Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uutiset somalian nälänhädästä

Vierailija
03.08.2011 |

ilahduttaa mua, ihan oikein niille, onneksi luonto hoitaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä lapsia muuten pitää tehdä vaikka ruokaa ja vettä ei ole riittävästi?

Vierailija
2/6 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap enkä iloinen nälänhädästä, mutta en usko Afrikan oppivan kuin kantapään kautta sanonnan "suu säkkiä myöten"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti aloitat väestön karsimisen itsestäsi. Ehkä kulutat "hieman" enemmän luonnonvaroja kuin yksi tai viisikään somalilasta.

Vierailija
4/6 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tässä jonkun pitää peiliin katsoa, niin meidän länsimaalaisten läskien! Meillä on ruokaa niin paljon, että mätänee suurin osa roskiksissa. Somaliassa lapset kuolevat nälkään, luurankoina makaavat maassa kärpästen syöminä. Ja joku kehtaa tuollasta kirjottaa????? En vaan voi käsittää tuollasta itsekkyyttä!!! Oksettavaa! Itse aion antaa ensi kuun palkasta afrikan nälänhätään, ja vain siksi, etten kerta kaikkiaan pystyisi itseni kanssa elämään, jollen edes yrittäisi auttaa antamalla omastani. Itkemättä ei voi noita lasten kuvia katsoa... :(

Hanki sinä ap sterilisaatio, ettet enää jatka noita geenejäsi, sen verran kaamea tyyppi olet!

Vierailija
5/6 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas alan aina itkemää, kun näen kuvia nääntyneistä lapsista niissä uutisissa. En ymmärrä miten voit olla niin paatunut, että nautit lasten kärsimyksestä.

Vierailija
6/6 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisyvälineitä sinne Somaliaan pitäisi kyllä toimittaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi