Tulisiko hyvä päivällinen laihduttajalle?
kaksi uutta perunaa, kesäkurpitsaa, kukkakaalia, parsakaalia sekä porkkanaa. Pilkkoisin ne ja paistaisin että hauduttaisin ne kasarilla.
Vaatiiko mitään muuta lisäksi?
Opettelen nyt syömään entistä kevyemmin, mutta niin että saan syödä kuitenkin, kitukuurille en voi ryhtyä.
Kommentit (7)
itse kaipaisin jotain kasvisten kaveriksi, laittaisin vaikka samaan uuniin itse maustettuja broilerin koipia tai kalaa tms.
No josko jotain proteiinejakin?
Kanaa tai kalaa esim.
Ei pelkillä "rehuilla" elä vaikka niitä toki hyvä on reilusti syödäkin.
Pitäisi kuitenkin lisätä raejuustoa lisuukkeeksi että saisin proteiinia? kun en oikein pidä lihasta.
paahdä pannulla öljyssä väri kasviksiin ja laita sitten mausteiden kanssa uuniin ja kypsennä kunnes ovat al dente.
Saanko kysyä onko parempi kypsyttää uunissa kuin pannulla?
kypsyy aika hitaasti pannulla, jos et sitten laita ihan tosi pieniksi suikaleiksi. Helpommalla pääset kun käytät uunia, jos et halua raakoja kasviksia syödä.
Olen samaa mieltä kuin aikaisemmat, kaipaat ateriaasi proteiinia. Jos et pidä lihasta, niin onhan niitä kasviperäisiäkin proteiininlähteitä. Tofua, linssejä, seitania, papuja esimerkiksi. Tai sitten sitä raejuustoa.
Oletko miten noviisi ruoanlaittaja? Netissäkin on vaikka kuinka paljon reseptejä, joissa kaloreita on kohtuudella.
ja laittaisin uunivuokaan. Päälle loraus öljyä ja mausteita, esim. suolaa, pippuria, rakuunaa, chiliä, paprikaa... siis maun mukaan. Ja sitten uuniin kypsymään.