Tekeekö neljä kaljaa illassa minusta huonon äidin?
Kommentit (37)
Mutta tissuttelijan kyllä. Pidemmän päälle sillä määrällä saattaa alkaa olla terveysvaikutuksia. Miksi juot neljä kaljaa joka ilta?
t. Neljän äiti 5 viinilasin jälkeen
Tekee, jos et pysty hoitamaan lapsiasi yhtä hyvin kuin jos olisit selvinpäin.
t. Neljän äiti 5 viinilasin jälkeen t. Neljän äiti 5 viinilasin jälkeen
4 kaljaa vaikuttaa keskushermostoon.
Haluan vain rentoutua rankan päivän jälkeen saatuani lapset nukkumaan. Minkälaisia terveysvaikutuksia kaljalla sitten voi olla? ap
Pian käy niin, että tarvitset enemmän, koska sopeudut niihin. Tarkoititko tänään, vai joka ilta?
tavaksi vain on tullut, en ole alkoholisti enkä tulossa sellaiseksi. Haluan vain rentoutua rankan päivän jälkeen saatuani lapset nukkumaan. Minkälaisia terveysvaikutuksia kaljalla sitten voi olla? ap
paitsi sitten kun on käynyt pohjalla ja lopettanut juomisen.
saati jos joisi neljä reilun kokoista kaljatölkkiä. Joku fiksumpi on joskus sanonut, että jos tarvitsee alkoholia rentoutuakseen, on väärällä polulla.
Siis jos joka ilta sen verran juot. Kerta ei tunnu vielä missään.
Mä itsekin juon näin lomalla usein muutaman annoksen alkoholia ja olen hiukan huolissani alkoholin käytöstäni. En vain osaa lopettaakaan. Mä juon myös työaikana viikonloppuisin jonkin verran. En ehkä ole aina selvinpäin, mutta en lasten kanssa juuri kännissäkään. Pienessä hiprakassa kylläkin. Lapset tuskin kärsivät mun tissuttelusta mitenkään, kun meillä on samat säännöt ja tavat joka päivä.
mutta juoppo alat jo ollakin.
Aika ikävää.
Ainoa kulinaarinen nautinto on minulle olut. En syö makeaa, ja ruokaa syön siksi että on nälkä. Alkoholiton olut maistuu ihan parsalta. ap
alkoholisti vaikka juo 3-5 alkoholiannosta joka ilta, aloittaa kuuden-seitsemän aikoihin että ehtii rentoutua ja tulee hyvä uni. Käyttää kyllä myös unilääkkeitä, mutta nämä eivät ilmeisesti ole riittävän tehokkaita. Ja aineenvaihduntakin on kuulemma parempi kun juo olutta... joopa joo. Alkoholistihan hän on vaikkei sitä myönnäkään. En ole nähnyt häntä koskaan edes kunnon hiprakassa mutta ilman jokailtaista oluttaan ei pysty olemaan.
rentoutua kuin kaljan juominen. Elimistö tottuu tuohon neljään, eikä se enää kohta riitäkään rentoutumiseen, joten kohta otat viisi, kuusi jne.
Rasittavaa miten ihmiset ovat niin sokeita alkoholin suhteen.
eli 1,5 pulloa keskiolutta. Sinä juot yli tuplasti tämän. Terveyshaittoja alkaa siis pikku hiljaa tulla, mm. verenpaineen nousua. Lisäksi saat tuolla menolla yli kolmanneksen päivittäin tarvitsemastasi energiamäärästä oluesta eli se alkaa näkyä kohta myös kaljamahana.
Miltä tuntuu ajatus olla ilman iltakaljoja? Jos pahalta, hälytyskellojen pitäisi jo soida. Se että kyselet asiaa täällä, osoittaa, että olet jo itsekin vähän huolissasi.
Jos ihminen ei osaa rentoutua ilman alkoholia, hänellä on ongelma. Siinä vaiheessa kun homma oikeasti karkaa lapasesta, luulen ettet vielä siinäkään vaiheessa myönnä ongelmaa ja kiellät olevasi alkoholisti.
Neljä kaljaa joka päivä (tai edes jokatoinen päivä) kuulostaa siltä, että mopo on karkaamassa kohti metsää.
lapsiasi. Jos lapset jää ilman ruokaa tms kaljojesi takia tai näkevät sinut joka ilta kännissä, niin olet huono äiti.
lapsiasi. Jos lapset jää ilman ruokaa tms kaljojesi takia tai näkevät sinut joka ilta kännissä, niin olet huono äiti.
Ja kukaan ei voi nimittää itseään ÄIDIKSI, jos ei hoida, rakasta ja ole lastensa kanssa.
Eivät todella jää ilman ruokaa. Olen todella tarkka ruokailujen ja niiden ajankohtien suhteen. Juon vain silloin kun tiedän että lapseni nukkuvat aamuun asti.
se voi tehdä sinusta alkoholistin