Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko kehua lapsiani, kun luin tuon 8-tunnin automatkasta palkitsemisen

Vierailija
04.08.2011 |

Että lasteni mummolaan menee juurikin aikaa se 8 tuntia ja teemme sen 1-3 kertaa vuodessa. Meillä on kuusi lasta ja vauvaa lukuunottamatta, EI KUKAAN IKINÄ ole alkanut kitisemaan ja saamaan raivareita. Joku on ehkä joskus huokaissut, ette jaksaisi enää istua tai onko pitkä matka vielä.Emmekä me juurikaan pysähtele kuin pikaisesti vessaan ja tankkaamaan. Syömme eväitä autossa. Heitä ei ole koskaan siitä palkittu. Mutta ovat oppineet matkustamaan näin. TOSI reippaita lapsia meillä!!!!!!!!! Ikähaarukka nyt 10-1

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole jännä että jollain saattaa olla lapsi joka olisi täysin erilainen kuin sinun kuusi tai minun neljä? :)

Meilläkin lapset istuu autossa ja kenelläkään ei ole ollut pahaa koliikkia. Silti jollain on!

Vierailija
2/5 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät tenavat. Niin paljon paremmat kun muilla!

Voe hyvvee päivvee, kaekkee sitä näkköö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap saa hekumoida kun on noin hyvät tenavat. Niin paljon paremmat kun muilla!

Voe hyvvee päivvee, kaekkee sitä näkköö

On onhan tuo hienoa. Noin monta lasta ja noin pitkä automatka sujuvat hyvin. Omista lapsistaan (ja kasvatustaidoistaan) saa olla ylpeä jos on aihetta.

Vierailija
4/5 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä kuulu olla viivaa, vai kirjoitatko sinä että sinulla on "6-lasta"?

Vierailija
5/5 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mummolamatkaa 750km ja olen nyt tehnyt reissun pari kertaa yksin neljän lapsen kanssa. Olen tosin suunnitellut pari pysähdystä ihan siksi, että en itse väsyisi liikaa, hartiat eivät menisi jumiin ja että lapsilla ei puudu pyllyt ja heidätkin tulee "huollettua".

Toinen tauko ihan oikea ruokapysähdys, toinen jäätelötauko.

Luulisin että tottumus ja aikuisten rentous vaikuttaa lapsiin.

Olen minäkin tyytyväinen meihin kaikkiin! Isommat muksut ovat auttaneet pikkuveljien kanssa, he ovat pyörätuoleissa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi