Lue keskustelun säännöt.
G: jos teillä on juhlat / illanistujaiset, onko teillä jotain ohjelmaa?
31.07.2011 |
Vai istutte ja juttelette vain?
Kyse siis perhejuhlista, joissa ei "ohjelmanumerona" ole pelkkä alkoholin juominen..
Kommentit (3)
mutta kaikilla joilla on ns. viihdehuone, on jossain vaiheessa ohjelmanumerona sing staria, rock heron peluuta tms. Joidenkin kanssa tulee pelattua myös vanhoja kunnon lautapelejä, sekin on kivaa joskus. Ja joidenkin kanssa katsotaan pätkiä ikivanhoista tv-sarjoista dvd-kokoelmista tai youtubesta. Tai levitetään kaikki cd:t ja fiilistellään musaa. Yleensä vaan kuitenkin ollaan ja lätistään. Ehkä katsotaan vähän valokuvia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
niin yleensä vaan jutellaan mutta saatetaan pelata Guitar Herota tai Wii:n urheilupelejä. Riippuu vähän keitä on kylässä.
Niissä oli ohjelmaa juu mutta missään muissa ei ole ollut.