Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesittekö, että Elloksen/Catalogin pakkauspusseissa ei saa postittaa..

Vierailija
03.08.2011 |

muuta kuin ko. firman palautuspostia??

Herranjestas, olen käyttänyt paljon niitä mm. huutismyyntien postitukseen ja tänään meinasi jäädä paketti lähettämättä kun asiamiesposti, kaikkien näiden vuosien jälkeen teki tenän, että näissä pakkauksissa ei saa postittaa kun näissä lukee "Ellos" ja "Catalog". Olin totta kai repinyt pois alkuperäisen lähetyksen koodit, kuten aina ja muut ylimääräiset tarrat, päällä oli vain ja ainoastaan lähtevän paketin pakettikortti..

mutta ei.... lopulta liimasivat valkoisia tarroja kaikkien tekstien päälle ja paketti lähti.

Huoh.. olisi pitänyt tajuta kääntää se pussi nurinpäin, sehän on oikein mainio pakkaus uudelleenkäytettäväksi.. Mutta siinä on se kätevä KAHVA.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Catalog?

Vierailija
2/4 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle on sanottu, että Anttilan ja Hobby Hallin paketeissa ei saisi postittaa muuta kuin niihin menevää palautusta. Saattavat kuulemma lajittelukoneet ohjata ne suoraan ko.firmoihin paketin perusteella! Olen kyllä paljon postittanut ja vastaanottanut eri firmojen paketeissa ilman ongelmia, ja tuosta minullekin on vain yksi työntekijä sanonut. Mutta tuo se virallinen ohje on.

Kerran yritin tehdä Anttilan asiakaspalautusta Hobby Hallin paketissa (oli sopivan kokoinen), se oli jo liian paksua, posti ei ottanut vastaan, en tullut ajatelleeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tussilla niitä nimiä yli ja on tähän mennessä kelvannut :)

Vierailija
4/4 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä tietää.

olen kyllä jostain syystä aina liimannut valkoiset paperilaput firmojen nimien päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi