Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fyysistä työtä tekevät ihmiset!

Vierailija
01.08.2011 |

Miten te jaksatte pitää kuntoanne yllä työpäivän jälkeen? Pidättekö sitä yllä? Itse teen ravintola-alan töitä ja koen, että tarvitsisin myös liikuntaa elämääni. Olen koittanutkin aloittaa uusia liikunnanmuotoja (kävely, pyöräily, lenkkeily, kuntosali), mutta aina sitten vaan laiskuus nousee pintaan ja kuljen julkisilla. Entä miten huolehditte ravinnon saannin? Itselläni on hankalaa syödä säännöllisesti, koska keho on tottunut elämään pitkiä aikoja ruuatta (vuorokausi menee kevyesti), mutta sitten kun syön, niin syön kerralla paljon ja epäterveellisesti. Samaten työnteko häiritsee säännöllistä syömistä, kun palvelualat ovat mitä on (silloin tehdään töitä, kun muut juhlii ja sitä työntekoa saattaa olla monen monta tuntia putkeen vain parilla tupakkatauon voimalla). Jotain käytännön vinkkejä kiitos, haluaisin saada liikkumisen ilon takaisin elämääni, sekä oppia syömään oikein.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se epäterveellinen on lähinnä ranskalaiset, erilaiset einekset, ravintolaruoka. karkit ja muut makeiset ei elämääni radikaalisti vaikuta. Paitsi töissä tulee juotua aika paljon limsoja, vaikka limsatkin olen pyrkinyt vaihtamaan laimennettuihin mehuihin ja kivennäisvesiin sokerin ja suolojen saamisen takaamiseksi.

Vierailija
2/3 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olutta tulee myös juotua usein, se pitäisi kyllä varmasti jättää aika pitkälti pois. Humalatilaan harvoin pääsee, mutta onhan tässä toleranssi jo kasvanutkin sen suhteen. (1-4 olutta lähes päivittäin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työ on kyllä fyysistä. Potilaiden "pyörittelyä" ja jalkojen päällä olemista koko päivän. Mä pidän kuntoa yllä kulkemalla työmatkat pyörällä, vapaa-ajalla juoksen 4-5 km matkoja 4-5 krt viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi