Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin rouva ronttasi tänään lapsia kauheella kiireellä autoon, jotta

Vierailija
01.08.2011 |

ehtii viedä ne tarhaan ja sitten junalle. Hiukan kyllä säälitti sekä äiti että lapset. Mä olen jo aikapäiviä sitten todennut, että en kulje julkisilla, koska niihin kiirhetiminen ja niissä kökkiminen pilaa koko päivän. Ajelen autolla töihin ja kotiin kaikessa rauhassa. Muita?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvitäkseen silti erinomaisesti ilman julkisia. Me asutaan omakotitaloalueella luonnon keskellä ja silti kaikki on nopeiden liikenneyhteyksien päässä.

Vierailija
22/29 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvitäkseen silti erinomaisesti ilman julkisia. Me asutaan omakotitaloalueella luonnon keskellä ja silti kaikki on nopeiden liikenneyhteyksien päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla, Sipoossa, Porvoossa, Espoossa, Lohjalla jne. vaikka asuisikin Helsingissä. Meiltä esimerkiksi kulkisi ihan kätsästi julkisilla vielä Loviisaankin.

Vierailija
24/29 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla, Sipoossa, Porvoossa, Espoossa, Lohjalla jne. vaikka asuisikin Helsingissä. Meiltä esimerkiksi kulkisi ihan kätsästi julkisilla vielä Loviisaankin.

et pääse näppärästi julkisilla, vaan helpommin autolla.

Vierailija
25/29 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni kulkisin vieläkin, mutta nyt tarvitsen töissä autoa kun liikun asiakkaiden luo ympäri kaupunkia ja rahtaan samalla painavia tavaroita mukanani. Harmi!

Vierailija
26/29 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta pässikin tajuaa, että viittaan Helsingin lähikuntiin.

Mutta näköjään aina sitä laskee väärin ihmisten älykkyystason.

Vierailija
27/29 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy: työpaikka on Helsingin keskustassa ja ilmaisen parkkipaikan saaminen siellä on mahdotonta. Autotalliimme on vuosien jono. Pitäisi jättää auto Kisahallille, jatkaa sieltä ratikalla, olen nopeammin perillä junalla.

Se mitä sinä teet, ei välttämättä ole oikea ratkaisu sun naapurillesi. Jokainen tyylillään ja juts sillä tyylillä, mikä elämäntilanteeseen sopii.

Vierailija
28/29 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä äärimmäistä laiskuutta kulkea 3 km autolla. Kaupassa käyminen on säälittävä tekosyy, tuskin kukaan siellä joka päivä käy ja jos käykin, huonosti organisoi asiansa.

Mutta samapa tuo, jos ei hyötyliikunta kiinnosta, ei kaivele mun napaani.

Vierailija
29/29 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska lähistöllä ei ole parkkipaikkaa. Tai on, mutta niin kalliita, ettei kannata. Lähemmäs pääsen bussilla, eikä tarvitse jumittaa ruuhkassa kun bussi ajelee bussikaistaa.