Naiseni pitää miltei kaikesta mahdollisesta, epätavallistako?
Lähes kaikesta mitä keksin ehdottaa.
On valmis kokeilemaan ja sitten kun huomaa pitävänsä jostain, niin pyytää sitä itse.
Sitomisesta, piiskaamisesta, erilaisista sauvoista ja pepputapeista, suihinotosta, peppuseksistä, kuvaamisesta, sheivaamisesta, ilman pikkareita kaupungilla käymisestä, siitä kun kuvaan tai katselen kun hän tyydyttää itsensä, tai minä itseni, jne. Olemme olleet liki kymmenen vuotta yhdessä ja sekstailemme edelleenkin ehkä 5 kertaa viikossa, aika usein aamuin-illoinkin.
Olen ollut useammankin naisen kanssa ennen häntä ja jotain vastaavanlaistakin on matkan varrelle mosunut. Mutta ei koskaan kaikkea tuota samassa paketissa. Joku tykkäsi jostain ja joku toinen jostain muusta. Aika monelle kaikki "erikoinen" on ihan vierasta ja tuntematonta, pervoa.
Minulle olisi suorastaan mahdotonta seurustella naisen kanssa, jolle riittää "perusseksi", lähetyssaarnaaja ja takaapäin paneminen. Nekin pimeässä tai hämärässä, kerran viikossa tai harvemmin.
Jäin miettimään kuinka harvinaislaatuista oli löytää hänenkaltaisensa hengenheimolainen, kaunis, hoikka ja kokeilunhaluinen, estoton, nainen?
Onko teitä muitakin?
Kommentit (24)
ja exäni kanssa kaikenlaista kokeiltiin.
Tykkään vaihtelusta, mutta nuo pissa- ja kakkaleikit eivät minuakaan varten ole.
Erityisesti tykkään (puoli)julkisesta naimisesta jossain tiettyjen piirien bileissä. Tykkään sitomisesta, poninhännästäni vetämisestä, hellävaraisesta(?) pillun piiskaamisesta ja joskus oikein märkänä myös nyrkkinainnista (tosin silloin saa todella osata homman ja olla hellävainen). Ja onhan sitä vielä vaikka mitä..
Nykyiselle en ole (vielä) uskaltanut ihan kaikkea ehdotella..
N37
paitsi peppuseksiä tai pissa-ja kakkajuttuja rakkauselämässämme. Kumpi tahansa voi ehdottaa uutta kivaa ja sitten vaan hommiin.
Kauneus on katoavaista- oletko sitten 15v. päästä vaihtamassa nuorempaan ja kiinteämpään, kun (yhä pervo) naisesi ei enää sytytäkään sinua..?
Minusta seksikkyys syntyy ennenkaikkea siitä, että kemiat kohtaavat ja esim. piiskausjutuissa voi luottaa toiseen tarpeeksi. Ulkonäön merkitys on minulle aika vähäinen, koska eipä ne perusmiehetkään mitään adoniksia yleensä ole...;) Nykyinen mieheni (9 vuotta yhdessä) on pulska ja kalju, mutta ah miten kivaa meillä onkaan sängyssä!
Ps. Alistuvana naisena olen sitä mieltä, että kuka tahansa nainen rupeaa "nartuksi", kun kohtaa Sen Oikean.
Tuo on todella epätavallista, vaikka moni vastaaja muuta kertookin. (Tosin tätä palstaa taitaa lukea juuri ne seksuaalisesti aktiivisimmat naiset ja miehet, sen vuoksi vastaukset tuonsuuntaisia)
Itselläni (mies) on takana 20 v avioliittoa enkä muista, että naiseni olisi ollut aloitteentekijänä, kyllä tässä itse on saanut ehdotuksia tehdä, jotka sitten yleensä on tyrmätty, milloin päätä särkee, väsyttää, lapset kuulee tai milloin on niin pirteä, että pitää tehdä jotain muuta.
Mutta onnea teille aktivisteille, ei voi olla muuta kuin kateellinen.
vm 61