Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: pitääkö miehellä olla ajokortti?

Vierailija
31.07.2011 |

Meillä minä (nainen) ajan, ja kortiton mies on takapenkillä vauvan kanssa. Usein olen kuullut hämmästeleviä kommentteja siitä, ettei miehelläni ole ajokorttia. Mitä mieltä täällä ollaan? Pitääkö miehellä olla kortti ollakseen 'Mies'?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä kummallakaan ei ole.

Vierailija
2/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain sen ykkösvaiheen, koska tarvitsi ajokorttia lukioaikana päästäkseen aamulla kouluun. Kun lukio loppu niin ei ollut enää ollenkaan halukas ajamaan autoa eikä halunnut edes käydä kakkosvaihetta.

Matkustelee sitten yleisillä nykyään...ja on tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on OK jos on joku pilveä polttava hippi tai hinttari. Kyllä oikealla miehellä pitää ajokortti sentään olla.

Vierailija
4/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on OK jos on joku pilveä polttava hippi tai hinttari. Kyllä oikealla miehellä pitää ajokortti sentään olla.

Vierailija
5/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä tekee kortilla, jos ei ole edes autoa?

Vierailija
6/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma on asiansa

Vierailija
7/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättää jälkeensä valtavaa hiilijalanjälkeä, he haluavat käyttää kimppakyytejä ja yleisiä.

Vierailija
8/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja auto myös!

Vierailija
9/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän perheessä pitää olla kummallakin. Menis elo muuten liian hankalaksi. En kuitenkaan tod. haluaisi myöskään miestä, joka ei liikkuisi muuta kuin autolla joka metrin.

Meillä töihin yms. mennään pyörillä ja julkisilla, mutta autoa tarvitaan kuitenkin mm. mökkireissuihin, kauppaan jne. En kyllä itse jaksaisi, jos olisi ainoa, joka voi hoitaa autolliset asiat.

Vierailija
10/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehellä on, mutta minä meillä aina autoa ajan koska mies ei ajamisesta tykkää. Nykyään ajokortti on kyllä lähes jokaisella niin miehellä kuin naisellakin, joten varmasti katsotaan aika pitkään jos ei korttia ole.

Vierailija
11/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää. Me autoillaan vähän, mutta kyllä se kortti ehdottomasti pitää olla kummallakin tiettyjä tilanteita varten. On se melkein turvallisuuskysymyskin, että aikuinen ihminen on ajotaitoinen, jos vaikka mökillä ollaan ja tulee joku hätätilanne.

Vierailija
12/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pidänkin enemmän kaupunkilaismiehistä kuin maajusseista :D Oikeasti, isommassa kaupungissa ei tarvitse autoa saati korttia. Julkisilla ja takseilla pääsee.

Vierailija
13/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja auto myös!

Siis toki jos asuu paikasa josta ei pääse kuin autolla, mutta miksi muuten pitäisi olla auto jos sille ei ole käyttöä???

Vierailija
14/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minulla kortti, miehellä ei, autoa ei omisteta. Miehellä ei ole koskaan ollut tarvetta ajaa ajokorttia, julkisilla pääsee. Itse taas asuin nuorempana sellaisessa korvessa, että ilman ajokorttia ei päässyt minnekään. Nyttemmin kortti käynyt itsellekin tarpeettomaksi.

Vierailija
15/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää. Me autoillaan vähän, mutta kyllä se kortti ehdottomasti pitää olla kummallakin tiettyjä tilanteita varten. On se melkein turvallisuuskysymyskin, että aikuinen ihminen on ajotaitoinen, jos vaikka mökillä ollaan ja tulee joku hätätilanne.

Vierailija
16/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni kyllä on, mulla ei. Niin ja meillä on muuten matkaa esim. lähimpään päivystävälle lääkärille yli 20 kilsaa. taksit kulkee jos niikseen tulee.

Mökkiä ajatellen ajokortti on turha, koska meillä se on saaressa eli veneellä pitää kulkea.

Vierailija
17/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan rahanhukkaa käydä eka ykkösvaihe ja sitten jättää käymättä loppuun asti??

Vierailija
18/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei ole omaa autoa, lainataan mökkireissuja varten. Mökillä tai naapurimökeillä aina muita ajotaitoisia, joten siinäkään ei tule ongelmaa. Asutaan keskustassa joten jalkasin/pyörällä/julkisilla pääsee. Ja taksi tietty, jos jotenkin pakko autolla päästä. Miehellä oli kans ykkösvaiheen kortti ja sillon oma auto, mut oli mukana pahassa kolarissa eikä enää halunnu ajaa. Mä taas rakastan ajamista, etenkin pitkiä matkoja! Autoa silti tuskin hankitaan.

Moniko jättäisi lähtemättä suhteeseen, jos ekoilla treffeillä sais tietää ettei mies aja, i wonder.. Stadilaisista tuskin kukaan :D

Vierailija
19/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta selainen ihmistyyppi ärsyttää aivan hirveästi joka on sitten koko ajan kerjäämässä (ilmaista) kyytiä kun ei pihiyttään viitsi käyttää taksia.

Yhden seurustelukumppanin hylkäsin tuosta syystä, pyyteli heittämään sinne ja tänne, mutta ei koskaan antanut bensarahaa.

Vierailija
20/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja auto myös. Mulla on kuitenkin 7 km lähimpään kauppaan, ei kulje julkiset. Mä en jumaliste ala miestä kuljetteleen edestakaisin.