Kuivat limakalvot, apua?!
Niin eli olen nyt käyttänyt 2 kuukautta e-pillereitä ja ennen kuin aloin niitä käyttämään herpekseni aktivoitui ensimmäsitä kertaa, voi sitä kivun määrää. Silloin limakalvoillani oli pieniä haavoja, niin kuiva iho, että haavoja muodostunut? Noh tossa 1,5 viikkoa sitten tämä herpeks vain yhtäkkiä aktivoitui uudestaan mutta todella lievänä, uskoisin että hankaava yhdyntä syynä? koska harrastamme seksiä miheni kanssa usein ja liukasteet olivat loppu ja paikat tuli aika kipeäksi muttei niitä haavoja silti ollut ilmestynyt. Nyt siis en ole melkein kahteen viikkoon seksiä harrastanut, herpes rakkulakin jo hävinnyt aikapäiviä sitten joten tänään ajattelin että vois kokeilla harrastaa sitä seksiä jos paikat ei olisi enää kovin kipeät. Emme käyttäneet liukkaria..Ensin minulla ei ollut mitään outoja tuntemuksia mutta sitten puolivälissä yhdyntää huomasin että alapäähäni sattuu oudosti ja sitten kipu kävi aivan sietämättömäksi... Kattoin että siinä emätinaukon ympärillä ois kaks sellasta haavaa ja iho melko kuiva siitä kohtaa ja erittäin arka.. Mietein tässä vaan että neuvoja? Olisiko mitään voidetta apteekista? Kuinka nopeasti voiteet tehoaa? Auttaako voide heti vai muutaman päivän kuluessa? Kiitos kaikille.
Kommentit (3)
Ceridal-öljy on aika hyvää ja sitä suositellaan juuri kuiville limakalvoille.
kun olen alkanut syödä tyrniöljykapseleita. (Biomega7, mutta niitä on eri kauppanimillä.)
RSYHADHDHF