Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eiköhän nämä raiskatut tytöt menneet tuota "hakemaankin".....

Vierailija
04.08.2011 |

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/kaksi-15-vuotiasta-tyttoa-raiskattiin…

ihan oikeasti,jos tuollaiset 15v. tytöt lähtee miehen mukaan hotellihuoneeseen,kyllä niillä on tieto,mitä tuleman pitää.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sitten voisi varmaan sanoa että tyttöjen oma syy? Ei edes hotellihuoneeseen meno oikeuta pakottamaan seksiin...

Tai no, ilmeisesti sinun maailmassasi kaikki on nurinpäin.

Vierailija
2/32 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä mulla olisi ollut tietoa siitä, että jos menen johonkin jatkoille, niin automaattisesti mun pitää levittää haarat tai mut raiskataan.

Mun maailmassa voi mennä jatkoille ja oikeasti jutella ja kännätä siellä. En todellakaan kuvittele, että aina kun olen miehen kanssa kaksistaan katseilta piilossa, niin minut saa raiskata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. lähtenyt vieraiden miesten kanssa ravintolasta näiden kotiin

... liftannut useita kertoja, osan kerroista yksin

... matkustanut ulkomailla yksin ja kerran espanjassakin menin yhden miehen kanssa yöllä tyhjillään olevaan junavaunuun. Siellä kun oli mahdollista (miehen mukaan) nukkua

... toisen kerran kreikassa mennyt kundin kanssa hänen kotiinsa

... mennyt kaverin kanssa Tukholmassa yöksi kundille, jolta kysyttiin kadulta voidaanko tulla

jne. jne..

Enkä edes ole sitä mieltä, että olisin ollut varsinaisen hurja nuorena. Ei vain ainakaan minulle koskaan siinä vaiheessa tullut mieleen, että joku voisi raiskata, eikä kukaan sellaisesta koskaan varoittanut. Pelko on tullut vasta myöhemmin, enkä nyt halua, että 15v tyttöni kulkee ulkona klo 22 jälkeen.

Vierailija
4/32 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuon ikäiset ovat yöt missä sattuu?? Eikö vanhempia oikeasti kiinnosta?

Tyttöparat..

Vierailija
5/32 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä mulla olisi ollut tietoa siitä, että jos menen johonkin jatkoille, niin automaattisesti mun pitää levittää haarat tai mut raiskataan. Mun maailmassa voi mennä jatkoille ja oikeasti jutella ja kännätä siellä. En todellakaan kuvittele, että aina kun olen miehen kanssa kaksistaan katseilta piilossa, niin minut saa raiskata.

Sinkkuvuosinani lähdin useinkin jatkoille jonkun miehen kanssa. Joskus oli seksiä ja joskus ei. Koskaan ei käynyt edes mielessä että miehellä olisi oikeus raiskata. Eipä tainnut olla niillä miehilläkään. Ei heistä kukaan yrittänyt mitään väkisellä minulle tehdä.

Vierailija
6/32 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä mulla olisi ollut tietoa siitä, että jos menen johonkin jatkoille, niin automaattisesti mun pitää levittää haarat tai mut raiskataan. Mun maailmassa voi mennä jatkoille ja oikeasti jutella ja kännätä siellä. En todellakaan kuvittele, että aina kun olen miehen kanssa kaksistaan katseilta piilossa, niin minut saa raiskata.

Sinkkuvuosinani lähdin useinkin jatkoille jonkun miehen kanssa. Joskus oli seksiä ja joskus ei. Koskaan ei käynyt edes mielessä että miehellä olisi oikeus raiskata. Eipä tainnut olla niillä miehilläkään. Ei heistä kukaan yrittänyt mitään väkisellä minulle tehdä.

Vierailija
7/32 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu, että mitä ihmettä 15-v tytöt tuohon aikaan tekevät hotellihuoneessa.

Joskus uhriksi valikoidutaan ihan omien valintojen kautta.

Mutta ei se mahdollista rikosta poista.

Mielenkiinnolla odottaa, että miten tämä kehittyy. Jotenkin vaan nenä sanoo, että totuus on vähän monisärmäisempi kuin tuo uutinen kertoo.

Vierailija
8/32 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi menivät hotellihuoneeseen?

Miten mies sai raiskattua kaksi ilman että toinen tytöistä puolustautui/huusi apua/juoksi ovelle kun toista raiskattiin....?

Ellei sitten mukana kuvioissa ole olleet jonkinlaiset tyrmäystipat

Vierailija
9/32 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, noiden nuorten tyttöjen ei olisi saanut lähteä aikuisten miesten kanssa hotellihuoneeseen. Mutta kuinka moni 15-vuotias tajuaa, että voi tulla raiskatuksi? Eihän moni siihen ikään päässyt ole edes koskaan harrastanut seksiä. Nämä tytöt eivät ole syyllisiä raiskaukseen. Tämän pitäisi olla jokaiselle naiselle jo itsestään selvyys. Elämme kaksituhattalukua. Jokaisen pitäisi jo tietää mitkä ovat naisen oikeudet!

Vierailija
10/32 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan ollut itse 15 v.? Teitkö silloin aina vain järkeviä aikuismaisia ratkaisuja. Et, joten pää kiinni.

Vierailija
11/32 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnolla odottaa, että miten tämä kehittyy. Jotenkin vaan nenä sanoo, että totuus on vähän monisärmäisempi kuin tuo uutinen kertoo.

että tytöt olisivat olleet suostuvaisia, mutta jälkeenpäin keksineet tulleensa raiskatuksi.

Mutta miksei tapausta tutkita lapsen hyväksikäyttönä?

IL: "Yli 30-vuotias mies myönsi olleensa sukupuoliyhteydessä tyttöjen kanssa.

Poliisille tuli keskiviikkona aamuyöllä ilmoitus, että kaksi paikkakuntalaista 15-vuotiasta tyttöä on raiskattu hotellihuoneessa Rovaniemellä.

Poliisi meni Rovaniemen keskustassa sijaitsevaan Vaakuna-hotelliin ja otti kiinni hotellihuoneesta hieman yli 30-vuotiaan miehen. Mies ei ole paikkakuntalainen.

Kuulusteluissa mies on myöntänyt olleensa sukupuoliyhteydessä molempien tyttöjen kanssa. Poliisin mukaan alkoholi oli mukana tapahtumassa.

Poliisin mukaan raiskauksissa ei käytetty väkivaltaa.

-Tytöissä ei ole merkkejä väkivallasta, kertoo tutkinnanjohtaja Jukka Haataja.

Haatajan mukaan tytöt ja mies eivät tunteneet entuudestaan. He tutustuivat illan aikana, jonka seurauksena tytöt lähtivät miehen hotellihuoneeseen vapaaehtoisesti.

Tytöt tekivät rikosilmoituksen raiskauksesta poliisille aamuyöllä kello 04 aikaan.

Tapausta tutkitaan raiskauksena."

Vierailija
12/32 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä tyttöjen vanhempienkin pitää katsoa peiliin !

Vierailija
13/32 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan ollut itse 15 v.? Teitkö silloin aina vain järkeviä aikuismaisia ratkaisuja. Et, joten pää kiinni.

Voisin kuvitella, että mun 15-vuotias on just noin hömelö, että tekee tuollaisia tyhmyyksiä (on tehnytkin, toivottavasti ottanut opikseen). Ei ole kyse siitä, ettei olisi kasvatettu tai ettei kiinnostaisi, missä tyttö on ja mitä tekee. Onneksi meidän tytölle ei ihan noin vakavaa ole sattunut, mutta aika vakavaa kuitenkin. Sitä paitsi, porukassa tyhmyys tiivistyy. Kaverit on kyllä kivoja, mutta yhdessä lapset ja nuoret voivat keksiä mitä tyhmimpiä juttuja.

Vierailija
14/32 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kolmekymppinen panee 15-vuotiasta? Vielä kahta? Aivan sairasta touhua. Ei sitten omanikäistä seuraa saanut.

Häpeällistä myös se että NAISET kiistävät onko joku raiskaus vai ei. Jos joku on sitä mieltä että on tullut raiskatuksi, häntä on uskottava. Se siitä.

Vierailija
15/32 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos huoneessa on ollut kaksi tyttöä eikä mitään väkivallan merkkejä näkyvissä, on pakko ihmetellä miten raiskaus nykyään määritellään. Alaikäisen hyväksikäyttöhän tuo on selvästi, mutta raiskaus? Tai sitten tytöt olivat älyllisesti kehitysvammaisia ja silloin teko tietenkin on pahempi, mutta olisivatko he silloin edes ilmoittaneet sitä?

Vierailija
16/32 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä heillä kangastelivat mielessä odotettavissa olevat "hyvät rahat". Mahdollista, joskin harvinaista, on nykyään tietoinen suunnittelu. 15-vuotias on yleensä sen veran älykäs, että hän kykenee laatimaan tällaisen suunnitelman, jos ei tekohetkellä niin ainakin jälkeenpäin, kun huomaa, mitä hölmöä tuli tehdyksi.

Vierailija
17/32 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että mun 15-vuotias on just noin hömelö, että tekee tuollaisia tyhmyyksiä (on tehnytkin, toivottavasti ottanut opikseen). Ei ole kyse siitä, ettei olisi kasvatettu tai ettei kiinnostaisi, missä tyttö on ja mitä tekee. Onneksi meidän tytölle ei ihan noin vakavaa ole sattunut, mutta aika vakavaa kuitenkin. Sitä paitsi, porukassa tyhmyys tiivistyy. Kaverit on kyllä kivoja, mutta yhdessä lapset ja nuoret voivat keksiä mitä tyhmimpiä juttuja.

Liian aikaista sanoa, että mitä siellä on oikeasti tapahtunut.

Sen verran pistän bensaa liekkeihin, että jos ei ole käytetty tyrmäystippoja, tyttöjä ei ole sidottu tai molemmat tytöt eivät ole oikeasti sammuneet sopivasti juuri samalla hetkellä, niin aika monelle tulee vaikeuksia uskoa, että vapaaehtoisuutta/suostumusta seksiin ei ole ollut.

Samoilla huudoilla epäilen, että tytöt olivat tälläytyneet ja pukeutuneet sillä tavalla, että miehelle ei ole tullut mieleenkän, että ovat sakkolihaa.

Niin tai näin, niin mies muistaa loppuikänsä tämä ikumuistettavan kohtauksen kahden naisen kanssa.

Vierailija
18/32 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian aikaista sanoa, että mitä siellä on oikeasti tapahtunut.

Sen verran pistän bensaa liekkeihin, että jos ei ole käytetty tyrmäystippoja, tyttöjä ei ole sidottu tai molemmat tytöt eivät ole oikeasti sammuneet sopivasti juuri samalla hetkellä, niin aika monelle tulee vaikeuksia uskoa, että vapaaehtoisuutta/suostumusta seksiin ei ole ollut.

Samoilla huudoilla epäilen, että tytöt olivat tälläytyneet ja pukeutuneet sillä tavalla, että miehelle ei ole tullut mieleenkän, että ovat sakkolihaa.

Niin tai näin, niin mies muistaa loppuikänsä tämä ikumuistettavan kohtauksen kahden naisen kanssa.

Kahden LAPSEN kanssa. LAPSEN. Oksetatte kaikki, jotka jotenkin ymmärrätte tuollaista touhua.

Vierailija
19/32 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jollakin on yleensä viinaa. Joku houkuttelu tai tyrmäystarkoituksessa tässä käytetty?

Vierailija
20/32 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaikä 16v, mutta olkaa nyt mammat älyllisesti rehellisiä. Suuri osa 15 v tytöistä saa itsensä halutessaan näyttämään nuorilta naisilta.

Mutta arvaukseni pistän likoon, ettei mies ole niin sika kuin hänestä nyt maalaillaan, tai sitten onkin tosi sika.

Mutta odotellaan oikeita tietoja, poliisitutkinnan tuloksia ja syyttäjän ratkaisua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän