Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poskiontelotulehdus raskaana, onko kenelläkään punkteerattu

Vierailija
23.11.2005 |

jos antibioottikuurilla ei ole poistunut? Olo huono ja suositeltiin korvalääkäriä ja punkteerausta seuraavaksi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä se ainoa oikea hoito on se punkteeraus! Parempi vaihtoehto, kun lääkekuuri! Tosin siinä nenäpuudukkeessa on kokaiinia! Hih, meinasin persiilleni pudota kun sain tietää! Ihan homeopaattisen pieni määrä tosin.

Vierailija
2/9 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa suosittelevat raskaana olevalle ennemmin punktiota kuin antibioottia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen varmaan kuullut liikaa kauhutarinoita.

Vaikka eihän tämä tulehduksen jatkuminen varmaan hyvää tee. Onko sillä muuten vaikutusta vauvaan tuolla masussa, jos äidillä pitkäaikainen tulehdus?

Vierailija
4/9 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatuksesta, mutta minkäs teet kun olin kipeä. Nyt toinen lääkäri ehdotti heti punkteerausta.

Vierailija
5/9 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hoitomuotona oli sekä antibioottikuuri sekä punkteeraus... poskiontelot punkteerattiin yhteensä 5 kertaa!

Hoitava lääkäri myös sanoi, että raskauden aikana sairastuu helposti poskiontelotulehdukseen, koska limakalvot (myös poskissa) ovat silloin paksummat ja tarttuvat helposti ns. vastakkain ja se aiheuttaa tulehduksen.

Suosittelen kyllä kuitenkin punkteerausta vaikka ajatus saattaakin kuulostaa kauhealle... jatkuva tulehdus elimistössä ei kuitenkaan ole hyväksi vauvallekaan... ja kuten minua hoitanut lääkäri sanoi " synnytys on kamalampaa ja koskee enemmän" ...

Vierailija
6/9 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antibioottejahan voidaan määrätä jo vauvoillekin. Parempi vaan hoitaa tulehdus pois keinolla millä hyvänsä.

Vierailija
7/9 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun paketissani lukee että ei saa käyttää raskaana ollessa...

Vierailija
8/9 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista mitä antibioottia oli ja punkteerauksessa käytettävä puudute oli jotain mikä kävi raskaana oleville.

Vierailija
9/9 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan sitten on vaikutusta vauvaan jos oma henki ei kulje. Mulla oli 4 kk nenä tukossa koko ajan ja tosiaan lääkekuurit ei auttanu. Punkteerauksessa kävin viikon-kahden välein. Ihan järkkyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän