MInkä ikäiselle ostat vielä toppahaalarin?
Kommentit (27)
Jos olisin jo ostanut lapselle talven vaatteet niin kyllä hän käyttäisi niitä koko talven, tykkäsi tai ei.
ja pärjäsi sillä mainiosti koko talven. Tosin 4-vuotiaana halusi haalarin ja nyt on 5 vuotta ja ostin keväällä alesta haalarin ensi talveksi halvalla ja jätin laput kiinni jos tulee tarvetta myydä vaikka huutiksessa jos ei haluakaan haalaria, Nyt puhuikin haluavansa takin ja housut, mutta katsellaan tilannetta lähempänä talvea uusiksi.
Tosin meillä on ollut jo vuosia kaksi toppapukua, toinen haalari ja toinen kaksiosainen. Kovin lumisena aikana haalari on ehdottomasti parempi.
Meillä ekaluokkalainen käytti vielä kotona paljon haalaria, joka oli ostettu eskarivuonna, mutta kakkosluokalla haalarin käyttö jo jäi. Koko oli 134cm.
Tuon ikäiselle vaikka käytetty, jos on riski ettei kelpaa.
Jos olisin jo ostanut lapselle talven vaatteet niin kyllä hän käyttäisi niitä koko talven, tykkäsi tai ei.
ja pärjäsi sillä mainiosti koko talven. Tosin 4-vuotiaana halusi haalarin ja nyt on 5 vuotta ja ostin keväällä alesta haalarin ensi talveksi halvalla ja jätin laput kiinni jos tulee tarvetta myydä vaikka huutiksessa jos ei haluakaan haalaria, Nyt puhuikin haluavansa takin ja housut, mutta katsellaan tilannetta lähempänä talvea uusiksi.
kulkemaan koko pitkä talvi vaatteissa, joita hän ei alunalkaenkaan ole itse valinnut. Ylipäätään minä en lasteni vaatteissa jyrää päälle vaan 2-vuotiaasta lähtien ovat itse saaneet valita vaatteensa mieltymystensä mukaan. Toki sen verran katson, että on kelinmukaiset ja säädylliset tamineet. Muut asiat on sitten niitä, joissa pidän oman pääni ja lapset totelkoot.
ensi talveksi (eka luokka) on hankittuna kaksiosainen.
ihan sama onko puku yksi- vai kaksiosainen. Molemmat ovat halunneet luopua haalarista sinä talvena, kuin täyttivät 5.
Hyvä kaksiosainen on aivan yhtä toimiva, kuin haalari. Pukemiskysymys ainoastaan, mutta ehtona on aina meillä ollut, että sitten pitää pukea reippaasti itse, eikä kitistä. Hyvin on toiminut.
Vauvat käyttävät haalareita ja isommat takki+housut -asua. Housuissa korkea selkäosa tietysti ja takissa lumilukot.
tokaluokalla ei juuri pitänyt, kun ei kaveritkaan.
Eli tästä edespäin vain kaksiosaisia
joka on mahtunut vielä koulutalvenakin. Poika ainakin innolla kiskoi välillä haalarin kouluunkin ihan omasta halustaan. Kaksiosaisiakin oli tarjolla.
Kakkoselle mennessä ei ole enää haalaria..
Syystä että se on nopeampi pukea välitunnille lähdettäessä (on hidas pukija). Toiveensa toteutukoon. ;)
poika nyt 5v ja tulevaksi talveksi varmasti vielä hankitaan haalari, uskoisin että itse haluaa koska se on niin paljon helpompi pukea. On hidas pukija muutenkin. Tosin meillä on kyllä kakkosasuna ollut joka vuosi kaksiosainen puku. Pääpukuna kuitenkin siis haalari (päiväkodissa erityisesti).
halusi vielä tokaluokalla haalarin.
Täyttää helmikuussa 6v.
Tarhassa pitää haalaria ja vapaalla saa itse valita, että laittaako haalarin vai takin ja housut.
vielä tokalla luokalla. Oli hänellä 2-osainenkin puku, mutta haalari on kuulemma nopeampi pukea ja mukavampi.
Kuopus ensi talvena 5v käyttää päiväkodissa ja pihalla haalaria. On hänellä housut ja takkikin, mutta niitä käytetään muualla.
ei ole meillä käytetty haalareita... Paitsi kuopuksella ehkä tullaan käyttämään...