Työkaveri tuli lomilta ja on laihtunut ihan hirveästi.
En kehtaa sanoa mitään. En tiedä onko sairaus, onko kuntoillut vai mikä on. Oli ennen ylipainoinen, ei mitenkään överisti ja nyt on sellainen sporttisen normaalivartaloinen.
Kommentit (7)
Mahalaukun pienennysleikkaus ei kerkiä paljoa kuukaudessa vaikuttaa.
Muuten , olis kyllä tosi hienoa jos kommentoisit jotenkin hänen ulkonäköään, tykkäis varmaankin.
jotenkin arvioimaan painoa. Jos ennen oli lähemmäs 100 kiloa, nyt on lähempänä 70 kiloa. Olin lomalla toukokuun alusta juhannukseen ja työkaveri juhannuksesta nyt elokuun alkuun, joten ei olla nähty noin kolmeen kuukauteen.
nutriletilla mun sisko laihtui kolmessa kuussa 25kg
Oli keino mikä hyvänsä, niin upea tulos. Tietty, jos vaikka siaraus on syynä, niin surkeaa sinänsä, mutta eipä toi nyt siltä kuulosta. Kurjaahan on, jos kukaan ei kommentoi moista upeaa muutosta!
koska kesällä urheilee ja syö kevyesti. Sitten syksyn tullen alkaa mässäillä enemmän ja taas lihoo. (Ei siis mitään dramaattista, mutta ehkä sen 5-10 kiloa aina suuntaansa.) Ei sen tarvitse tuon kummempaa olla.
Eikä sitä välttämättä tarvitse kommentoida mitenkään. Tiedän että ihmiset ovat erilaisia tässä asiassa, mutta mä en halua kuulla mitään silloin kun olen laihtunut, koska mun itsetuntoni on niin huono että kuulen kuitenkin vain että "onpa helpotus ettet enää ole sellainen virtahepo kuin ennen, nyt alkaa vihdoin näyttää hyvältä"... Mutta se olen vain minä, moni tykkääkin kun huomioidaan.
riitä vartalonmuodoista riippumatta. Ainakin minulle kelpaisi. En tarvitsisi "oletpa ihanan hoikka nyt"-kehuja, koska sehän on suoraa kritiikkiä sille että ennen oli sinivalas.
Aattelin jos sille on tehty se mahalaukun pienennysleikkaus..?