Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Analyysini wt-elämän halveksujista

Vierailija
02.08.2011 |

WT:kai kaiken leimaava ihminen on nainen, jonka mies nauttii 3000 euron kk/palkkaa. Nainen ei ole korkeasti koulutettu. Korkeasti koulutettu ei todennäköisesti leimaisi kaikkea noin yksinkertaisella leimasimella kuin wt.

Kyseessä on oman elämänsä nousukas. Ehkä hän on itse wt-oloista ja kokee sen vuoksi, että hänen pitää tehdä pesäero kaikkeen, mikä muistuttaa wt-menneisyydestä.

Harva oikeasti menestynyt ihminen julistaa käyvänsä vain hienoissa paikoissa ja halveksuvansa ns. wt-rafloja.

No miten on, neiti wt, osuinko oikeaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo 3000 €/kk ole sen wt-vaimon paperimiehen tms. duunaripuolison peruspalkka..?

Vierailija
2/9 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonkin, että ihminen, jolla on tarve leimata muiden ravintolakäyntejä wt-tyylisiksi, ei itse ole erityisen hyvin toimeentuleva. Kuten sanoin, niin oikeasti varakkaat eivät harrasta tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänen ukollaan on hyvä palkka kun se on 3000e.

Vierailija
4/9 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT:kai kaiken leimaava ihminen on nainen, jonka mies nauttii 3000 euron kk/palkkaa. Nainen ei ole korkeasti koulutettu. Korkeasti koulutettu ei todennäköisesti leimaisi kaikkea noin yksinkertaisella leimasimella kuin wt.

Kyseessä on oman elämänsä nousukas. Ehkä hän on itse wt-oloista ja kokee sen vuoksi, että hänen pitää tehdä pesäero kaikkeen, mikä muistuttaa wt-menneisyydestä.

Harva oikeasti menestynyt ihminen julistaa käyvänsä vain hienoissa paikoissa ja halveksuvansa ns. wt-rafloja.

No miten on, neiti wt, osuinko oikeaan?

Taustaansa ei pääse pakoon, se ei ikinä häivy, sukupolvien jälkeenkään. Nousukkaat luulevat niin mutta he paljastuvat nopeasti. Oikeasti sivistynyt ihminen ei tarvitse leimasinta saatika omaisuutta, hänen ei tarvitse todistella itselleen eikä muille mitään.

Vierailija
5/9 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänen ukollaan on hyvä palkka kun se on 3000e.

En ihmettelisi jos tämä sama nainen kertoisi tuolla toisessa ketjussa, että hänen miehensä tienaa hyvin.

Vierailija
6/9 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole varma, olenko wt vai en. Kriteerit ei taida olla aivan absoluuttisen aukottomia.

Wt-halveksuja taidan silti olla ja minuun ei nyt ihan päde tuo analyysi. Ihana aihe spekuloida, kun kuumentaa tänään niin kovasti tunteita!

Vierailija
7/9 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä olen iloinen, että omaan elämääni ei kuulu tuollaisia hienohelmoja (joo, en yritä loukata tällä rajulla ilmaisulla). Ehkä jossain hoitoalalla nuita on enemmän..?

Esimerkiksi johtavissa ammateissa olevat naiset ovat usein ylikorrekteja myös vapaa-ajalla. Toisten mollaaminen vasta onkin wt. No, olet mitä olet, itse sen tiedät.

Vierailija
8/9 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo 3000 €/kk ole sen wt-vaimon paperimiehen tms. duunaripuolison peruspalkka..?

korjaan vaan että paperimiehen palkka on noin 6000€/kk

Vierailija
9/9 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhe ollut kuukausipalkasta vaan peruspalkasta, joka sitten lisineen luonnollisesti on huomattavasti korkeampi.

korjaan vaan että paperimiehen palkka on noin 6000€/kk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi