Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vedonlyöntiä!! Tuleeko avioero vai ei? (pitkä tarina)

Vierailija
04.08.2011 |

Eli ollaan oltu 4v naimisissa ja kokoajan kuin paita ja peppu yhdessä, miehen toiveesta. Mies äärettömän tunteellinen ja haluaa halia ja pussailla 100 kertaa päivässä. Minun mielestäni aivan liikaa joten olen joutunut torjumaan häntä.

Miehellä ollut aiemmin alkoholiongelma mikä on pysynyt viime vuosina hyvin kurissa eli 1-2 retkahdusta vuodessa. Viime torstaina häntä ei kuulunut kotiin töistä ja panin viestin "oletko juomassa?". Vastaus oli "en", vaikka hän oli. Yhteydenpitoa ei ole paljoa ollut, paitsi maanantaina kyseli vaatteitaan ja passia. Sanoin ettei vaimosta noin vain erota et tyttöystävät erikseen, ja että hänen täytyisi osallistua asumiskustannuksiin, mitä hän ei kuulemma aio tehdä. Mies on vaikuttanut koko ajan rakastuneelta ja toistelee sitä minulle useita kertoja päivässä. Puhelimitse kysyin syytä jättämiseeni ja se kuulemma on se, että hän näyttää tunteensa avoimesti, pussailee, siivoaa liikaa ja minulta tulee vastauksesi vaan "painu vittua". Eli maanantain jälkeen emme ole olleet missään yhteydessä.

Nyt vedonlyönnit pystyyn että miten tässä käy? Päivitän uusia tietoja aina kun niitä ilmenee. Mies ei siis ole saanut toistaiseksi vaatteitaan vaikka ne onkin valmiiksi pakattuna.

Ai niin, sunnuntaina jouduin etsimään autoamme koska häntä ei huvittanut kertoa heti oikeaa sijaintia. Eli pari tuntia pyörittiin kun herra antoi sekavia ohjeita ja lopulta uhkaamalla osoite tuli ja auto löytyi (auto siis on minun).

Minkäänlaista ennkkovaroitusta tai muuta vastaavaa en ole saanut missään vaiheessa. Torstaina pieni kina puhelimessa mikä ilmeisesti sai hänet juopottelemaan mutta muutakin stressiä ilmassa. Hän sanoi että tämä ero tuli koska hän on impulssiivinen joten käsitin ettei ole eroa aiemmin miettinyt.

No niin, mikäs on veikkauksesi tulevista tapahtumisista ja mistä panet pääsi pantiksi?

Terkut tutuille! :-)

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ollut muutaman päivän kotona ja haluaa mennä päihdehoitoon, ilmeisesti pidempi aikaiseen.A-klinikalle aika jo varattu. AP katsoo nyt tämän kortin , koska mies haluaa hakeutua hoitoon.

Kiitos vastauksistanne!

Vierailija
42/56 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-klinikan lisäksi jonkinlaista parisuhde- tai yksilöterapiaa. Miehesi on ilmeisen huono kestämään pettymyksiä ja pakenee viinapullon pariin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan nyt mihin terapioihin aikaa ja missä järjestyksessä mennään

Vierailija
44/56 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iLopeta vollottaminen ja itsesääli ja katso kohti tulevaisuutta, ilman tämmöstä reppanaa taakkana.

[/quote]

Olen itse kokenut lapseni isästä eron rankkana vaikka itsekkin halusin sitä. Kyllä ero tuntuu aina, jos on pidempi suhde ja lapsia, ei se kuule niin helppoa ole, että kyllä siinä tulee monet tun teet käytyä läpi.

Taitaa tämän, kenen lainaus on viestissäni, niin olla myös kokemuksia alkoholisteista, sen verran katkeralle kuulostaa viestisi vaikka ihan hyvä ohjeita siinä on.

Vierailija
45/56 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta vollottaminen ja itsesääli ja katso kohti tulevaisuutta, ilman tämmöstä reppanaa taakkana.

Laitan uudestaan tämän viestini, kun tuli vähän moka tuon lainauksen kanssa. Toivottavasti nyt onnistun.

Olen itse kokenut lapseni isästä eron rankkana vaikka itsekkin halusin sitä. Kyllä ero tuntuu aina, jos on pidempi suhde ja lapsia, ei se kuule niin helppoa ole, että kyllä siinä tulee monet tun teet käytyä läpi.

Taitaa tämän, kenen lainaus on viestissäni, niin olla myös kokemuksia alkoholisteista, sen verran katkeralle kuulostaa viestisi vaikka ihan hyvä ohjeita siinä on.

Vierailija
46/56 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen käsitys et tunteet pitäisi purkaa pois. Ei tässä nyt ihan kokonaan itsesääliin olla vaipuneita. Pitkää lenkkiä, kavereita, siivousta jne tulee tehtyä koko ajan. Minulla nyt paha olo ja uskon sen jatkuvan ainakin siihen asti että tilanne selviää. Siitä sit uudet tunteet jne.

Ihan kiva et jos joku pystyy heittämään monet vuodet elämästään ja suhteestaan kerralla pois. Minä en siihen pysty.

Ja en mieti uutta tyyppiä kierrokseen vaan useampaa samaan aikaan :-)

Uskon ja tiedän myös että miehellä ollut viimeaikoina stressiä ja ahdistustakin. Ei vaan tunnu reilulle että minä sain kaikki paskat niskaan.

Vierailija
47/56 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n tunteista kertoo sekin että on täällä vetoa lyömässä tuleeko ero vai ei!

On vähän kokemusta alkoholismista, ja ko henkilöt toki syyttää stressiä ja ahdistusta (ja ihan mitä tahansa muuta, vaikka omaa ankeaa lapsuuttaan),mutta ei ikinä myönnä että olen heikko ja tarvitsen apua. Heille paras apu on säälimisen lopettaminen.

Vierailija
48/56 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aikaisemminkin ollut näin pitkään poissa? Miten aikaisemmat reissut ovat päättyneet, anteeksipyyntöön ja katumukseenko, vai onko ne vaan jätetty käsittelemättä?

Ja miten sille lapselle on selitetty iskän hummausreissut, eli tuliko tämä lapselle järkytyksenä vai onko "samaa vanhaa"?

Vierailija
49/56 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ketjua mutta pannaan 5e sen vaihtoehto a:lle

ja tarkemmin ajateltuna pannaan sama kolikkoina b:llekin

jos on c kin niin varaan option senkin suhteen (pölykamia?)

Vierailija
50/56 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n veikkaus tällä hetkellä avioeron puolesta 70% ja pantiksi laitan miehen vaatteet :-).

Meinaatko, että jos mies tuleekin takaisin, jaat sen vaatteet av-mammoille, jotka veikkasivat kotiinpaluuta :o

Vierailija
51/56 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin alunperin kyllä et heitän kamansa roskiin tai poltan roviolla jos ero tulee. Hieman jo kiukku laantunut tuossa asiassa. Tuossa ne on eteisessä siististi pakattuna, pestyinä, lajiteltuina ja odottavina.

Et mä oon sekasin tästä, en tiedä yhtään mitä ajatella.(Ihan päivä kerrallaan ja odottelevissa tunnelmissa). Pitänee suihkuun lähteä ja asioita käydä hoitamassa. Ei tässä auta paikalleen jämähtää vaikka se helpointa olisikin. Toimintaa vaan

Vierailija
52/56 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP siirsi miehen tililtä rahaa omalle tililleen ja kirjoitti "vuokraosuutesi ja puhelinlaskusi. Kiitos! T: vaimo". En ottanut siis kaikkia rahoja vaan ihan oikeasti miehen osuuden. Mies soitti ja alkoi vaatia rahoja. Sanoin etten anna koska on vuokravastuussa omalta osaltaan. Alkoi uhkailla soittavansa poliisille koska olen käynyt hänen tilillään. Sanoin että ihan rauhassa vaan, mieluummin hoidankin asiat poliisin kuin hänen kanssaan. Ilmoitin myös että tavarat siirtyivät pihalle juuri nyt ja niitä ei kannata hakea humalassa, koska soitan poliisille koska mies väkivaltainen humalassa (ei siis minulle mutta kunhan lyön pökköä pesään). Muistutin myös kertomaan poliisille auton piilottamisesta sekä hänellä vanhempieni avaimet eikä ole niitä palauttanut.

Tästä kuulkaa tulossa kunnon draama. Juonenkäänteitäkään ei voi ennakoida.

AP päättänyty ettei jatka suhdetta jos mies ei mene hoitoon. Ei siis saa palata kotiin ensiksi vaan ekana lampsittava hoitoon ja sitten neuvotellaan vasta.(Muistan ja ymmärrän kyllä että mies ei mahdollisesti halua jatkaa edes kanssani, vaan haluaa itse erota). Tosin kuten huomaatte, AP valmistautuu myös eroamaan.

Mukavana jaa kilttinä tyttönä sanoin että lopettaisi minuun yhteydenotot ja keskittyisi viinaan ja lääkkeisiin. Ja tää on paha, kirjoitin "toivottavasti kuolet".

Et ihan oikeesti, kyl mä oon sekasin tästä jutusta ja tunteet vaihtelevat laidasta laitaan todella voimakkaana.

Vedonlyönti 99-1 eron puolesta

Vierailija
53/56 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyll mä veikkaan että palaatte vielä yhteen.

Vierailija
54/56 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIes häipyi torstaina, ilmoitti, että ei ole juomassa vaikka oli ja kertoi sunnuntaina, että ero on tulossa, koska olet torjuva. Sitten hän härnäsi auton etsimisessä eli siis oli todellinen kusipää. Oliko silloinkin kännissä?

Minä en katselisi tuollaista hetkeäkään. Ihan sama, mikä sai miehen toimimaan, miten toimi. Aikuiset eivät toimi noin. Tuollaiseen ihmiseen en enää kykenisi luottamaan.

Ja koska ap on pakannut miehen vaatteet, taitaa hänkin olla samoilla linjoilla kuin minä.

Ero tulee. Mies kyllä vonkaa takaisin, kun tajuaa, että menetti aika mukavan elämän. Alkoholisoituu ja soittelee ap:lle aina silloin tällöin umpitunnelissa. Suosittelen hankkimaan salaisen puhelinnumeron. Ja tsemppiä!

Vierailija
55/56 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tyhjää koko asunnon, kun olet poissa! Jos lähdet matkalle, niin vaihdata ainakin lukot ennen sitä. ET saa edes vakuutuksesta korvauksia, jos mies menee avaimella sitään, mutta saanet, jos rikkoo ikkunan tms. sisälle päästäkseen ja tavarat viedäkseen.

Vierailija
56/56 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silloin ottanut yhteyttä monta kertaa päivässä. Niistä reissuista tosin jo aikaa ja tosiaan välissä käynyt avomyllyn.

Aiemmin lapselle sanonut vain et isi kavereitten kanssa.

Mutta tämä ei ole samaa vanhaa, koskaan ennen ei ole pyydellyt vaatteitaan.

Aiemmat reissut päättyneet katumukseen ja myös aikamoiseen itseinhoon. Miestä masentanut ja itkeskellyt.

Koskaan ei ole ollut näin kauaa poissa. Korkeintaan pari päivää.

Palasin siis tallinnasta tänään ja mies ei ole käynyt kotona sillä aikaa. Olin uumoillut että hakisi vaatteitaan mutta ei. Miehen isä minulle eilen soitteli tallinnaan ja kyseli onko pojastaan kuulunut mitään. Siellä ollaan myös huolissaan.

Ollaan aina käsitelty ja puhuttu asoista paljon. Kävimme jopa pariterapiassa vuoden vaikka silloin ei ollut "syytä". Halusimme vain että suhde pysyisi hyvänä.

Olin sanonut ja ajatellut että teen lopullisen päätöksen torstaina omalta puoleltani. Nyt kuitenkin eräs viisas nainen sanoi, että en voi tehdä päätöstä ennenkuin saan miehelle viestin aikarajasta. Miehen siis pitäisi hänen mielestään saada viikko aikaa miettiä sitten kun minä olen hänelle asiasta ilmoittanut.

Jaahas, mies soitti juuri ja haluaa erota. Juopottelee ja ei ole käynyt töissä. Siinäpä se sitten olikin. Kiitos avustanne!