Miksi palstalta ei saa apua mielenterveysongelmiin
Kommentit (10)
MIelestäni ei ole oikea paikka kysyä neuvoja täältä. Kannattaa kääntyä ammattilaisten puoleen. Täällä voi vaan pahoittaa mielensä, joidenkin kirjoituksista...
Mielenterveys on sitä että TUNTEE itsensä ja osaa KÄSITELLÄ itsensä. Se ei tuntemattomalle lässyttäminen mitään auta vaan sun pitää pitää tehdä ITSE. Tunne itsesi ja mieti miksi tunne. Yleensä ahdistus/masennus on oire siitä siitä että elät väärin ja mielesi viestii että pitäs tehdä ehkä jotain muutoksia. Ymmärrän että joskus tuntuu pahalta ja se on ihan normaalia mutta sellasta se vaan on. Ei pahaa ilman hyvää.
PS vituttaa nämä ammattijavalittajat jotka vuosi toisensa jälkeen kierii ongelmissaan. Ja kerää diagnooseja. Koko elämä on yksi diagnoosi.
Koska ei teitä mt-ongelmaisia kiinnosta kuin popsia pillereitä ja lihota kotona. Kukaan ei oo parantunut niillä pillereillä. Ne muuttaa sun aivoja. Itse pitää ottaa itseään niskasta kiinni! Mutta kun sitä ette laiskat läskit viitsi tehdä. Liikuntakin auttaisi mielenterveyteen, mutta mieluummin mötetään suklaata ja sipsiä netfliksin kanssa.
Ei ole sellainen palsta tämä. Väyliä hakea apua mt-ongelmiin riittää kyllä muualla.
Paremminkin aktiivinen palstailu, jollei suoranaisesti voi aiheuttaa mielenterveysongelmia, niin vähintään pahentaa jo olemassa olevia mielenterveysongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sellainen palsta tämä. Väyliä hakea apua mt-ongelmiin riittää kyllä muualla.
Ne on vääränlaisia m
Netissä pystyy lähinnä rypemään niissä ongelmissaan, ratkaisut löytyvät jostain muualta.
Ei minulla ole ongelmia, olen vain hullu. Se on minun ominaisuus.
-puppaloora
Miten voisi saada, koska tämä palsta aiheuttaa niitä?
Saahan täältä vertaistukea kun vähintään joka toinen on pimpelipom