Kymppi uutisten loppu kevennys..
Kommentit (15)
Alakoululaisten kanssa katottiin. Sanosin niille ett kattokaa ku toss on niitä naturisteja. Ne sitte katto ja sano ett höh onks niitä oikeesti olemassa. Hih!
Alastomuutta, tähän aikaan illasta! Onneks oli kaksoset unilla. Miehen kanssa sitten kauhisteltiin!
he tietävät, mitä tekevät. Ei heidän puolestaan hävettänyt. Nauratti vain, että on tommolalla pokkaa!
Alastomuutta, tähän aikaan illasta! Onneks oli kaksoset unilla. Miehen kanssa sitten kauhisteltiin!
vilahtiko siellä kikuli? :O
Ei, vaan ne oli sensuroitu kivasti ampiaisen kuvilla. Mä en kuullut, miksi sillä yhdellä naisella oli se lannevaate, kun just silloin muut puhui olohuoneessa kovaan ääneen.
vilahtiko siellä kikuli? :O
Ei, vaan ne oli sensuroitu kivasti ampiaisen kuvilla. Mä en kuullut, miksi sillä yhdellä naisella oli se lannevaate, kun just silloin muut puhui olohuoneessa kovaan ääneen.
kun "naiset tykkää aina koristautua"
ettei alastomuus ole suomessa tabu. Musta e oli ihan "normaalia". Normaalin ihmisen alastomat kropat, miksi jotakin se hövettäs/kauhistuttas/ihmetyttäs tms. Mun lapset ois kyllä saaneet katosa ihan vapaasti, jos olisivat olleet hereillä. Meidän perheess'ä alastomuus on luonnollinen asia. Saa sitä lapset ja aikuisetkin nauraa, jos huvittaa, mutta ovat nähneet ennenkin alpoastomia, esim, kun käymme yhdessä saunassa tai yleisessa uimahallissa.
Pervoja ja rajoittuneita kasvaa just niissä perheissä, joissa alastomuutta pidetään kauheana "syntinä".
Ettehän te siellä olleet? Mitä kamalaa alastomassa ihmisessä on?
minä en tajua, miten ne viittii kekkaloida nakuina. Tässäkin tuolilla kun istuis perse paljaana, niin ällöttävästi liiskaantuis kiinni penkkiin. Yyh.
naisilla oli pillu peitossa.ei aitoa nudismia.
minä en tajua, miten ne viittii kekkaloida nakuina. Tässäkin tuolilla kun istuis perse paljaana, niin ällöttävästi liiskaantuis kiinni penkkiin. Yyh.
Ei ihastuttanut eikä vihastuttanut, ihan yhdentekevää minulle. Nakuilkoon ken sen omaksi jutukseen kokee, ei haittaa minua.
Sitä en ymmärrä miten se jotakuta ihan ulkopuolista voi hävettää?
Kymppiuutisten loppukevennyksen tosin katsoin.