Onko täällä ketään muuta, jolla täytyy nukkuessa olla jotain polvien välissä?
Siis peitto, tyyny tms.
No miesystäväkin toisinaan kävisi, mutta hän ei halua olla :/
Toi ihme tapa näyttää periytyneen myös lapselle, nukkuessaan vieressäni saattaa heittää toisen jalkansa ylitseni :)
Kommentit (34)
ja toinen ohut tyyny käsien välissä. Muuten tulee selkä ja hartia kipeäksi, nukun kyljelläni.
Sit käännyn yöllä aina selälleni, ja haaroistani törröttää tyyny ja toista tyynyää halaan. Kuulemma hauskan näköistä :)
mulla toi tapa alko siitä, että luin kerran netistä, kun joku kertoi ettei voi nukkua, jos polvet osuu toisiinsa. Siitäpä se sitte lähti, kun aloin miettiä asiaa ja enää en pysty nukkumaan "tavallisesti"... :(
selkävaivoja ja mulle opetettiin aikoinaan Ortonissa tuo nukkuminen kyljellään eli tyyny polvien välissä ja toinen käsien välissä eli siinä masun kohdalla. Itse asiassa sain ohjeet miten voisi tehdä itsekin tuollaisen yhtenäisen tyynyn. Tyynyä kutsuutiin sairaalassa nimeltä "sulhanen":)
tuo peitto on alunperin tullut siksi, että iho ei hikoasi ihoa vasten. Tyyny raskauksien myötä, kun se on helpottanut lonkkien asentoa ja sittemmin kai koko lantion asento muuttunut niin, että tuntuu kuin veri kiertäisi paremmin kun lonkkaa ojentaa tyynyn avulla. Auttaa myös kipeän polven kanssa, olen menossa leikkaukseen.
Mies pitää kainalotyynyä, se syrjäyttää minut aina lopulta yöllä. Pitää kai rintakehän ja keuhkot paremmin auki astmaatikolla.
Mulla on levea lantio, nukkuminen kyljellaan ilman mitaan polvien valissa on epamiellyttavaa ja kipeaa. Toinen puoli lantiota "suoristuu" ja toinen venyy entista enemman kaarelle, auts. Samoin selkalaakari suositteli samaa, kun ristiselka tulehtui.
Tarvitsen myos toisen tyynyn halattavaksi, mieluummin sillai, etta rutistan samaa tyynya, jolla paani lepaa.
Mulla on levea lantio, nukkuminen kyljellaan ilman mitaan polvien valissa on epamiellyttavaa ja kipeaa. Toinen puoli lantiota "suoristuu" ja toinen venyy entista enemman kaarelle, auts. Samoin selkalaakari suositteli samaa, kun ristiselka tulehtui.
Tarvitsen myos toisen tyynyn halattavaksi, mieluummin sillai, etta rutistan samaa tyynya, jolla paani lepaa.
Vaan johan olisi mukavaa pumpata sinua kun olet kyljelläsi, oikea herkkujen herkku tapaus olet.
Minä olen raskaana 6 viikko ja polvini sattuu hirveestti en voi liikutaa oikeen yhtä jalkaa mistä tää voi johtua auttakaa
Minä tarvin nukkuessa 3 tyynyä..:D Yks pään alla, Yks jalkojen välissä, Yks kainalossa. Ei Tuu muuten nukkumisesta mitään
Minä tarvin nukkuessa 3 tyynyä..:D Yks pään alla, Yks jalkojen välissä, Yks kainalossa. Ei Tuu muuten nukkumisesta mitään
Jos ei kyljellään nukkuessa ole peittoa tai muuta jalkojen väliin, pidän toisen jalan suorana ja toisen koukussa. Nukun mieluiten mahallani, ettei olisi ongelmia.
mutta olen aina luullut että kaikki tekee niin :D ennenkuin mieheni sanoi että olenpas minä outo kun en voi nukkua ilman peittoa jalkojen välissä :D