Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

puolet miehistä hylkäisi lihoneen naisen

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja puolet miehistä haluaisi itselleen jonkun muun kuin anorektikon näköisen luuviulun, naisessa pitää olla mistä ottaa kiinni mutta ei mikään sairaalloisen lihava, muutama lisäkilo on vaan komeutta.

Vierailija
2/10 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lihonut 12 kiloa suhteemme aikana. 50 kiloisesta 62-kiloiseksi. Toki näytän erilaiselta, mutta ainakin mies väittää, että olin suhteemme alussa ihan liian laiha. 168-senttiselle 50 kiloa on tietenkin vähän, mutta sellaisena miestä miellytin... Mieheni sanoo, että miehen maku naisvartalosta muuttuu iän myötä. Että vanhemmiten alkaa arvostaa tiettyä pehmeyttä naisvartalossa, eikä se langanlaiha-maku jää päälle.

Hmmm... toivottavasti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi paljon, mutta vielä tuo mies vierellä pysyy. Pitääpä kysyä, tykkäisikö se minusta enemmän, jos olisin hoikempi.

Vierailija
4/10 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi paljon, mutta vielä tuo mies vierellä pysyy. Pitääpä kysyä, tykkäisikö se minusta enemmän, jos olisin hoikempi.

mitä tekisit tai sanoisit, jos mies sanoisi vaikka että "olet hyvä tuollaisenakin mutta tietysti näyttäisit vielä paremmalta hoikempana?"

Vierailija
5/10 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa miehen, jolle naisen ulkonäkö on tärkein kriteeri puolisossa??

Vierailija
6/10 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lihonut yli 20 vuoden aikana, tosi paljon, mutta vielä tuo mies vierellä pysyy. Pitääpä kysyä, tykkäisikö se minusta enemmän, jos olisin hoikempi.

nyt 40 vuotiaana ja 4 lapsen jälkeen painoa on 70kg ja pituutta sama 174cm.

Miehen mielestä olen maailman kaunein, seksikkäin yms...

en koe itseäni ylipainoiseksi enkä kyllä haluaisikaan enää olla 50 kiloinen...

Vierailija
7/10 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivo naisen lihovan 5kg enempää sitä, että se on TÄRKEIN kriteeri?

Itse olen jättänyt miehen joka lihoi, laiskistui ja tylsistyi lasten jälkeen.

Vierailija
8/10 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivo naisen lihovan 5kg enempää sitä, että se on TÄRKEIN kriteeri?

Itse olen jättänyt miehen joka lihoi, laiskistui ja tylsistyi lasten jälkeen.

lihominen ja tylsistyminen ovat kaksi ihan eri asiaa!

Kyllä ihminen voi olla aktiivinen, vaikka paino vähän lisääntyisikin!

Luulenpa, että olisi jättänyt oman miehesi, vaikka sen painolle ei olisi tapahtunut mitään!

Vierailija
9/10 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa miehen, jolle naisen ulkonäkö on tärkein kriteeri puolisossa??

miestä, jonka mielestä en ole minkäännäköinen, vaikka se pitäisi luonnettani kuinka ihanana.

Vierailija
10/10 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on käynyt niin ,että viidessätoissa vuodessa olemme molemmat lihoneet, miehlläni on pienehkö kaljamaha, ja alkaa tukkakin harventua, itselläni kolmen lapsen jälkeen ne tyttöajan kiinteät, täyteläisen kimmoisat rinnat ovat muisto vain... Ja onhan tuo takapuolikin levinnut. Pitäisiköhän meidän erota toisistamme. Ei tuo ukko ole minusta vielä valittanut, enkä minä hänestä, vielä se makuukammarissa tykkää meikäläisen kanssa touhuta, ja kun olen sen kouluttanut omille toiveilleni, niin on hän parmpi rakastaja kuin kymmenen nuorempaa ja kiinteämpää urosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän