Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholia runsaasti juova 25vuotias nainen, on tullut raskaaksi

Vierailija
01.08.2011 |

Onko lnaisella hyvät mahdollisuudet saada terve lapsi, kuin naisella joka on absolutisti.

Alkoholi lopetettu heti plussauksen jälkeen

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt niin herkässä tilassa, etten omilla aivoilla osa ajatella:(

Vierailija
22/29 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et oo oikeen soveltuva vanhemmaksi kun oot pämpänny jo vanhempien lastenkin lapsuuden ja voi olla katkera omasta tilanteestaankin, varsinkin jos on mielestään ns.täydellinen vanhempi, mutta lisää lapsia ei ole mahdollisuus saada, voi siis kokea ettet ole ansainnut saada lisää lapsia.

Omasta kokemuksesta sen verran, että eron jälkeen mullakin meni aika kovaa pari vuotta, lapset oli paljon hoidossa ja isällään kun itse bailasin menemään, yhden ryyppyillan seurauksena tulin sitten raskaaksi ja ihan terve lapsi mulle syntyi.

En oo juonu mitään kahteen vuoteen.

Nyt oon taas raskaana ja tervettä toivotaan tästäkin, ei pitäisi ainakaan alkoholin vaikuttaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäiset viikot? Eihän se pidä paikkaansa.

Vierailija
24/29 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollainen kuvitelma, että alkio olisi turvassa ensimmäiset viikot? Eihän se pidä paikkaansa.

Alkio kiinnittyy kohtuun reilun viikon päästä hedelmöityksestä. Sitä ennen ei ole yhteistä verenkiertoa. Eli aika vaikea sen alkoholinkaan on välittyä. Kuukautiset alkaa yleensä (tai pitäisi alkaa) kahden viikon päästä hedelmöityksestä. Se määrä alkoholia jonka ehtii nauttia muutaman päivän sisällä, ei voi olla kovin suuri. Lääkärit neuvovat lopettamaan juomisen heti kun tietää olevansa raskaana. Ei kukaan voi elää niin että ei syö tiettyjä juustoja tai juo alkoholia tai ei syö graavilohta aina 2 viikkoa ennen kuukautisten alkua, ettei vaan vahingoittaisi mahdollista alkanutta raskautta :=D

Vierailija
25/29 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu viikko on kaukana viikoista.

Vierailija
26/29 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vauvelin kanssa pitää olla kaikki kunnossa?

T. Aloittaja

Vierailija
27/29 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, että nostan taas. Tuntu siltä että sisko pilasi mun raskauden, en saa ajatukset kasattua yksin:(

Vierailija
28/29 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolaan ja saat sitä kautta kyllä keskustelu apua, jos tuntuu, että tarvitset.

Tervettä lasta ei kukaan pysty takaamaan, kun on niitä muitakin vammoja kuin alkoholin aiheuttamat. Mutta tällä tietoa kuulostaisi, että et ole ainakaan millään omalla toiminnallasi lasta vahingoittanut, jos tosiaan olet raskauden heti huomannut, etkä vasta rv 10 esim. Nyt vaan raskausvitamiinit kehiin ja omasta itsestä huolehtiminen ykkös sijalle.

Nyt, kun baareiluun tulee pitkä tauko, niin mitäs jos keskittyisit myös niihin 2 jo olemassa olevaan lapseen. Hehän ovat olleet paljon hoitajilla. Tutustu heihin kunnolla uudelleen ja anna aikaa. Olet saattanut elää, niin sumussa, että et ole huomannut kuinka he ovat kasvaneet ja oppineet kaikenlaista uutta.

Keskity omaan kotiin ja oman perheen hyvinvointiin.

Vierailija
29/29 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join vain viikonloppuisin sekä oli putkia että viikollakin joimme kavereiden kanssa. 3 kerta oli niin että join 4päivää putkeen lomalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä