Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulli pitää olla iso koska...

Vierailija
05.08.2011 |

.... iso tuntuu hyvältä.

Vai miten olis kuitenkin "kulli pitää olla iso koska minulla on iso pillu".

Miksi hel****n per*****ssä asia olisi niin, että luonto olisi tehnyt miehille pienet vehkeet ja naisille juuri oikean kokoisen laitoksen? :D

Eikö halu isosta kalusta kuulosta ihan selkeästi siltä, että nainen tiedostaa omaavansa tilavan luolan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, onhan sinkkuja naisia jotka ovat kireitä, kyllä mitä olen juttuja kuunnellut niin ison kullin kokeileminen kiihottaa. Toisenkautta jos on isompi pillu niin ehkä se sitten tuntuu hyvältä. Itse en sitä tiedä koska olen nainut pitkään samaa naista.M45.

Vierailija
2/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn panemassa yhtä minua vanhempaa naista aika ajoin. Hän on erittäin tiukka ! Saa emätinorgasmeja erittäin helposti. Ainakin kun on isommat vehkeet käytössä...

Mitä tulee muihin kokemuksiini, pääsääntöisesti tavallista isommasta ( n. 18 cm ) on kyllä paljonkin iloa. Nuorempana oli ongelmia saada mahtumaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 12cm ohuella ei kyllä tee yhtään mitään. Yli 16cm taas sattuu. Ja jos paksuus vastaa jtkn tamponia, ei se tunnu missään, eli pituudellakaan ei tee silloin mitään. Lisäksi fiilikset menevät ihan ministä. Paras on 14-15.5cm ja paksu mulkku.

Vierailija
4/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se mene vähän näin? Aina puhutaan siitä, että kullin pitää olla iso ja naisella pitää olla tiukka pillu.

Kuka on sitten se oikea taho sanomaan, että sulla on iso ja sulla on tiukka jne. Kaikki peniksiin liittyvät tutkimukset perustuvat lähinnä pituuteen, eikä niinkään paksuuteen, joka on mielestäni merkittävästi oleellisempi asia kuin pituus.

Kuitenkin miehet haluaa tiukkaa pillua ja naiset isoa kullia. Alkaako olemaan vähän sellainen "kun mikään ei riitä" - meininki?

Itse tykkään todella paljon isosta ja vaikka se sattuu joka kerta aluksi, niin kyllä se pillu antaa myöden. Etenkin kun ottaa huomioon että pillustahan mekin ollaan tähän maailman tultu..

Mutta itse haluaisin kovasti uskoa, että jokaiselle on olemassa sellainen sopiva vastapari. Juuri sellainen joka tuntuu hyvältä. Vai puhunko täyttö löpiä päähäni?

N 25

Vierailija
5/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä olevan kaksinaismoralismia, eli että vain miesten vehkeistä valitetaan. Kyllä usein kuulen sekä miesten että naistenkin valittavan/vitsailevan/naljailevan jonkun väljästä pillusta. Miesten puolelta esiintyy tällaista puusilmäistä "maskulismia" jopa enemmän kuin tuntemillani naisilla ajattelematonta feminismiä. (kaikki tasa-arvonkipeät kommentit eivät ole "puusilmäisiä" tai "ajattelemattomia", mutta nyt puhunkin niistä jotka ovat.)

Itse olen ihan normi nainen, synnyttämätön enkä mitenkään erityisen paljon höylätty. En kaipaa isoa (kipu) mutta pienenkään kanssa ei kyllä ainakaan itse yhdyntä tunnu miltään.

Harva mies tietää paljoakaan asiasta jota kuitenkin (juttujen perusteella) ajattelevat enemmän kuin usein. Naisen jalkoväli tuntuu olevan ihan yksi mysteeri.

Ensinnäkin itse vagina ei ole mitenkään erityisen tuntoherkkä. Tästä(kin) johtuu se että naisen laukeaminen tapahtuu usein klitorisorgasmilla. Tämä johtuu siitä että klitoris on kaikkein tuntoherkin osa, ja vain yksinkertaisesti "ehtii" laueta ensin stimulaatiosta. Se että se sijaitsee ulkopuolella on myös ratkaiseva tekijä.

"Sisäorgasmi" vaatisi suurempaa stimulaatiota itse sisältä päin ja tätä edesauttaa hyvin varustettu partneri.

Lähinnä kyse on myös siitä osuuko kalu "pohjaan" asti, sillä sekä pohja että etuseinämä ovat tuntoherkempiä.

Jos olet kiskonut miehisesti papupellon sieraimistoon kuunneltuasi naisten juttuja kalujen koosta, sinun kannattaa muistaa että he ovat harrastaneet seksiä usean kalun kanssa mutta heillä itsellä on aina mukana vain oma värkkinsä. Eli tietävät mikä juuri sille on "oikean kokoinen". Siksi tuskin toteavat että "voi itku kun seksi ei suju Jannen kanssa kun mulla on pillu kuin velhon hiha." Miestä voi katsos vaihtaa, värkkiään ei.

Vierailija
6/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko kalu kutistunut? 18 cm mahtuu yleensä kokonaan naiseen kuin naiseen.

Mitä tulee muihin kokemuksiini, pääsääntöisesti tavallista isommasta ( n. 18 cm ) on kyllä paljonkin iloa. Nuorempana oli ongelmia saada mahtumaan...

Vierailija
7/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko kalu kutistunut? 18 cm mahtuu yleensä kokonaan naiseen kuin naiseen.

Vierailija
8/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ihan mahdottoman suuri vehje - sitä ei saa juuri kenenkään toosaan mahtuun. Ja minun älykkyysosamääräkin on yli 400, niin mun on vaikee puhua naisten kanssa, kun ne ei ymmärrä mun ajatuksia.

Vierailija
9/13 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei koolla tai tiukkuudella ole väliä kun vain etsii sopivan partnerin. Siksi kaikki puheet onko minulla sopivan kokoinen on aivan turhaa. Kaikki on muutenkin yksilöitä. Vastuu on kuitenkin turhaan tuosta koosta sysätty vuosisatoja miesten niskaan kun mies voi vastapuolisesti sanoa aina että naisella on väljä jos siltä tuntuu oli minkä kokoinen penis tahansa.

Naisille kuin miehillekin pitäisi kyllä opettaa lantionpohjatreeni ja sisällyttää se viikkorutiineihin jo ihan kansalaisvelvollisuutena. Sillä on monia terveyshyötyjä ja parantaa ehdottomasti seksin nautittavuutta. Se vähän saam kuin hyvä yleis/panokunto, kyllähän sitä nauttii seksistä aivan erilailla kun ei tarvitse 5minuutin jälkeen puuskuttaa maksimisykkeellä ja pelätä että loppuuko kunto ennenkuin laukeaa.

Vierailija
10/13 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot aivan väärillä jäljillä,ei kikkelin tarvi olla kovin iso se on vaan siit et miten sitä käytetään,tuskin sulla on sen isompi toosa kuin muillakaan,ota semmonen ukko joka osaa käyttää kikkeliä,vaikka minusta jos vaimo antaa suostumuksen.

Vierailija
11/13 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisen miehen mulukun mitta on keskiarvojen mukaan 13cm toisella isopi ja taas pienempi siitä tulee 13cm,revi siitä huumorii.

Vierailija
12/13 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tärkeästä asiasta tässä keskustellaan. Seksi on

niin tärkeä asia voimia elämään antamaan,että ei huonoon seksiin pidä tyytyä,tai vallan hylätä sitä.Ajattelen että kaikille löytyy sopiva pari,mutta vain kokeillen.Silloin on usein vastassa

tunteita ja käyttäytymissääntöjä.

Omassa liitossani on tilanne,jossa molemmilla on vieras seksikumppani.Vieläpä juuri siitä syystä,että vaimoni pitää pienemmästä,kuin minulla on.

Vierailija
13/13 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole mitannut. Siltikin, käyttää sitä tavalla, joka vie minut uusiin atmosfääreihin joka kerran, puhumattakaan esileikeistä, jotka saavat monisynnyttäneen värkkinikin turpoamaan tiukaksi sisään pääsyltään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä