Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholia runsaasti juova 25vuotias nainen, on tullut raskaaksi

Vierailija
01.08.2011 |

Onko lnaisella hyvät mahdollisuudet saada terve lapsi, kuin naisella joka on absolutisti.

Alkoholi lopetettu heti plussauksen jälkeen

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Aloittaja

Vierailija
2/29 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulee niin paljo kirjoitusvirheitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kannattaa kiinnittää erityistä huomiota vitamiinien saantiin ja syödä todella monipuolisesti, sillä moni paljon juonut saattaa kärsiä puutoksista.

Vierailija
4/29 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskoni niin huolissaan?

Sanoi, etten saa tervettä lasta

Vierailija
5/29 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni juo kun ei vielä tiedä olevansa raskaana. Jos sikiö olisi vaurioitunut, oletettavasti tulisi keskenmeno.

Vierailija
6/29 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vaiheessa, kun raskaus jo tuntuu ja huomataan, ehtii lopettaa juomisen. Itse olen 40 ja hiukkasen toivon, että tulisin vielä raskaaksi..heti kun huomaan muutoksia, lopetan juomisen kokonaan ja teen testin.

Vierailija
7/29 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös alkoholi pala keskimäärin 2h/alkoholiannos?

Kukaan ei voi taata kenellekään tervettä lasta, ei edes absolutistille.

Vierailija
8/29 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että painelee vaikka lääkäriin keskustelemaan asiasta!

Oikeasti alkoholi ei mitenkään varastoidu ihmisen elimistöön, ja aika monella on ollut ihan sama tilanne ( esim. minulla), ja ihan terve lapsi syntynyt.

Siskosi puhe kuulostaa lähinnä siltä, että haluaa juoda raskaanakin, "kun eihän sillä mitään väliä, pilalla se on jo kuitenkin".

Vierailija
9/29 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskosi puhe kuulostaa lähinnä siltä, että haluaa juoda raskaanakin, "kun eihän sillä mitään väliä, pilalla se on jo kuitenkin".

Vierailija
10/29 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska bilettänyt 3v, niin ei lapsesta voi tulla terve

T. Aloittaja

Vierailija
11/29 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska bilettänyt 3v, niin ei lapsesta voi tulla terve T. Aloittaja

Älkää aloittako näitä provoja vakavista aiheista.. Tosi mautonta. On ihmisiä jotka ottavat nämä tosissaan, kun etsivät tietoa.

Kun plussauksen jälkeen lopettaa, niin ihan samalla viivalla on absolutistin kanssa. Vauva on suojassa siihen saakka, niinhan luonto on sen tarkoittanut, eihän sitä tiedä olevansa raskaana ennen kuin kk:sten pitäisi alkaa ja huomaa että ne on myöhässä. Käyttäkää nyt älyä. Ja riski on eri asia kuin varma tilanne. Kyllä narkkarit ja dokut voi yhtä lailla saada terveitä lapsia ja saakin. Heillä on vain suurempi riski aiheuttaa vaurioita lapselleen.

Vierailija
12/29 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen siskosi on ja onko ihan täydellä järjellä varustettu?

Vierailija
13/29 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi vielä sen lisääksi, että mun olisi piänyt syödä ennen raskaaksi tuloa, elimistön puhdistava kuuri. Olen hänen mielestä vastutoon kakara. Näin hän minulle sanoi!

Vierailija
14/29 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itkenyt!

Vierailija
15/29 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sisarellasi lapsia? Onko kenties yritystä ja lapsettomuutta takana? Onko jotensakin bakteerikammoinen ja ylitarkka/herkkä?

Taitaa olla vaan kateellisen panettelua. Itseen sattuu, niin yrittää vaan aiheuttaa sinulle mahdollisimman pahan mielen. Yrittääkö puhua sinua aborttiin kenties?

Toisesta korvasta ulos. Jos sulla on oma elämä ja parisuhde kunnossa, niin onnellista odotusta vaan.

Vierailija
16/29 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle jo 3s tulossa.

T. Aloittaja

Vierailija
17/29 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle jo 3s tulossa. T. Aloittaja

miten sä niin paljon olet voinut bilettää kahden lapsen kanssa? Onko sun elämässä kaikki kunnossa kun pitää noin paljon juoda?

Vierailija
18/29 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin sille, että haluako hän että teen abortin, kun kerran kaikki nin huonosti?! Se sanoi, että sitten olen murhaja.

Vierailija
19/29 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli juottua aivan liika. Lapsilla oli hoitaja, sekä silloin tällöin isän luona (yleensä viikonloppuisin)

Vierailija
20/29 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sisaresi on katkera omasta tilanteestaan ja purkaa sen sinuun. Sinäkään et saisi enää lapsia saada/haluta, vaan pitää hänen lailla tyytyä vähään.

Luulen, että sisaresi katkeroituu vuosi vuodelta enemmän. Etenkin, jos olisi enemmän lapsia halunnut. Sanot sisarellesi, että hakeutuu adoptiojonoon vaan. Toivottavasti sisaresi osaa jossain kohtaa elämässään karistaa taakan harteiltaan ja alkaa elää elämää sellaisena kuin se hänen osaltaan on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä