Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Soitin miehen vaimolle ja kerroin suhteesta

Vierailija
02.08.2011 |

Tilanne siis se, että olen seurustellut 8kk miehen kanssa, jolla on perhe ja vaimo. Sain tänään tietää asiasta, kuvittelin siis koko ajan seurustelevani perheettömän kanssa.

Jätin tietysti miehen, tuollaista miestä en todellakaan elämääni kaipaa. Ajattelin, että soitan vaimolle ja kerron miehen ja minun suhteesta, jotta tietää kaiken ja voi tehdä omat päätöksensä sen mukaan. Ja ennenkun joku pääsee sanomaan, en todellakaan halunnut rikkoa perhettä ja saada miestä itselleni.

Soitin siis naiselle ja selitin tilanteen lyhyesti, vastaus oli "niin?", menin vähän hämilleni ja totesin vain, että minusta hänen kuului saada tietää, ja vastaus oli "jaaha.. tuut tuut tuut". Olen vähän hämilläni :D Mutta joo, nyt voin elää hyvän omantunnon kanssa, en ollut tietoisesti toisena naisena enkä salannut asiaa vaimolta.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosissasi viitsit vielä viljellä :D merkkejä sen jälkeen kun olet tuollaista tehnyt?

Onko itselläsi lapsia, tai ollut edes aviomiestä? Aiheutit tosi ison kriisin monelle ihmiselle, eniten tuosta kärsivät lapset. Ja et muka tiennyt 8 kk jälkeen, että mies on perheellinen? Ei voi olla todellista. Jospa vain kuvittelit suhteen mieheen?

Vierailija
42/47 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelua 8kk etkä kertaakaan käynyt miehen kotona?

valtaosa tapaamisesta oli miehen asunnolla (omisti siis panokämpän). Jäi kiinni kun soitti mulle kännissä väärästä puhelimesta ja katsoin osoitetiedot numeron omistajasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v:nä minua 4 vuotta vanhemman miehen kanssa. Kävin miehen kämpillä monta kertaa, enemmän aikaa oikeastaan vietettiin hänen luonaan kuin minun luonani. Oikeasti kämppä olikin miehen kaverin joka lojaalina ystävänä lainasi miehelle kämppää missä paneskella kanssani. Eihän me voitu miehen ja hänen avokkinsa kotiinkaan mennä...

Olihan se järkytys saada tietää että mies eli avoliitossa ja yrittivät vielä vauvaakin avokkinsa kanssa. En kuitenkaan ilmoittanut avokille mitään, eiköhän tuolle ole selvinnyt vuosien saatossa muutenkin miehensä puuhastelut.

44/47 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinun elämäsi on pilalla, päätit pilata myös vaimon ja lasten elämät?

Vierailija
45/47 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähetin tuoreelle vaimolle sähköpostia ja kerroin yöstäni hänen miehensä kanssa. Avioliitto oli silloin vain neljä kuukautta tuore, ja sain siitä tietää vasta kun oli jo liian myöhäistä.

Kävimme hyvät keskustelut. Nainen päätti jatkaa liitossaan ja synnytti pojan. Kaikki on ilmeisesti päällisin puolin ok ja mies käy terapiassa, mutta... Ikuiset arvethan tuo jättää.

Toimin mielestäni täysin oikein.

Olen myös narauttanut leikkipuistoissa minulle flirttailevia miehiä, joilla on ollut perhe mukana.

Vierailija
46/47 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenhan mies ottaa vain uuden rakastajattaren.

Vierailija
47/47 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

junailla asia niin et ukkeli ITSE olisi joutunut kertomaan asian vaimolleen!

Ihmettelen miksi naiset aina päästää miehen niin helpolla. Nythän kävi varmaan niin et vaimo luuli sua vain mustasukkaiseksi ja hänen miestään vokottelevaksi pimuksi!