Onko Marimekon kylpytakki hyvä?
Tarvitsen kylpytakin, mutta hyvän sellaisen.
Äitini sanoi, että joskus aikanaan Marimekon kylpytakki oli liian painava.
Onko nykyään yhtä painava?
Pehmeä ainakin kuulemma on.
Haluan laadukkaan hyvin kuivaavan kyltakin, mutta ei saa olla liian kevyt, eikä liian painavakaan.
Kommentit (17)
Liian painava ja jäykkä, hihat olemattoman lyhyet.Yksinkertaisesti huono. Lexingtonilla on paljon pehmeämpi ja kevyempi.
Jokipiin Pellavan kylpytakit ovat ihania, toki uutena tuntuvat hiukan karheilta - kalliita ovat kyllä myös. Marimekon takit ovat painavia, paksuja, jäykkiä ja lankoja tosiaan nousee niin että jo muutaman käyttökerran jälkeen takki näyttää kamalalta.
MuutenMuuten ihan hyvä mutta on tosiaan aika painava. Vaihdoin Benettonin kylpytakkiin joka on paljon kevyempi ja pehmeämpi.
En suosittele! Minulla on noita kaksi, ensimmäisestä nousi heti lankoja ja sain toisen korvauksena, kun valitin siitä. Tosin yrittivät kyllä selittää, että olen itse aiheuttanut nuo langannousut repimällä jotenkin. No ei mennyt kauaa, kun toisestakin nousi lankoja samallalailla. Molemmat ovat tosi siivottoman näköisiä. Olen silti käyttänyt niitä, kun en raatsi ostaa uuttakaan.
Miehelläni on ollut adidaksen kylpytakki yli 10 vuotta ja se taas on pysynyt tosi hyvänä. Voisin kyllä jo investoida itselleni tollasen hemtexin kylpytakin...
Mulla on kesä- ja talvikylpytakki: talveksi Hemtexistä ostettu froteekylpytakki ja kesäksi H&M pellavakylpytakki. Asun kerrostalossa, jossa taloyhtiöllä on sisäsaunan lisäksi puilla lämmitettävä ulkosauna, joten kylpytakkia pidetään pari kertaa viikossa ihan ihmisten ilmoillakin :)
Juu, ja se Benettonin kylpytakki on kyllä pehmoinen päällä, mutta sillä ei ole hyvin kuivaavaa ominaisuutta! Mallikin on jotenkin outo. Mutta onhan ne hienoja ja mukavan tuntuisia pääliseltään. Älä siis ainakaan sellaista osta.
Ratian kylpytakki on mielestäni toiminut kivasti ja kestänyt käytössä jo vuosia. En kyllä tiedä, onko niissä mieluisia värivaihtoehtoja sinulle...
Heh, eiköhän ap ole jo kylpytakkinsa löytänyt kun aloitus on 2 vuotta vanha :)
Minullakin on 2 kylpytakkia. Juurikin tuo h&m pellavakylpytakki ja sitten joku ihan merkitön pyyheliinakangasta oleva kylpytakki. Pellavatakki nyt käytössä.
Minäkin haukun Marimekon kylpytakin. Minulla on pitkät hiukset ja onnistuin harjaamaan kylpytakin pinnan nopeasti pilalle.
mutta tosiaan aika painava. Itse olen miettynyt
että jos hankkisi Marimekon kylpytakin tilalle Benettonin kylpytakin. Ainakin lasten takit on ihanan pehmeitä ja kevyitä.
Sain itse jokunen vuosi sitten todella kauniin Maritakin mieheltä lahjaksi, mutta petyin siihen, koska siitä alkoi VÄLITTÖMÄSTI käytössä töröttää lankoja. Siis se froteepinta menee jotenkin helposti rikki niin, että katkenneita lankoja alkaa töröttää joka puolelta. Ja muistan, että tuolloin aiheesta keskusteltiin tälläkin palstalla: moni muu oli havainnut saman ongelman! - Satasen kylpytakilta kun odottaisi enemmän. Ihan tosi muistan monen valittaneen samasta ilmiöstä.
En sitten tiedä, onko Marimekko saanut takeistaan palautetta ja onko laatua parannettu sen jälkeen.
Toinen asia on sitten tosiaan se, että maritakki on aika raskas ja paksu päällä. Kesäisin ihan liian kuuma ainakin minulle.
ollut todella tyytyväinen Hemtexin froteekylpytakkiin. Siis sellaiseen "kokofroteiseen", ei sellaiseen, jossa on "sametin" tuntua. Ostin omani vuosia sitten varmaan 10 eurolla (joku alen loppurysäys - alehinnat puoliksi -tarjous). Takkia on pidetty ja pesty eikä se ole mennyt miksikään. Takki on musta just sopivan paksu, eli tuntuu, että on kylpytakki päällä ja on lämmin talvella, muttei kuitenkaan painava tai tuhottoman paksu.
Käy katsomassa löytyisikö Hemtexistä sopivaa!
Hintaansa nähden todella huono! Raskas päällä ja lankoja nousee.
Haluaisinkin valkoisen, hyvin kuivaavan ja silti lämpöisen.
Löysin kuopuksellekkin hyvän kylpytakin.
Löytyy myymäläkin täältä Tampereelta.
Velour kylpytakkia en halua.
Köyhän on ostettava kerralla hyvä.
En tykkää liian kevyestä, enkä liian painavasta.
Marimekon kylpytakki on ihan onneton, froteen lenkit repsottavat, takki on painava ja hinnaltaa tuote on
ihan älyttömän kallis!
Samaa mieltä Marimekon kylpytakista.Ei todellakaan hintansa väärti.Sain lahjaksi mieheltäni ja maksoi siis reippaasti yli satasen.Todella painava päällä, frotee paksua ja jäykkää.Langannousuja lyhyen käytön jälkeen runsaasti.Ylihintainen tuote, huono laatu.