Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikkien teidän miehet pettävät, jos on tilaisuus. Paitsi mun.

Vierailija
02.08.2011 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona saa sellaista kohtelua ja seksiä että turha lähteä hakemaan muualta.

Vierailija
2/23 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t yksi vaimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti kaikki eivät heti tilaisuuden tullen petä...

Vierailija
4/23 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, mutta ajatellaan tilaisuutta, jossa kaunis nainen suorastaan heittäytyy syliin tyrkyttämään itseään.. Harvalla teistä on sellainen luuseri kuin mulla, ettei uskaltaisi tehdä mitään.

Vierailija
5/23 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei petä siksi, että saisi huonoa seksiä puolisoltaan. Hän pettää, koska on moraaliltaan heikko tai sitä mieltä, että asia ei ole parisuhteelle olennainen.

Jos siippa on kamala, siitä voi aina lähteä avioeron kautta. Pettää ei tarvitse.

Ja toisaalta, moni sivusuhteita harrastava harrastaa niitä, vaikka vaimo antaa ja arvostaa. Se ei vaan tietyille ihmisille riitä! Miettikääpä vaikka jotakin Dominick Strauss-Kahnia, ei takuulla ole vaimon vika...

Vierailija
6/23 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, mutta ajatellaan tilaisuutta, jossa kaunis nainen suorastaan heittäytyy syliin tyrkyttämään itseään.. Harvalla teistä on sellainen luuseri kuin mulla, ettei uskaltaisi tehdä mitään.

On kyllä aika säälittävää, jos luulet, että pelkkä kiinnijäämisen pelko pitää ihmiset uskollisina.

Vierailija
7/23 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ta ilmeisesti myös?

Vakavasti ottaen, koskaan ei pitäisi ollla liian varma siitä, että oma puoliso ei petä. Koska sitten kun näin mahdollisesti tapahtuu, ei koko maailman tarvitsisi romahtaa kerralla, kun ajatukseen olisi osannut ennakolta hieman varautua ja suhtautua.

Kaikki eivät tietenkään petä edes tilaisuuden tullen ruotsin laivalla kännissä. Mutta kukaan ei voi olla varma siitä, että juuri oma puolisi ei ikinä missään tilanteessa näin tee.

Vierailija
8/23 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen tuttavapiirini miehiä, niin aika harvan heistä voisin kuvitella pettävän. Kyllä suurin osa on tosi sitoutuneita perheeseensä ja tyytyväisiä avioliittoonsa.

Vierailija
9/23 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se tilaisuus tekee varkaan aika monista, miehistä ja naisista.

Vierailija
10/23 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jossain määrin ihan samaa mieltä. Suurin osa pettää, jos hyvä hoito eteen tulee.

Vierailija
11/23 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika säälittävää, jos luulet, että pelkkä kiinnijäämisen pelko pitää ihmiset uskollisina.

mun miehellä nimenomaan olisi varmaan kyse siitä. Pelko ja epäluulot, että menettäisi sen ainoan, jonka on saanut kiinni, eikä varmasti uskaltaisi ottaa riskiä, vaikka ihan tasan haluaisi vaikkapa rikkaamman naisen kuin minä.

Tai saattaisi arvella, että tuo itseään tyrkyttävä nainen pitää häntä vain pilkkanaan. (Taitaa luulla minunkin joskus pitävän, jonkin sortin pers. häiriö vissiin hällä)

Ehkä ei muutenkaan pystyis ihan fyysisestikään toimimaan, eikä hänellä sosiaaliset taidot ole ihan normaalit.

Joten, mulla ainakin on mies, joka ei pettäisi, vaikka joskus toivoisinkin. Olisi ainakin hyvä syy hankkiutua hänestä eroon.

Vierailija
12/23 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa voi pettää. Jopa sun ja jopa mun mies. Uskomatonta eikö totta?! Tosiasiahan on, että jos suhteessa on kaikki ok, ei varmaan tällaisille puuhille ole kenelläkään tarvetta. Hohhoijaa kuinka huono yritys aiheuttaa mekkalaa.

Vierailija
13/23 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muhinoinut niin monen varatun miehen kanssa, etä tiedän kenen tahansa voivan pettää. Kaikki ei silti petä, mutta kuka tahansa saattaa pettää. Mun kanssa on pettänyt moni onnellisessa parisuhteessa elävä, moni kyllä sanonut että tää on niiiiin väärin, mutta tehnyt sen silti.

Oman kokemukseni perusteella sanon, että sen oman parisuhteen laatu ei kerro mitään siitä, pettääkö vai ei, kyllä se pettäminen johtuu ihan muista asioista kuin pihtaavasta puolisosta tms. Itsekin olen hyvässä parisuhteessa, jossa hyvää seksiä niin paljon kuin haluan.

Vierailija
14/23 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on heikkolibidoinen eli ei ns. munansa vietävissä. Hän on jotenkin myös estynyt seksiasioiden suhteen. Meillä minä olen se, joka vonkaa. Hänestä on eläimellistä pepuntaputtelu tai esim. tissienpuristelu vaihvihkaa vaikka kotona. Hän ei halua olla kuulemma eläin.

Juuri nämä vahvalibidoiset miehet ovat pettämisherkimpiä - vaikka kuinka saisivat kotona 3 x viikossa. Nämä miehet kun haluaisivat 3x pvässä.

Yliseksuaaliset ovat herkkiä pettämään.

Vierailija
15/23 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mua hymyilyttää nämä jutut.

Kuinkahan moni niistä lähipiirin miehistä, joiden ei ikinä voisi kuvitella pettävän, onkin niin tehnyt.

Sama juttu erojen suhteen, monen parin erokin tulee aina järkytyksenä.

Mutta silti mä uskaltaisin melkein sanoa, ettei mun mies petä ;)

Edellisten syiden lisäksi sillä ei ole edes tilaisuuksia. Ryyppää vain kotona, eikä käy edes missään laivoilla tai kapakoissa, on liian pihi siihen. Haluaisin totisesti nähdä sen naisen, joka saisi tuon petiin houkuteltua.. Sieltä viinakaupan kassajonosta sit varmaan.

Vierailija
16/23 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tästä opin. En pidä mitään itsestäänselvyytenä enkä luota 100% yhteenkään mieheen.

Vierailija
17/23 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei voi luottaa, on pakotettu ajattelemaan "se pettää heti jos on tilaisuus".

Ja etteivät voi ymmärtää mitä on luottamus, rakkaus ja kunnioitus.

Säälin teitä :(

Vierailija
18/23 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surullista että osa naisista joutuu ajattelemaan noin. Ettei voi luottaa, on pakotettu ajattelemaan "se pettää heti jos on tilaisuus". Ja etteivät voi ymmärtää mitä on luottamus, rakkaus ja kunnioitus. Säälin teitä :(

Jos esimerkiksi minun tekstiini viittasit, niin minä ainakaan en ajattele, että "se pettää heti jos on tilaisuus". Itse asiassa minäkin olen melko varma siitä, että mieheni ei tule minua pettämään.

Minäkin tiedän mitä ovat luottamus, rakkaus ja kunnioitus. Annan ja saan niitä kaikkia kotona.

Ne ovat silti eri asia kuin lapsellinen sinisilmäisyys. Jokainen aikuinen ihminen vastaa vain itse teoistaan. Kukaan ei voi ajatella puolisonsa puolesta tai olla täysin varma siitä, miten tämä missäkin tilanteessa ajattelee tai toimii. Elämässä on liian monta muuttuvaa tekijää, jotta kukaan pystyy täysin varmasti edes omia tekojaankaan pidemmän ajan päähän ennustamaan. Saati sitten toisen ihmisen.

Vierailija
19/23 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei petä siksi, että saisi huonoa seksiä puolisoltaan. Hän pettää, koska on moraaliltaan heikko tai sitä mieltä, että asia ei ole parisuhteelle olennainen.

mutta suurimmat syyt tutkitusti pettämiseen ovat nimenomaan tyytymättömyys seksielämään ja sitten huonosti sujuva parisuhde noin muuten.

Vierailija
20/23 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin petin aikoinaan, vaikka puoliso oli minulle hyvänä kaikin tavoin ja suhde kukoisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme