Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te kenellä on ulkkarimies, miten paljon tekee kotitöitä, hoitaa lapsia?

Vierailija
03.02.2023 |

Jääkö ne kaikki naisen vastuulle, vai osallistuvatko?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI tee mitään - vaan lyö

Vierailija
2/11 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kysymys suunnattu turkkilaisten, afganistanilaisten tai irakilaisten ym. vaimoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies hoitaa aika lailla kauppareissut, kodin korjaukset ja siivoaa mitä käsketään. On muuten erittäin hyvä kokki, useammin tekee ruuat meillä kuin minä. Lapsen hoitaa harrastuksiin, laittaa aamulla kouluun ja käyttää lääkärissä tms. tarvittaessa.

Vierailija
4/11 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ulkkaria, eikä kyllä teekään mitään.

Vierailija
5/11 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mies hoitaa aika lailla kauppareissut, kodin korjaukset ja siivoaa mitä käsketään. On muuten erittäin hyvä kokki, useammin tekee ruuat meillä kuin minä. Lapsen hoitaa harrastuksiin, laittaa aamulla kouluun ja käyttää lääkärissä tms. tarvittaessa.

Ostetun on pakko painaa pitkää päivää, jotta saa kansalaisuuden.

Vierailija
6/11 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostetun on pakko painaa pitkää päivää, jotta saa kansalaisuuden.

Hänellä on ollut kansalaisuus jo viimeiset 10 vuotta.

Vierailija
7/11 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee kaikkia kotitöitä oma-aloitteisesti. Hänen kontollaan on mattojen tamppaaminen, kun on isompi ja vahvempi kuin minä. Yleensä tehdään yhdessä viikkosiivous, mutta jos olen töissä niin hän tekee sen yksin. Oli kiva tulla tänään töistä kotiin, kun oli imuroitu, tiskattu, pyykätty, vessa pesty, lakanat vaihdettu, sauna lämmin ja iltapalakin tehty.

Vierailija
8/11 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole lapsia eikä tule koskaan olemaan lapsia. Emmekä tee mitää kotitöitä.

Vierailija
9/11 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi tantat pääsee taas pätemään paskoilla ulkkarimiehillään

Vierailija
10/11 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota? Mitäs sinä sitten teet jos mies tekee teillä kaiken? Kyselee mies jolla on "ulkkari" nainen.

Meillä tehdään yleensä asiat yhdessä, tai se tekee kummalla sattuu just sillä hetkellä olemaan enempi aikaa. Eikä pidetä kirjaa kumpi on tehnyt mitäkin. Meillä on yhteinen päämäärä, eli onnellinen perhe jossa kaikilla on hyvä olla.

En tiiä oliko toi sun stoori provo, mutta miehesi ansaitsee paremman naisen. Hyvä mies menee hukkaan.

Vierailija
11/11 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies laittaa useimmiten ruuan arkisin, vie ja hakee lapset koulusta ja harrastuksista koska sillä on enemmän joustoa työpäivässä kuin minulla, Lisäksi silittää ja imuroi aina.

Plus mun työmatkojen aikana pitää koko pakan kasassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme