Maalaispoika lähti Helsingin vilinään.
Ja minä äitinä olen ihan hermostuksissa täällä kotona.
Mies (pojan isä) on ihan rennnosti. Soitti pojalle, kun ei vastannut viestiin, jonka pakotin laittamaan.
Poika lupais palailla kotiin 23 aikaan.
Mitä jos ei tulekaan?
Mitä jos poliisi/lääkäri soittaa, että jotain sattunut?
Mitä jos kukaan ei soita ja poika ei tule kotiin, eikä vastaa puhelimeen????
Kommentit (45)
olen itsekin ollut monesta asiasta tosi huolissani ja saanut kaikenlaista palautetta, ei se hysteerisuus hulluutta tarkoita.
Mutta lapsesikin kannalta on hyvä, että pystyt luottamaan hänen kykyynsä selvitä. Ja jollet, silloin on vain teljettävä hänet kotiin, mikä ei varmasti ole hyväksi hänelle.
olen itsekin ollut monesta asiasta tosi huolissani ja saanut kaikenlaista palautetta, ei se hysteerisuus hulluutta tarkoita.
Mutta lapsesikin kannalta on hyvä, että pystyt luottamaan hänen kykyynsä selvitä. Ja jollet, silloin on vain teljettävä hänet kotiin, mikä ei varmasti ole hyväksi hänelle.
Oletko ollut ko keskustassa yöaikaan? Suosittelen käymistä, jos se teidän mielestä on lintukoto.
paljasjalkaisena stadilaisena kertoa etten ole ikinä pelännyt mitään niin paljon kuin sitä kun mun lapsi lähti kaverin mökille keskisuomeen.=)
teiniraskaus, juopottelu, hukkuminen, pedon raatelu? vai mikä siellä kammotti?
olen itsekin ollut monesta asiasta tosi huolissani ja saanut kaikenlaista palautetta, ei se hysteerisuus hulluutta tarkoita. Mutta lapsesikin kannalta on hyvä, että pystyt luottamaan hänen kykyynsä selvitä. Ja jollet, silloin on vain teljettävä hänet kotiin, mikä ei varmasti ole hyväksi hänelle.
Oletko ollut ko keskustassa yöaikaan? Suosittelen käymistä, jos se teidän mielestä on lintukoto.
ja juuri maalaispoikia ja tyttöjä ne pyrkii jo heti asemalla käyttämään hyväksi, olen katsonut kotimaisia vanhoja elokuvia.
olen itsekin ollut monesta asiasta tosi huolissani ja saanut kaikenlaista palautetta, ei se hysteerisuus hulluutta tarkoita. Mutta lapsesikin kannalta on hyvä, että pystyt luottamaan hänen kykyynsä selvitä. Ja jollet, silloin on vain teljettävä hänet kotiin, mikä ei varmasti ole hyväksi hänelle.
Kyllä se sieltä kotiutuu
Oletko vielä koittanut soittaa? tai laittaa viestiä. Meneekö viesti perille? katso välitystiedoista.
hyvä nainen! Odota nyt rauhassa siihen kotiintuloaikaan saakka ja jos ei sit kuulu, niin rupea soittelemaan pojallesi. Kyllä kaikki on ok.
joten ehditte katsoa vaikka telkkarista leffan. Netissä nyt ei kannata ainakaan olla, se masentaa enemmän.
Kyllä se sieltä kotiutuu
Oletko vielä koittanut soittaa? tai laittaa viestiä. Meneekö viesti perille? katso välitystiedoista.
Isänsä kanssa puhui puhelimessa puoli kahdeksan aikaan.
En ole nyt laittanut viestiä.
Toivon että tulee klo 23 niinkuin sanoi.
Mutta jos ei tule, sitten en tosiaan tiedä mitä tapahtuu.
ja onko yleensä noudattanut kotiintuloaikoja.
Uskon, että tulee, ja tiedän kuitenkin myös sen, että pelon keskellä sitä ei pysty keskittymään muuhun kuin pelkoonsa.
stadilaistyttöni pelastamaan sen ja tuomaan kotiin? Ps. on reipas ja kaunis
jos ei siellä yötä myöten luuhaa kännissä/aineissa.
mä oon ollu helsingin keskustassa 14-vuotiaana viettämässä iltaa muiden 14-15-vuotiaiden seurassa ja pois piti lähteä klo 24 linja-autolla. Saman ikäisiä nuoria siellä tavattiin ym. pikkusen nautittiin alkoholia muttei kännissä oltu.
Mä en tuntenut kaupunkia mutta muut tunsi, ei pelottanut. Mitään ei sattunut!
Ja anteeksi.
Poika laittoi juuri viestiä, on junassa matkalla kotiin. Kotona varmaan tunnin päästä.
Varmaan halaan puhki, jahka ovesta tulee :)
Ja anteeksi. Poika laittoi juuri viestiä, on junassa matkalla kotiin. Kotona varmaan tunnin päästä. Varmaan halaan puhki, jahka ovesta tulee :)
Piti tulla katsomaan onko mitään uutta. Anteeksi, että loukkasin sinua viesteilläni, ei ollut oikeasti tarkoitus. Hyvä, että poika on tulossa.
Oikeesti, 16 v. on jo aika iso eikä mikään pikkupoju. Varmasti poikaa harmittaa ja hävettääkin kun äiti on tuollainen nyyhkyttäjä, takertuu poikaan. Ja just toi ettei yhtään luota poikaan!
Itse olin 16 v. joka viikonloppu Helsingissä, poikaystäväni asui siellä. Olimme paljon hänen perheensä luona ja kaupungilla tietty iltaisin pyörittiin. Vanhempani antoivat bussirahaa ja nähtiin taas sunnuntaina. Ei todellakaan äiti parkunut perään, tiesi että osasin ihan hyvin huolehtia itsestäni.
mutta varmaan kannattaisi vähän edes yrittää katkaista napanuoraa.
muuten käy turhan raskaaksi elämä.voi sielä pikku kylissäkin käydä vaikka mitä pahaa.
paikka alaikäiselle.
Itse asun muualla ja käyn työni puolesta Helsingissä jossa on paljon mielisairaita ja muuten tärähtäneitä henkilöitä.
Maailma on tälläinen, että ihmiset hakeutuu ruuhkiin.
En päästäisi 16 v poikaa tai tyttöä yksin Helsingin vilinään.