Nyt meni hermo Bam-Bamiin, en asioi siellä enää!
Viime viikolla soitin heille ja kyselin Bugaboon kankaista, onko niitä mahdollista ostaa usia. Lupasivat selvittää asian. Laitoin myös Bugan valmistajalle sähköpostia aiheesta, he vastasivat puolen tunnin kuluttua ja sanoivat, että niitä on mahdollista saada. :)
No, Bam-Bamista sitten soittivat ja sanoivat, että ei saa, valmistaja on kuulemma niin sanonut. Heh heh, päätin tilata en suoraa valmistajan kautta!
Tosi huonoa palvelua minusta Bam-Bamilta.
Kommentit (35)
tuotteen, maksoin ihan tavalliset postikulut vaan.
Bam-Bamissa en ole saanut hyvää enkä huonoa palvelua, sellaista hyvin neutraalia, Pikku-Kipparin palvelu vaihtelee, en kyllä mielellään käy siellä.
Huvittavaa oli kun kävin Sellon Bobossa ja ostin 2 vaattetta yhteensä melkein 80 euroa ja 8 vuotias tyttäreni kertoi minulle miten myyjä oli " huokaillut" selkäni takana kun huomautin kahden vaatteen laadusta (oli tavallaan valmistusvirhe).
Mutta mulla on 2 erittäin huonoa kokemusta bam-bamista, enkä aio edes yrittää asioida siellä uudestaan, niin tylyä ja huonoa " palvelua" ei saa muualta:(
Mielestäni ovat ystävällisiä, mutteivat liian tungettelevia. Varsinkin ylso vähän vanhempi myyjä on aina ollut tosi ystävällinen. En ole kyllä ikinä mitään yrittänyt tilata heidän kauttaan. Sen sijaan Bam-bamissa kyllä tällaista opiskelijan näköistä nuorta äitiä katsotaan todellakin pitkin nenän vartta...
Rakastan lastenvaatteiden ostamista, oli sitten kyseessä juhlapaita tai kurarukkaset :) Onnistunut ostosreissu on sellainen, jossa itse tuotteen löytymisen lisäksi on jäänyt hyvä fiilis liikkeessä saadusta palvelusta. Kun monet merkkivaatteet on ihan saman hintaisia liikkeestä riippumatta, ostan mieluiten sieltä, missä saa ensin katsoa rauhassa, mistä saa apua jos tarvitsee ja mistä saa vähän ekstrapalvelua (soittelua maahantuojille tms.) jos tarvitsee, ja mistä voi poistu hyvällä mielellä, vaikka ei olisi ostanutkaan mitään sillä kertaa. Ystävällisyys on kuitenkin ihan ehdottomasti tärkein juttu, miksi palaan johonkin liikeeseen uudestaan!
Mustalla listalla siis: Bam-Bami, Pikku-Kippari -aivan raivostuttavan ylimielistä ja tympeää " palvelua"
Kivoja ostospaikkoja ovat sen sijaan: Bobot, Pikkukenguru, Pikkuväki
Stockan lastenosastolla muuten palvelu vaihtelee myyjästä riippuen..!
Minulle riittää, että minua palvellaan halutessani asiallisesti ja rehellisesti.
Tuosta Pikku-Kipparista minullakin on hassuja kokemuksia ihan sivukorvalla on joskus tullut kuultua, kun tämä vanhempi rouva suoraan " kiristää" ostamaan, sillä perusteella, että päätös pitää tehdä nopeasti, että nämä kyllä viedään käsistä ja uusia ei tehtaalta enää saa.
Vierailija:
Pitäisi olla joku julkkis tai muuten vaan sikarikkaan näköinen, että saisi sieltä hyvää palvelua.
myyjistä. Sellainen uudehko reilu 40-vuotias myyjä on aika onneton. Ei tiedä juuri mitään mistään.
Ennenhän myös Lippulaivassa oli pikku.kippari ja silloin usein ostin sieltä lahjoja sukulaislapsille. Siellä oli yksi todella mukava myyjä, joka nykyään on siellä Ompussa. Meitä tervehtii nähdessään ja on muutenkin tosi mukava.
Lastentarvikkeessa Niittykummussa on ainakin yksi naismyyjä joka on aina tarjonnut meille apua, saas nähdä miten käy kun mennään pian ostamaan sieltä turvaistuin ja sitä pitää kokeilla omaan autoon ennen ostamista:)
Ja sivupointtina vielä se, että olen muslimi ja usein saan onnetonta palvelua(kai myyjät ajattelee että olen köyhä) mutta näissä kaupoissa on ollut hyvä palvelu! Ja bobossa myös. Mutta pompii' in ja Bam-Bamiin en jalallani enää astu!!
mutta hymyä saa odottaa aina ihan turhaan. Hymy ei ilmeisesti sen hoikan ja pienen myyjän (omistajan) naamalle mahdu.
Muista liikkeistä: Pikkukipparin vanhempi tumma naismyyjä on aivan kamala, pelkästään se sen naukuva ääni saa mut takajaloilleni! Niillä on nykyään myös jokseenkin kummallinen tuotevalikoima, kuka ostaa Benettonin ulkoiluhaalareita?
Bambamissa on aina kamalasti myyjiä, jotka yleensä juoruilee keskenään. Kenkiä olen sieltä hankkinut ja palvelu on ollut ihan neutraalia.
Sellon ja Larun Boboista saa hyvää ja ystävällistä palvelua, eivät katso nyrpeästi vaikkei ostaisi mitään.
Pompiista olen myös saanut kivaa palvelua.
Hyää palvelua olen saanut ulkopaikkakuntalaisena Tampereen Nanoukista ja Pikkukengurusta.Ovat lähettäneet tuotteita ja ovat oikein ystävällisiä.
Bam-Bami:
Superhyvää palvelua ne kerrat kun olen siellä käynyt, tuovat vaatteen jos toisenkin nähtävilleni ja osallistuvat kokojen etsintään.
Nanouk:
Todella ystävällisiä myyjiä. Tervehtivät kadulla ja huikkaavat perään jos tietävät, että liikkeeseen on saapunut jotain sellaista mikä kiinnostaa minua.
Prince&Princess:
Aasialainen omistaja on todella ystävällinen ja pätevä.
Uusi työntekijä on jotenkin tympeä. Ei esim. auta lastenrattaiden kanssa, vaikka kynnys on huomattavan korkea liikkeeseen.
Toiset ovat aina " rynnänneet" kysymään apua, ketä muita liikkeessä nyt onkin ollut töissä.
Enää en oikein ole kiinnostunut asioimaan liikkeessä, ellei omistaja ole paikalla. Aion edelleen pysyä vakioasiakkaana, vaatevalikoima on sen verran ihana!
-vierailija-:
Prince&Princess:
Aasialainen omistaja on todella ystävällinen ja pätevä.
Uusi työntekijä on jotenkin tympeä. Ei esim. auta lastenrattaiden kanssa, vaikka kynnys on huomattavan korkea liikkeeseen.
Toiset ovat aina " rynnänneet" kysymään apua, ketä muita liikkeessä nyt onkin ollut töissä.
Enää en oikein ole kiinnostunut asioimaan liikkeessä, ellei omistaja ole paikalla. Aion edelleen pysyä vakioasiakkaana, vaatevalikoima on sen verran ihana!
mutta muuten kyllä hintoihin ei sisälly hirveästi asiakaspalvelua - ainakaan hyväntuulista sellaista. Parhaiten mieleen on jäänyt (positiivisesti siis) tumma nuorehko nainen, joka on ollut kyllä aina hymyileväinen ja iloinen kun siellä on käynyt.
Minulla on kuitenkin kolme lasta, joten minun täytyy todeta, että olen ihan pihalla näistä lastenvaatekuvioista.
Todella huonoa palvelua,hyvä kun päivää sanotaan.Puhumattakaan
jos et osta mitään! Bobossa olen minäkin saanut hyvää palvelua
(Myyrmanni ja Sello).Monesti ketjuissa saa paljon parempaa palvelua
(itsekin olen lastenosastolla töissä H&M:ssä) ja huomioin jokaisen
asiakkaan.