Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40v laspeton sinkku: Óletko tuollaisesta sitä mieltä, että hän ei

Vierailija
02.08.2011 |

vai ole löytänyt sitä Oikeaa vai että kyseinen ihminen voi olla jopa hankala?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteita on toki ollut takana, mutta ovat päättyneet kuka mistäkin syystä. Nyt naimisissa ja lapsia.

Vierailija
2/5 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi monen lapsin kummi, ystäväkirjo on laaja.

On n 50 kg ylipainoinen, miesystäviä ei ole ollut vissiin 20 v. Käy esim nettitreffeillä mutta miehet eivät enää uudestaan halua nähdä.

Tiedän lisäksi 2 vastaavaa. Näitä en niin hyvin tunne, nimeltä tiedetään ja ollaan fb-kavereita.

Sama homma kaikilla. Tämä mun hyvä ystävä oli yläasteisissa valokuvissa tosi kaunotar. Suklaa voitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö siitä jotain mieltä olla? Jotkut eivät edes halua parisuhdetta tai lapsia, ja ei se oikeastaan mulle kuulu, miksi joku yli 40-vuotias on sinkku ja lapseton.

Nykyään liikkuu joku tällainen mystinen legenda, että ihmisen pitäisi olla jotenkin erityisen kaunis eikä saisi olla luonteeltaan mitenkään hankala, jotta löytäisi kumppanin. En usko.

Vierailija
4/5 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdellä sulhanen kuoli

toinen vain oli pitkään suhteessa naimisissa olevaan mieheen

luultavasti on vieläkin

Vierailija
5/5 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen seurannut niin luonnehäiriöiseen asti hankalat naiset saavat helposti miehiä, koska miehet erehtyvät pitämään heitä eloisina, rohkeina ja aktiivisina. Ensimmäiseen erimielisyyteen asti tuo varmasti pitääkin paikkansa.

Nelikymppisistä lapsettomista sinkuista en ole paljon mitään mieltä. Se voi johtua niin monesta asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän