Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sijoitusasunnon vuokraus

Vierailija
02.08.2011 |

mikä olisi hyvä vuokranvälitysfirma??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja iso, esim. kolmio, voisin vuokrata sen suoraan isolle, suomalaiselle vakavaraiselle pörssiyhtiölle työsuhdeasunnoksi.

Olen siis kyseisessä firmassa töissä. Mutta yhteystietojani en tänne voi laittaa :-)

t.sihteerikkö

Vierailija
2/3 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missän olisi hyvä ilmoittaa tuollaisesta asunnosta.

Vuokrataan työsuhdeasunnoksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne soittavat sulle, jos huomaavat sun siellä lmoittavan heille sopivaa asuntoa. Soittaa toki varmaan moni muukin.

Mä itse suhtaudun taas näihin työsuhdeasuntoihin vähän varauksella. Meillä on ollut pari sellaista asuntoa, jota on vuokrattu juuri näin ja rehellisesti sanottuna se ei ole hyvä: Toki täm yhtiö silloin maksaa vuokran säännöllisesti ja ainakin osan vuokrasuhteen jälkeen tarvittavista korjauksistakin mutta... Työsuhdevuokralaiset ei asu yhtä huolellisesti kuin ne, jotka on sitoutuneet omalla nimellään. Kolhuja, naarmuja, pirskeitä, vesivahinkoja ja koirankusta on selvästi enemmän. Jopa sisällä poltettujen uudenvuodenpaukkujen jälkiä on nähty yhden USAlaisen proffan jäljiltä.

Toinen asia on sit se, että tosiaan nämä ovat usein ulkomaalaisia, joilla on ihan eri käsitys asumisesta kuin suomalaisilla. Että sivistynyt ja koulutettu ihminen voi kuvitella, että on ihan ok kiinnittää joku tuliperhonen sisäseinään! Ja monet mannermaalaiset, esim ranskalaiset, jotka on sitä mieltä, että keittiö vaihdetaan heidän makunsa mukaiseksi kun he tulevat ja sit he vievät sen mennessään...

Juu, kiitos ei. TOsin meillä on tälläkin hetkellä yksi ulkomaalainen (eteläafrikkalainen) insinöörivuokralainen, jonka kanssa kaikki on sujunut hyvin.

Muuten siihen toiseeen ketjuun vinkaten: mä en välttämättä pidä vuokralaisen "remonttitaitoa" hyvänä asiana. Ihme virityksiä voi niiltä syntyä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän