Maalaispoika lähti Helsingin vilinään.
Ja minä äitinä olen ihan hermostuksissa täällä kotona.
Mies (pojan isä) on ihan rennnosti. Soitti pojalle, kun ei vastannut viestiin, jonka pakotin laittamaan.
Poika lupais palailla kotiin 23 aikaan.
Mitä jos ei tulekaan?
Mitä jos poliisi/lääkäri soittaa, että jotain sattunut?
Mitä jos kukaan ei soita ja poika ei tule kotiin, eikä vastaa puhelimeen????
Kommentit (45)
paikka alaikäiselle.
Itse asun muualla ja käyn työni puolesta Helsingissä jossa on paljon mielisairaita ja muuten tärähtäneitä henkilöitä.
Maailma on tälläinen, että ihmiset hakeutuu ruuhkiin.
En päästäisi 16 v poikaa tai tyttöä yksin Helsingin vilinään.
Juuri näiden mieleltään sairaiden vuoksi pelottaa päästää lasta (nuorta) sinne. Vaikka itse lapseen luotankin, mielisairaaseen/tuntemattomiin en, ja ne tuntemattomat kun voi saada pahaa aikaan. Onneksi sentään kulkivat porukassa ja nyt tosiaan tulossa kotiin.
paikka alaikäiselle.
Itse asun muualla ja käyn työni puolesta Helsingissä jossa on paljon mielisairaita ja muuten tärähtäneitä henkilöitä.
Maailma on tälläinen, että ihmiset hakeutuu ruuhkiin.
En päästäisi 16 v poikaa tai tyttöä yksin Helsingin vilinään.
Juuri näiden mieleltään sairaiden vuoksi pelottaa päästää lasta (nuorta) sinne. Vaikka itse lapseen luotankin, mielisairaaseen/tuntemattomiin en, ja ne tuntemattomat kun voi saada pahaa aikaan. Onneksi sentään kulkivat porukassa ja nyt tosiaan tulossa kotiin.
maailma on paha.
Jatkuvasti saa lukea tai joutuu lukemaan nuorten ihmisten katoamisista. On vaan olleet kavereiden luona ja sitten on kadonnut.
Toivottavasti tuo Tamperelainen tyttö löytyy elävänä.
paikka alaikäiselle. Itse asun muualla ja käyn työni puolesta Helsingissä jossa on paljon mielisairaita ja muuten tärähtäneitä henkilöitä. Maailma on tälläinen, että ihmiset hakeutuu ruuhkiin. En päästäisi 16 v poikaa tai tyttöä yksin Helsingin vilinään.
Ihan mitä vaan voi tapahtua nykyään, lapsi voi jäädä vaikka auton alle koulun pihalla tai joku voi hakata pahasti bussipysäkillä. Mutta ei vain Helsingissä vaan ihan missä vaan.
Kuitenkin jossain vaiheessa teidän ylisuojelevien on pakko päästää pikku mussukkanne yksin ulos illalla. Sitten he pelkäävät omaa varjoaankin, kiitos hysteeristen äitien pelottelun.
Mielisairautta voi olla sekin että kuvittelee jotain pahaa tapahtuvan ja antaa tunteelle vallan. Sitä kutsutaan epävakaudeksi. Aikuinen ei osaa olla aikuinen vaan hysteerinen hölmö.
mä asuin jo ton ikäsenä omillani stadissa.