Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maalaispoika lähti Helsingin vilinään.

Vierailija
05.08.2011 |

Ja minä äitinä olen ihan hermostuksissa täällä kotona.

Mies (pojan isä) on ihan rennnosti. Soitti pojalle, kun ei vastannut viestiin, jonka pakotin laittamaan.

Poika lupais palailla kotiin 23 aikaan.

Mitä jos ei tulekaan?

Mitä jos poliisi/lääkäri soittaa, että jotain sattunut?

Mitä jos kukaan ei soita ja poika ei tule kotiin, eikä vastaa puhelimeen????

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, 16 v. on jo aika iso eikä mikään pikkupoju. Varmasti poikaa harmittaa ja hävettääkin kun äiti on tuollainen nyyhkyttäjä, takertuu poikaan. Ja just toi ettei yhtään luota poikaan!

Itse olin 16 v. joka viikonloppu Helsingissä, poikaystäväni asui siellä. Olimme paljon hänen perheensä luona ja kaupungilla tietty iltaisin pyörittiin. Vanhempani antoivat bussirahaa ja nähtiin taas sunnuntaina. Ei todellakaan äiti parkunut perään, tiesi että osasin ihan hyvin huolehtia itsestäni.

mä asuin jo ton ikäsenä omillani stadissa.

Vierailija
42/45 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikka alaikäiselle.

Itse asun muualla ja käyn työni puolesta Helsingissä jossa on paljon mielisairaita ja muuten tärähtäneitä henkilöitä.

Maailma on tälläinen, että ihmiset hakeutuu ruuhkiin.

En päästäisi 16 v poikaa tai tyttöä yksin Helsingin vilinään.

Juuri näiden mieleltään sairaiden vuoksi pelottaa päästää lasta (nuorta) sinne. Vaikka itse lapseen luotankin, mielisairaaseen/tuntemattomiin en, ja ne tuntemattomat kun voi saada pahaa aikaan. Onneksi sentään kulkivat porukassa ja nyt tosiaan tulossa kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikka alaikäiselle.

Itse asun muualla ja käyn työni puolesta Helsingissä jossa on paljon mielisairaita ja muuten tärähtäneitä henkilöitä.

Maailma on tälläinen, että ihmiset hakeutuu ruuhkiin.

En päästäisi 16 v poikaa tai tyttöä yksin Helsingin vilinään.

Juuri näiden mieleltään sairaiden vuoksi pelottaa päästää lasta (nuorta) sinne. Vaikka itse lapseen luotankin, mielisairaaseen/tuntemattomiin en, ja ne tuntemattomat kun voi saada pahaa aikaan. Onneksi sentään kulkivat porukassa ja nyt tosiaan tulossa kotiin.

maailma on paha.

Jatkuvasti saa lukea tai joutuu lukemaan nuorten ihmisten katoamisista. On vaan olleet kavereiden luona ja sitten on kadonnut.

Toivottavasti tuo Tamperelainen tyttö löytyy elävänä.

Vierailija
44/45 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikka alaikäiselle. Itse asun muualla ja käyn työni puolesta Helsingissä jossa on paljon mielisairaita ja muuten tärähtäneitä henkilöitä. Maailma on tälläinen, että ihmiset hakeutuu ruuhkiin. En päästäisi 16 v poikaa tai tyttöä yksin Helsingin vilinään.

Vierailija
45/45 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mitä vaan voi tapahtua nykyään, lapsi voi jäädä vaikka auton alle koulun pihalla tai joku voi hakata pahasti bussipysäkillä. Mutta ei vain Helsingissä vaan ihan missä vaan.

Kuitenkin jossain vaiheessa teidän ylisuojelevien on pakko päästää pikku mussukkanne yksin ulos illalla. Sitten he pelkäävät omaa varjoaankin, kiitos hysteeristen äitien pelottelun.

Mielisairautta voi olla sekin että kuvittelee jotain pahaa tapahtuvan ja antaa tunteelle vallan. Sitä kutsutaan epävakaudeksi. Aikuinen ei osaa olla aikuinen vaan hysteerinen hölmö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi