Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maalaispoika lähti Helsingin vilinään.

Vierailija
05.08.2011 |

Ja minä äitinä olen ihan hermostuksissa täällä kotona.

Mies (pojan isä) on ihan rennnosti. Soitti pojalle, kun ei vastannut viestiin, jonka pakotin laittamaan.

Poika lupais palailla kotiin 23 aikaan.

Mitä jos ei tulekaan?

Mitä jos poliisi/lääkäri soittaa, että jotain sattunut?

Mitä jos kukaan ei soita ja poika ei tule kotiin, eikä vastaa puhelimeen????

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuntuu, että kukaan ei käsitä. Ei edes mies, väittää hysteeriseksi. Mä kohta kävelen pitkin seiniä täällä. Kyllä mä tiedän että kotiinkin voi kuolla jne jne, mitä "loistavia" neuvoja sainkaan. Oikeasti, mä en tiedä mitä teen jos lapsi ei ilmesty kotiin silloin kun pitää/ hänelle on jotain sattunut omasta tai jonkun muun toimesta.

voit saada ainakin keskusteluapua tai ehkä niitä rauhoittavia.

Vierailija
22/45 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itsekin ollut monesta asiasta tosi huolissani ja saanut kaikenlaista palautetta, ei se hysteerisuus hulluutta tarkoita.

Mutta lapsesikin kannalta on hyvä, että pystyt luottamaan hänen kykyynsä selvitä. Ja jollet, silloin on vain teljettävä hänet kotiin, mikä ei varmasti ole hyväksi hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itsekin ollut monesta asiasta tosi huolissani ja saanut kaikenlaista palautetta, ei se hysteerisuus hulluutta tarkoita.

Mutta lapsesikin kannalta on hyvä, että pystyt luottamaan hänen kykyynsä selvitä. Ja jollet, silloin on vain teljettävä hänet kotiin, mikä ei varmasti ole hyväksi hänelle.

Oletko ollut ko keskustassa yöaikaan? Suosittelen käymistä, jos se teidän mielestä on lintukoto.

Vierailija
24/45 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljasjalkaisena stadilaisena kertoa etten ole ikinä pelännyt mitään niin paljon kuin sitä kun mun lapsi lähti kaverin mökille keskisuomeen.=)

teiniraskaus, juopottelu, hukkuminen, pedon raatelu? vai mikä siellä kammotti?

Vierailija
25/45 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itsekin ollut monesta asiasta tosi huolissani ja saanut kaikenlaista palautetta, ei se hysteerisuus hulluutta tarkoita. Mutta lapsesikin kannalta on hyvä, että pystyt luottamaan hänen kykyynsä selvitä. Ja jollet, silloin on vain teljettävä hänet kotiin, mikä ei varmasti ole hyväksi hänelle.

Oletko ollut ko keskustassa yöaikaan? Suosittelen käymistä, jos se teidän mielestä on lintukoto.

Vierailija
26/45 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juuri maalaispoikia ja tyttöjä ne pyrkii jo heti asemalla käyttämään hyväksi, olen katsonut kotimaisia vanhoja elokuvia.

Vierailija
27/45 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itsekin ollut monesta asiasta tosi huolissani ja saanut kaikenlaista palautetta, ei se hysteerisuus hulluutta tarkoita. Mutta lapsesikin kannalta on hyvä, että pystyt luottamaan hänen kykyynsä selvitä. Ja jollet, silloin on vain teljettävä hänet kotiin, mikä ei varmasti ole hyväksi hänelle.

Vierailija
28/45 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sieltä kotiutuu

Oletko vielä koittanut soittaa? tai laittaa viestiä. Meneekö viesti perille? katso välitystiedoista.

Vierailija
29/45 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä nainen! Odota nyt rauhassa siihen kotiintuloaikaan saakka ja jos ei sit kuulu, niin rupea soittelemaan pojallesi. Kyllä kaikki on ok.

Vierailija
30/45 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ehditte katsoa vaikka telkkarista leffan. Netissä nyt ei kannata ainakaan olla, se masentaa enemmän.

Vierailija
31/45 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sieltä kotiutuu

Oletko vielä koittanut soittaa? tai laittaa viestiä. Meneekö viesti perille? katso välitystiedoista.

Isänsä kanssa puhui puhelimessa puoli kahdeksan aikaan.

En ole nyt laittanut viestiä.

Toivon että tulee klo 23 niinkuin sanoi.

Mutta jos ei tule, sitten en tosiaan tiedä mitä tapahtuu.

Vierailija
32/45 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onko yleensä noudattanut kotiintuloaikoja.

Uskon, että tulee, ja tiedän kuitenkin myös sen, että pelon keskellä sitä ei pysty keskittymään muuhun kuin pelkoonsa.

Vierailija
33/45 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

stadilaistyttöni pelastamaan sen ja tuomaan kotiin? Ps. on reipas ja kaunis

Vierailija
34/45 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei siellä yötä myöten luuhaa kännissä/aineissa.

Vierailija
35/45 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon ollu helsingin keskustassa 14-vuotiaana viettämässä iltaa muiden 14-15-vuotiaiden seurassa ja pois piti lähteä klo 24 linja-autolla. Saman ikäisiä nuoria siellä tavattiin ym. pikkusen nautittiin alkoholia muttei kännissä oltu.

Mä en tuntenut kaupunkia mutta muut tunsi, ei pelottanut. Mitään ei sattunut!

Vierailija
36/45 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anteeksi.

Poika laittoi juuri viestiä, on junassa matkalla kotiin. Kotona varmaan tunnin päästä.

Varmaan halaan puhki, jahka ovesta tulee :)

Vierailija
37/45 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anteeksi. Poika laittoi juuri viestiä, on junassa matkalla kotiin. Kotona varmaan tunnin päästä. Varmaan halaan puhki, jahka ovesta tulee :)

Piti tulla katsomaan onko mitään uutta. Anteeksi, että loukkasin sinua viesteilläni, ei ollut oikeasti tarkoitus. Hyvä, että poika on tulossa.

Vierailija
38/45 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, 16 v. on jo aika iso eikä mikään pikkupoju. Varmasti poikaa harmittaa ja hävettääkin kun äiti on tuollainen nyyhkyttäjä, takertuu poikaan. Ja just toi ettei yhtään luota poikaan!

Itse olin 16 v. joka viikonloppu Helsingissä, poikaystäväni asui siellä. Olimme paljon hänen perheensä luona ja kaupungilla tietty iltaisin pyörittiin. Vanhempani antoivat bussirahaa ja nähtiin taas sunnuntaina. Ei todellakaan äiti parkunut perään, tiesi että osasin ihan hyvin huolehtia itsestäni.

Vierailija
39/45 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varmaan kannattaisi vähän edes yrittää katkaista napanuoraa.

muuten käy turhan raskaaksi elämä.voi sielä pikku kylissäkin käydä vaikka mitä pahaa.

Vierailija
40/45 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikka alaikäiselle.

Itse asun muualla ja käyn työni puolesta Helsingissä jossa on paljon mielisairaita ja muuten tärähtäneitä henkilöitä.

Maailma on tälläinen, että ihmiset hakeutuu ruuhkiin.

En päästäisi 16 v poikaa tai tyttöä yksin Helsingin vilinään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi