Suostunko seksiin vai en??
Me olemme miehen kanssa umpikujassa mitä seksiin tulee, mies on lähes täysin haluton viikosta ja kuukaudesta toiseen.
Nyt on selvästi muutamana päivänä ollut "ilmassa" jonkinlaista vihjailua miehen puolelta että vois halutakin.
MUTTA minä en tiedä haluanko minä.
Tarkennettuna fyysinen puoleni haluaa ja kovasti, kroppakin sen kertoo;) mutta henkinen puoli jumittaa:´(
Se on nimittäin nähty niin monia kertoja, että parin kerran jälkeen mies menee taas lakkoon iänkaikkisen ajaksi.
Esimerkkinä se, että viimeksi meillä oli seksiä maaliskuussa ja nyt on elokuu alkanut.
Silloin puuhailtiin 2-3x ja siinä se, alkoi taas tauko joka siis kestänyt tänne asti.
Turha kai sanoakaan miten hajalla ja rikki ja loukattu olen:´(
Tää on jotain defenssimekanismia itseltäni, muistan viimekerralta sen tunteen kun huomasin että jaahas taaskaan sitä ei huvita ja taas alkaa tauko, olo oli kuin olisi valutettu jäätä sisuksiin ja mahaa nipisteli ja itkin itsekseni.
Tuolta kaikelta yritän kai itseäni nyt suojella ja säästää vaikka kroppa sanookin että "NAI".
:´(
Heh, meikäläisen tuurilla asutaan Suomen eri laidoilla. ;)
Yritän edelleen analysoida tilannetta miehen näkökulmasta. Jotain paineita (suoritus- tai työ) saattaa olla mistä ei kehtaa kertoa. Meissä suomalaisissa miehissä on se vika että tahdotaan sulkeutua kuoreemme kun tulee joku ongelma ja varsinkaan vaimolle ei kehdata tunnustaa. Eikä lääkärille mennä ennenkuin pää kainalossa...
Enpä yritä keksiä enempää syitä tähän hätään kun en tunne teitä sen lähemmin. Heitän rakentavan ehdotuksen sen sijaan: Jos sattuisi käymään niin onnellisesti että saat seksiä lähipäivinä niin kuiskaa jälkeenpäin sille miehellesi jotain tähän tyyliin: Kulta, se oli tosi kivaa ja teki niin hyvää - laitettaisko uusiksi ensi viikolla jos haluat?
Ideana on se että sitten se ei luule että pitäisi toistaa sama suoritus heti huomenna (josta voi tulla niitä paineita). Viikon välin luulisi olevan kohtuullinen "vaatimus".
Tämä on sitten sekä ap:lle että kakkoselle: Jos kiinnostaa vaihtaa enemmän ajatuksia, voisin virittää johonkin senssipalstalle ilmoituksen teille löydettäväksi niin päästään meilikontaktiin. Tähänhän ei voi mitään laitella suoraan näkyviin.
T: 8