ja odotetaan, että hän maksaa siitä huvista rannekkeen omista rahoistaan? Mihin se sitä ranneketta tarvii, kun on kerran töissä? Ja en päästäisi omaani moiseen hommaan never.