Siis OIKEASTIKO te naiset lähtisitte näissä vermeissä esim terassille???
Kommentit (47)
vasta nyt selvinnyt, että kaikki ihmiset eivät edusta samaa tyyliä kuin hän? En pukeutuisi tuollaisiin vaatteisiin, mutta ei mua haittaa, jos joku muu pukeutuu.
siitä missä vermeissä itse lähtisit terassille..
kun en tajunnut mikä noissa on vikana! Viimeksi kun terassille vilkaisin niin sen perusteella voisin melkein sanoa että liian nätit/asialliset vaatteet siihen ympäristöön :)
Mutta vakavasti ottaen ihan nätit vaatteet nuo mun mielestä on. Itse en päälleni pistäisi, ei sovi tyyliin eikä kroppaan.
vaan myös siitä etteivät kuvan vaatteet sovi naiselle.
vai miten sulle ei ole selvinnyt, että ihmiset pukeutuu tänä päivänä tosi persoonallisesti, eikä enää ole sellaista yhtenäistä muotia kuin 90-luvulla?
Minusta on ihanaa, että jokainen saa pukeutua kuten hyvältä tuntuu.
Tunkkaiset värit näin kesäiseen keliin. Musta toki käy aina, mutta tuo punainen on kamala. Lisäksi en tykkää liiveistä enkä legginseistä.
mutta tyylini onkin erilainen. Parikymppiselle hyväkroppaiselle nuo vaatteet sopisivat hyvin.
vaan myös siitä etteivät kuvan vaatteet sovi naiselle.
Ja ihan kivalta nuo minusta näyttää.
pikkasen liian lyhyt, vaakaraidat eivät pue ketään, musta liivi ei sovi kesäiltaan, leggarit katkaiset jalan linjan, kuten myös kengät, jotka näyttävät mummokengiltä eli liian raskailta kesäiltaan, voivat olla ok joskut muulloin.
Ihan ok mulle ettei kaikki pukeudu samoin kuin minä. Se ois aika tyhmän näköistä ja tylsää.
Kuvan trikoomekko on halvan näköinen pikkasen liian lyhyt, vaakaraidat eivät pue ketään, musta liivi ei sovi kesäiltaan, leggarit katkaiset jalan linjan, kuten myös kengät, jotka näyttävät mummokengiltä eli liian raskailta kesäiltaan, voivat olla ok joskut muulloin.
ei mistään absoluuttisesta totuudesta.
En lähtis noissa minnekään, aika jäätävä kokonaisuus!
t. täti 42 v.
ei asussa mitään vikaa ole siitä vaan
Itse en noin pukeutuisi,koska ei mun kropall ekävisi,mutta kyllä porukalla on esim. terassilla vaikka minkämoista rytkyä päällä joten ei tod. olisi lähellekkään sieltä huonoimmasta päästä.
toisekseeen ainakin täällä (kuopio) on täysin pilvessä ja mittari näyttää +15 joten ei kovin kesäisissä varusteissa terassilla tarkenisi!
Itse en kyllä lähtisi tuossa kokonaisuudessa mihinkään. Ei yhtään minun tyyliä.
vaan sen mukaan mikä korostaa omia hyviä puolia, peitää huonoja ja joissa tuntee itsensä hyvännäköiseksi, mukavaksi jne. Minusta tuo vaateyhdistelmä ei ole onnistunut, vaikka tod näk kuvan hlö tuntee siinä itsensä kotoisaksi.
Itse en noin pukeutuisi,koska ei mun kropall ekävisi,mutta kyllä porukalla on esim. terassilla vaikka minkämoista rytkyä päällä joten ei tod. olisi lähellekkään sieltä huonoimmasta päästä.
muuten lähtisin, mut olen itse paksu pylsymakkara :C
Siis oikeasti kipatkaa nuo legginssit roskakoriin. Mikään ei pilaa vaatetusta niin paljon kuin legginssit.
Tosin mitäpä sitä voi odottaakaan kun kuljetaan pitkissä kalsareissa kuin ne olisivat päällysvaatteita.
Mulla ei kyllä ole ihan tuollaisia vaatteita, mutta voisi kuvitella että olisikin melkein, ilman tuota liiviä. mutta jos olisi liivi niin miksei.
Noh, jos terassille lähtisin,niin jos menisin vaan iltapäivästä alkuillasta kaverien kanssa treffaamaan vaan, niin voisin laittaa vaikka jotkut caprihousut tai hameen, ja t-paidan tai lyhythihaisen kauluspaidan ja jakun. Onko se sitten parempi vai huonompi kuin tuo?