G: Nainen, saunotko useinkin kännissä alasti yhteissaunassa miespuolisten työkavereiden kanssa?
Kommentit (37)
miesten mielipiteitä aiheesta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/4062088
Tiivistelmä: tottakai miehet katsoo sillä silmällä alastomia naisia jos niitä on tarjolla.
Opiskelijatyttösenä tuli saunottua vaikka minkälaisissa porukoissa, mutta ei sitä enää näin siveänä perheenäitinä viitsi :D
varmaan pyörtyisivät jos joutuisivat kanssani kännissä yhteissaunaan. Minnekähän jättäisivät salkkunsa?
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1443636/g_saako_mieh…
tuolla riittää niitä, joille tuollainen yhteissaunominen on ihan tavallista... HELP!
kännissä parin miehen kanssa, mutta minulla oli kyllä bikinit päällä ja kaikilla pyyhkeet..
Oma ukko oli jo sammahtanu.
Kieltämättä ollu aikamoinen morkkis..
Ei kyllä kuulu yleensä tapoihin..
mutta toisaalta. Aika viatontahan tuo nyt oli kun kaikilla kuitenkin pyyhkeet sun muut päällä.
Tuli vähän oltua liika humalassa pitkästä aikaa.. :(
en ole koskaan humalassa. Selvinpäin saunon, oma mieheni on myös työkaverini, muita miehiä ei firmassa olekaan : )
Joskus mökillä tuli työkavereitten kanssa sekasaunottua alasti. Oma mieskin oli saunassa mukana. Sen jälkeen olen käyttänytkin pyyhettä, mutta kerrankos sitä perseet vetää.
Satunnaisesti mutta yleensä on joku toinen tai joskus useampikin nainenkin mukana. Mitäs pahaa saunomisessa on, maailman luonnollisin asiahan se on ja yleensä siellä on varsin hilpeä tunnelma. Jotkut ulkomailta silloin tällöin vierailulla olevat kolleegat tosin hieman virnistelevät ja kauhistelevatkin kuulemma joskus mutta eipä tuosta nyt suomalainen välitä.
tota tuli harrastettua, samaten paneskelin työkavereiden kanssa
Hah hah! Naurattaa pelkkä ajatuskin.
Kerran sinkkuna, synnyttämättömänä ja raskausarvettomana melkein menin kännissä kahden miespuolisen ja yhden naispuolisen työkaverin kanssa saunaan, mutta sitten sekin jotenkin jäi yleisen ryyppäämisen varjoon.
Opiskeluaikana kävin kyllä sekaseurueessa saunassa, silloin olisi ollut jotenkin noloa kieltäytyä.
mutta harrastusporukalla useinkin. Yleensä olen silloin selvinpäin tai yhden siiderin kaatokännissä ;) Ei ole mulle mitenkään outo juttu. Mies taas ei suostu sekasaunaan, mutta ei sentään nosta meteliä siitä että minä käyn.
lukuunottamatta omaa puolisoani. Enkä sen puoleen ole koskaan kännissä :D
en miesten enkä naisten, selvinpäin, enkä kännissä. Inhoan muuta kuin perheen kanssa saunomista.
ei tulis mieleenkään työkaverien kanssa. Aika harvinaista muutenkaan.
tuollaista tilannettakaan eteen. Kaveriporukan miehet ja naiset ollaan kyllä oltu yhteissaunassa ja pienessä kännissäkin.
1. olisi työporukassa kännissä
2. menisi työkavereiden kanssa sekasaunaan
3. tai edes naistensaunaan