Rakas mieheni:
Vaikka teen kotona etänä töitä, en kuitenkaan tee kotitöitä siinä samalla. Vai haluaisitko SINÄ kesken pitkän, ajattelua vaativan prosessin tuosta noin vaan suit sait vaan nostaa pyykit ja tyhjentää astianpesukoneen? Olisiko se häiritsevää työssäsi? Eikun eihän se ole, sinun työsi ei vaadi ajattelua. Joten UNOHDA se rugbypaita, et saa sitä päällesi tänään illalla puhtaana vaikka kuinka haluaisit. Olisit kuunnellut minua toissapäivänä kun kysyin, onko mitään pyykkiä, laitan koneen päälle. Enkä rakas lähde kanssasi tänään terassille, minulla on kotitöitä illalla. *pus* -vaimosi
Kommentit (23)
Ei kukaan tee töitä tauotta.
Eikä ole hyväkään istua liian pitkään paikallaan.
Ja koiraa ulkoiluttaessa on erinomainen hetki mietiskellä niitä työasioita.
Ruoka valmistuu uunissa, tiskikone tarvitsee vain ladata/tyhjentää, pyykit pesee kone, pitää vain tyhjentää/täyttää jne.
Lapseni ovat jo eskarissa ja koulussa eli ovat aamupäivät poissa.
Nyt ovat kotona ja leikkivät pihalla, jonne minulla on näköyhteys tästä koneelta ja kodinhoitohuoneesta - ja kuulenkin heidät. Välillä vain syödään ja jos tulee asiaa, tulevat sanomaan. Yleensä täällä on pari kaveriakin.
kaikenlaisiin turhiin kokouksiin, kahvihuonerupatteluihin, siirtymisiin, töihin pitää silittää vaatteet ja meikata, työmatkalle pitää mennä jne.
Kun tekee töitä kotona, tekee vain sen itse työn eli säästää aivan sairaasti aikaa! Sen voi käyttää kotitöihin.
Jos väsäät liikekirjettä ulkomaille vieraalla kielellä tai vastaavaa niin miten sinä siinä laitat ruokaa lapsille tai ulkoilutat heitä. Kerro nyt ihmeessä et me muutkin opitaan!