Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin/miten olet viimeksi ylittänyt itsesi?

Vierailija
26.09.2025 |

?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin ajan ja kävin lääkärillä. Oli vaikeaa mulle, joten onnittelen itseäni.

Vierailija
2/16 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään. Ostin netistä liput jääkiekko-otteluun. Melkoinen temppurata. En edes tiedä mitään jääkiekosta enkä ikinä katso edes telkkarista. Piti rekisteröityä jne. Hyi miten hankalaa. Ei ole mikään voittaja-fiilis, olen vain ärsyyntynyt kun oli niin kömpelö systeemi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla jokaisena työpäivänä. Mulla on krooninen sairaus, joka aiheuttaa mm. kovaa väsymystä, joten töissä pitää tsempata että jaksaa päivän loppuun. Voittajaolo kun siitä selviää, ja sitten pienet päiväunet.

Vierailija
4/16 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään otin työvaatteet kotiin pesuun, hyvä minä!😁

Vierailija
5/16 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ragesin ihan täysin, kun tajusin, käytössäni on ruutukaappaus päällä. JOUDUN TÄMÄNKIN ONGELMAN KORJAAMAAN. 

Vierailija
6/16 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tein kuperkeikan.

Vierailija
7/16 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin. Epäilen, että toleranssini on huono. Kaikenlaisiin ihmisten välisiin kanssakäymisiin liittyvät ongelmat saavat minut väsymään. 

Vierailija
8/16 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen suht arka ja ujo ja tänään kävi niin, että paikallisen citymarketin kassa yritti laskuttaa 13,90 euroa ylimääräistä. Otin kuitin onneksi mukaan ja huomasin siinä tuotteita, joita en ollut ostanut. Rohkaistuin ja kävin reklamoimassa. Sain summan hyvitettynä, mutta mitään pahoittelua en saanut. 

Vierailija
9/16 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten monimutkaiset vaatimukset ja personallisuuksiin liittyvät häriöt ja nyanssit. Uuvuttavaa! Tuntuu, että levyt on täynnä ja alan tilttaamaan.

Vierailija
10/16 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen päivä ylitän itseni....

Vierailija
11/16 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain pitkäaikaistyöttömänä keski-ikäisenä uuden asunnon kantakaupungista. Oli hommaa. 32 näyttöä, yms.

Pari kuukautta siinä meni. Monta puolen tunnin syvähaastattelua lordin sohvalla jne.

En ole introverttinä yhtään lajissani noissa haastatteluissa.

Vierailija
12/16 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monena päivänä. Teen töitä yksin ja vaadin itseltäni vaikeita asioita. Ehkä liian vaikeita. Ja sitten toisaalta taas en. 

Vierailija
13/16 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usein. Olen tehnyt arjestani helppoa. Voisin ylittää itseni, mutta sitten läheiset kärsisivät. Eli en voi ilman seurauksia. Kun yhteen suuntaan kumartaa, toiseen pyllistää. Itsensä ylittämisestä seuraa romahdus. Olen valinnut tasaisen puurtamisen. 

Vierailija
14/16 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo aamusta ihmisiin ja elämään niin vittuuntunut että oon koko ajan melkein alkanut juomaan.

No en alkanut, oon tehnyt ihan hyödyllisiä hommia (käsitöitä myyntiin) ja niistä saa hyvin rahaa kunhan viimeistelen. Eikä kummempia hajoamisia vaikka mikään ei oikeen putkeen menekään tänään.

Huomenna lenkille.

Vierailija
15/16 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein taskuparkin ja parikin

Vierailija
16/16 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetin rajoja enkä mennyt siskoni syntymäpäiville vaikka hän sanoi, että on pakko. Tosin vähän paha mieli siitä kun hän haukkui minua yhteisessä ryhmässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi