Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakas mieheni:

Vierailija
05.08.2011 |

Vaikka teen kotona etänä töitä, en kuitenkaan tee kotitöitä siinä samalla. Vai haluaisitko SINÄ kesken pitkän, ajattelua vaativan prosessin tuosta noin vaan suit sait vaan nostaa pyykit ja tyhjentää astianpesukoneen? Olisiko se häiritsevää työssäsi? Eikun eihän se ole, sinun työsi ei vaadi ajattelua. Joten UNOHDA se rugbypaita, et saa sitä päällesi tänään illalla puhtaana vaikka kuinka haluaisit. Olisit kuunnellut minua toissapäivänä kun kysyin, onko mitään pyykkiä, laitan koneen päälle. Enkä rakas lähde kanssasi tänään terassille, minulla on kotitöitä illalla. *pus* -vaimosi

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas mieheni:

Voisitko ymmärtää, että minun työni katkeavat usein lasten neuvola-, hammaslääkäri-, kampaaja- ym. käyntien takia. Etkö käsitä, että tuollaisina päivinä joudun tekemään töitä illalla, koska muuten hommat jäävät tekemättä. Voisitko ymmärtää, että kun sinä pääset töistä alkuiltapäivästä, minulla on vielä työt kesken. Olenhan hoitanut lapset aamulla päiväkotiin ja koulutielle, ulkoiluttanut koiran ja päässyt työn ääreen monta tuntia sinua myöhemmin. Minulla ei klo 14-15 ole aikaa harrastaa seksiä tai lähteä asioille kanssasi.

Rakkaat lapset:

Voisitteko hyväksyä sen, että äidin työpaikka on kotona. Työhuoneen oven takan ei tarvitse käydä koulun jälkeen viiden minuutin välein, se riittää, että käydään kerran kuulumiset läpi koulupäivän päätteeksi. Jos kavereita on käymässä, voisiko ne meluisimmat leikit leikkiä muualla kuin äidin työhuoneen oven takana.

Rakkaat sukulaiset:

Minä teen töitä joka arkipäivä klo 8-16, joskus muulloinkin. Lapseni eivät ole virikehoidossa vaan hoidossa sen vuoksi, että saisin työt tehtyä. En hoida työaikanani kotitöitä enkä yleisiä asioita muuta kuin silloin, kun on pakko. En laiskottele, teen töitä.

t. ei ap

Vierailija
2/23 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ajassa joka meni tämän viestin kirjoittamiseen olisit saanut miehesi rugby-paidan kyllä koneeseen.

Olet vaan vattumainen akka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä nykyajana pyykin/tiskinpesun vaikeutta.

Terveisin vaan eräs toimistolla istuva insinööri, joka kävi laittamassa haalarinsa pyykkikoneeseen ja laitoimpa aamulla kahvihuoneen tiskikoneenkin päälle.

Jahka tässä parityömaata saa suunniteltua, voisi koneet tyhjentää!

ps. miten pitkään sinulla menee työmatkaan? Minun työmatkan aikana ehtis tyhjentää tiskikoneen, imuroida jne..

Vierailija
4/23 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ajassa joka meni tämän viestin kirjoittamiseen olisit saanut miehesi rugby-paidan kyllä koneeseen. Olet vaan vattumainen akka.

Vierailija
5/23 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä nykyajana pyykin/tiskinpesun vaikeutta. Terveisin vaan eräs toimistolla istuva insinööri, joka kävi laittamassa haalarinsa pyykkikoneeseen ja laitoimpa aamulla kahvihuoneen tiskikoneenkin päälle. Jahka tässä parityömaata saa suunniteltua, voisi koneet tyhjentää! ps. miten pitkään sinulla menee työmatkaan? Minun työmatkan aikana ehtis tyhjentää tiskikoneen, imuroida jne..

Käytkö sinä työpäivän aikana kotona imuroimassa ja tyhjentämässä tiskikoneen? Ei työnantaja siitä minulle maksa, jollekin insinöörille ehkä.

Vierailija
6/23 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä nykyajana pyykin/tiskinpesun vaikeutta. Terveisin vaan eräs toimistolla istuva insinööri, joka kävi laittamassa haalarinsa pyykkikoneeseen ja laitoimpa aamulla kahvihuoneen tiskikoneenkin päälle. Jahka tässä parityömaata saa suunniteltua, voisi koneet tyhjentää! ps. miten pitkään sinulla menee työmatkaan? Minun työmatkan aikana ehtis tyhjentää tiskikoneen, imuroida jne..

Vierailija
7/23 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä insinööri kirjoittaa "laitoimpa, parityömaata, minu työmatka"

Olen insinööri, en äidinkielen opettaja.

Vierailija
8/23 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä insinööri kirjoittaa "laitoimpa, parityömaata, minu työmatka"

Tyypillinen insinööri?

Vierailija
9/23 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas vaimoni. Minullakaan ei ole aina (läheskään) töissä kivaa. Kellään ei ole. En kuitenkaan halua rasittaa sinua kertomalla siitä. En näinollen myöskään jaksaisi kuunnella sinun ikävästä työpäivästäsi JOKA päivä.

Ja toivoisin myös, että asettaisit perheen taloudellisen tilanteen oman mukavuutesi edelle silloin kun rahasta on pulaa. Sinulla on mahdollisuus ihan päivätasollakin ansaita työssäsi ylimääräistä, minun työssäni tämä ei onnistu kuin korkeintaan hyvin pitkällä tähtäimellä.

Vierailija
10/23 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas vaimoni. Minullakaan ei ole aina (läheskään) töissä kivaa. Kellään ei ole. En kuitenkaan halua rasittaa sinua kertomalla siitä. En näinollen myöskään jaksaisi kuunnella sinun ikävästä työpäivästäsi JOKA päivä. Ja toivoisin myös, että asettaisit perheen taloudellisen tilanteen oman mukavuutesi edelle silloin kun rahasta on pulaa. Sinulla on mahdollisuus ihan päivätasollakin ansaita työssäsi ylimääräistä, minun työssäni tämä ei onnistu kuin korkeintaan hyvin pitkällä tähtäimellä.

Anteeksi jos rasitan sinua kertomalla päivieni kulusta, en tee sitä enää. Ja jos koet että työpäiväni ovat rasittavia SINULLE, vika on kulta korviesi välissä, ei minun työssäni josta pidän paljon. Ja tuo taloudellinen mukavuus, mitä tarkoitat? Minä asetan lapset ja perheen etusijalle joten en halua korkeampaa job gradea, siinä kun joutuisi lentelemään sopimusvalmistajien luokse ja illat kuluisivat työn kimpussa. Vai muisteletko nyt sitä taannoista riitaa kun en halunnut että ostamme toisen auton (sinulle leluksi)? Kyllä sinulla kulta sen verran pitää itsetuntoa olla että voit ajaa neljä vuotta vanhalla perheautolla. Vaikka veljesi ostikin toiseksi autoksi kaksipaikkaisen urheiluauton, se sotii pahasti ekologista maailmakuvaani vastaan. *pus* -vaimosi

Vierailija
11/23 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin kykyjensä mukaan!

Vierailija
12/23 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen kotona töitä etänä ja juuri äsken laitoin ruokaa ja hoidan kuumeista lasta. Tiskaankin jossain tauolla.

Vierailija
13/23 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja rakas mieheni, tämä on minun maailmani. En osaa sitä organisoida, mutta minä omistan sen!

Vierailija
14/23 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen kotona töitä etänä ja juuri äsken laitoin ruokaa ja hoidan kuumeista lasta. Tiskaankin jossain tauolla.

Mutta se on puolitehoista työntekoa, en osallistu esim telcoihin silloin. Miten sinä tiskaat läppäri edessä ja luurit korvilla?

Vierailija
15/23 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken tämän kokeneena voin sanoa pitäkää pintanne.

Voi sinua etätyötä tekevä kotiäiti:( Kaikki, aivan kaikki odottaa et simsalabim teet leipätyösi ja sen jälkeen olet äiti, siivooja, pyykkäri, sisustaja, lohduttaja, kuuntelija, ruuanlaittaja, ompelija, silittäjä, hoksaaja, vanhusten kuuntelija, sairaanhoitaja, kaupassakävijä, asioiden hoitaja ja kaikki tämä sama monta kertaa joka päivä, joka viikko, joka kuukausi, joka vuosi....

Harmi, jos olisit tuo insinööri niin kipaisisit tietsikaltasi ja nappia painamalla simsalabim koti kunnossa.

Minulle koitti onnenpäivä kun sanoin ukolleni, joka myös tekee pitkää päivää NYT RIITTÄÄ! MINÄ delegoin kotityöt ja niistä ei tingitä. Olemme paljon tyytyväisempiä nyt.

Vierailija
16/23 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

job grade kaikuu niiiiiiin Nokialta

Vierailija
17/23 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken tämän kokeneena voin sanoa pitäkää pintanne. Voi sinua etätyötä tekevä kotiäiti:( Kaikki, aivan kaikki odottaa et simsalabim teet leipätyösi ja sen jälkeen olet äiti, siivooja, pyykkäri, sisustaja, lohduttaja, kuuntelija, ruuanlaittaja, ompelija, silittäjä, hoksaaja, vanhusten kuuntelija, sairaanhoitaja, kaupassakävijä, asioiden hoitaja ja kaikki tämä sama monta kertaa joka päivä, joka viikko, joka kuukausi, joka vuosi.... Harmi, jos olisit tuo insinööri niin kipaisisit tietsikaltasi ja nappia painamalla simsalabim koti kunnossa. Minulle koitti onnenpäivä kun sanoin ukolleni, joka myös tekee pitkää päivää NYT RIITTÄÄ! MINÄ delegoin kotityöt ja niistä ei tingitä. Olemme paljon tyytyväisempiä nyt.

Eikö se mene näin, olet sitten etätyötä tekevä tai kodin ulkopuolella töissä, leipätyön lisäksi, on jonkun ne kotityötkin tehtävä.

Vierailija
18/23 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies taas hoitaa lähes kaikki kotityöt, vaikka tekee pitkiä työpäiviä, koska ymmärtää että uuden yrittäjän on pakko "painaa pitkää päivää", vaikka kotona minäkin työni teen... :)

Tasan ei käy aviopuolisot...!

Vierailija
19/23 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos tarkoitit sitä, että etätyötä kotona tekevä ei voisi tehdä samalla kotitöitä, niin en ymmärrä, miksi ei.

Minä teen kaikki kotityöt aina tässä samalla.

Vierailija
20/23 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäidin pitäisi tehdä nämä kotityötkin siis työaikana!! Siis koti on kokoajan käytössä kun siellä on perhe ja jäljet näkyy!

Sitäpaitsi jos sun muksut on hoidossa siellä ne tekee hoitaja et sinä. Sinä teet niitä vain sit illalla niinkuin kotiäitikin. Katsos kun lapsia hoidetaan kaiken aikaa. ööÖÖÖöööÖÖÖÖööö!

Fattar du??