Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vesa Keskinen avoimena: ”Sain 108 orgasmia illassa!”

Vierailija
03.08.2011 |

Vesa Keskinen on elokuun Hymyssä jälleen avoimella tuulella naisista.

Hänen mielestään naisten seksuaalinen aktiivisuus lisääntyy huomattavasti päiväntasaajaa lähestyessä.

-Aivan uskomatonta! 108 orgasmia illassa. Aiempi ennätys oli 28. Kunto loppui - on pakko myöntää. Häpeän! Vesa tilittää.

Vesa kertoo myös, että illaniloja on kertynyt tähän mennessä jo yli 60 kansallisuuden kanssa.

-Minä otan kaiken syntirakastelun niskaani. Tokihan tämä hieman naurattaakin. Piruuttanikaan en sitten muutu. Tulen aina olemaan se piintynyt, koko kansan juntti. Heitä on nyt vain enää yksi! Vesa uhoaa.

Keskinen kertoo myös elokuun Hymyssä totuuden uusimmasta ahdistelukohustaan. Vesan mukaan keski-ikäinen nainen jäi roikkumaan Keskisen keittiön tuuletusikkunaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai

teki kenties herra hovin tyyliin 108 orgaanin koskettimen painallusta

Vierailija
22/23 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Vesa-poika ei nyt vaan tiedä mikä orgasmi on. Ja naisen orgasmikokemuksista hänellä ei voi mitenkään olla omakohtaista tietoa. Taisi vaan olla tyttö joka LUULI saavansa tai sitten Vesa tulkitsi väärin.

Ei jessus, itse kun saan sen yhden kerran illassa, olen sen jälkeen niin poikki että miehen on ihan turha yrittääkään toista, vaikka useimmiten sitkeästi kyllä yrittääkin, ikuinen pikkupoika ei lannistu ei sitten millään. Mutta siis sen verran perusteellinen kokemus on että yksi ainoa riittää.

Ei se määrä vaan se laatu, Vesa hyvä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miten muuten voi pysyä laskuissa niissä hekumoissa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi