Kehu!! Mikä on teidän keittiössä parasta? entä jos jotain huonoa...?
Kommentit (48)
kivitasot (myös taustat) - helppohoitoisia. Kiertoilmauuni.
Keittiöni on ehkäpä pienoiskoossa sellainen kuin se unelmissanikin olisi. Eli tykkään kalusteista, laitteista, yleisilmeestä ja järjestyksestä nyt kun juuri siivoilin turhia tavaroita pois. Mutta vähän liian pieni on ja varsinkin säilytystilaa on niin niukasti että joutuu miettimään tarkkaan mitä tavaraa tarvitsee ja miten ne saa kaappeihin mahtumaan.
on a) kivitaso, kaunis, helppo pitää puhtaana ja siihen voi huoletta laskea kuuman kattilan tms.
b) Wicandersin puulattia. Todellakin hintansa arvoinen, kaunis, kestävä ja mukava jalan alla.
c) iduktioliesi. Helppo pitää puhtaana ja muutenkin hyvä ja helppo käyttää+turvallinen lapsiperheessä. Muita liesiä tuskin meille tuleekaan;)
Olen kyllä varsin tyytyväinen kettiöömme, teimme vuonna 2007 täydellisen keittiörempan. Jos jotain saisi toivoa niin aina voisi olla laskutilaa +säilytys tilaa enemmmän, muttahyvin tullaan näinkin toimeen:)
Tän vois räjäyttää atomeiksi.
No okei, kodinkoneisiin ja puuhellaan oon tyytyväinen. Mutta ulkonäkö on KAUHEA.
ehdottomasti kivitasot, huonointa on tyylikäs liesituuletin, joka on osoittautunut käytössä ihan paskaksi !
Tän vois räjäyttää atomeiksi.
No okei, kodinkoneisiin ja puuhellaan oon tyytyväinen. Mutta ulkonäkö on KAUHEA.
Lattia on ihanan lämmin (ilman lattialämmitystä) eikä jalat väsy, vaikka seisoisi pidempäänkin. Iso parannus laattalattiaan.
Toiseksi parasta on Miele-pesutorni, meillä on siis pyykinpesu keittiössä ja on tosi toimiva systeemi. Kerrostaloasuntoon ei mahdu kodinhoitohuonetta, mutta meillä on "kodinhoitonurkkaus" keittiön ovensuussa eli pyykkikaappi ja pesutorni.
Olen tyytyväinen myös kaapistojen massoitteluun, meillä on sekä avohyllyjä että eri korkuisia ovia ja runkoja siten, että ilme kevenee ikkunaa kohti. Meillä ei keittiössä syödä lainkaan - paitsi mies, joka tykkää syödä seisten.
Tilasin kaikkiin yläkaappeihin yhden ylimääräisen hyllyn, koska normaalikaappeihin jää paljon tyhjää tilaa. Eiväthän lautaspinot ole 30 cm korkeita, enkä tykkää säilyttää myöskään laseja päällekkäin pinottuina. Tähän olen myös tyytyväinen.
Huonoa ei tule mieleen, koska tämä on jo toinen alusta asti itse suunnittelemani keittiö niin osasin korjata edellisen virheet tässä. Laattalattia keittiössä on siis mielestäni iso virhe, vaikka olisi lattialämmityskin.
himoitsemani korkeakiiltoiset valkoiset ovet rosterivetimillä ja rosterikoneilla, kun rakennettiin taloa 4 v. sitten. En ole kyllästynyt ollenkaan, päin vastoin.
Jos nyt jotain negatiivista täytyy sanoa, olen vähän pettynyt siihen että laitettiin laminaattilattia.. Se kuluu keittiössä.. Ja on pakko olla kodinkoneiden alla muovikaukalot, ja ne on susirumat! :( :(