Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3-vuotias oli mummolassa 4 yötä, kertaakaan ei pesty hampaita..

Vierailija
31.07.2011 |

Mukana oli isommat sisarukset myös, mummo kertoi, miten ei oltu hiuksia pesty lainkaan (eikä harjattu, huomasin), mutta olivat käyneet kuitenkin joka päivä pesulla, muutenkin kertoivat hyvin avoimesti kaikista nukkumis-, potta- ym. jutuista ja ajattelin kaiken olleen ihan ok, miltä se kuulostikin.

Kotimatkalla vanhin lapsista sanoi, että kuopuksen hampaita ei oltu pesty kertaakaan, kun eivät halunneet huudattaa lasta.

Nyt en oikein tiedä, kumpi ärsyttää enemmän, hampaiden pesemättömyys vai se, ettei asiasta voitu kertoa.. En tiedä, olivatko edes kokeilleet pesua. Kotona huutoa tulee joskus, mutta yleensä se menee ok ja vaikka huutoa tulee, ne hampaat vaan pestään.

Nooh... En nyt viitsi mainita jälkikäteen, mutta ensi kerralla jos/kun menevät, niin erikseen sanon, että hampaat PESTÄÄN joka ilta.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sikaisot korvaukset lasten äidille. Nyt äkkiä soittamaan poliisit paikalle.

Vierailija
2/33 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä oot uskaltanut viedä lapsiasi sinne hoitoon. Mä kyllä katkaisisin välit kokonaan, enkä enää antaisi lapsiani sinne paholaisen pesään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin asiasta on pidetty puhuttelu.

Hampaidenhoito on tärkeä juttu ja lasten hammashuollosta säästetään, joten ihan turha reikiinnyttää niitä tahallaan.

Vierailija
4/33 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sikaisot korvaukset lasten äidille. Nyt äkkiä soittamaan poliisit paikalle.

Vierailija
5/33 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaat, ettei ole tapahtunut mitään maata kääntävää. Lapsesi hampaat eivät ole ikiajoiksi pilalla.

Vierailija
6/33 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä palstalla on monia jotka eivät saa lapsiaan ikinä edes hoitoon mihinkään ja sä valitat tärkeästä mutta hullusta asiasta. eivät ne hampaat nyt 4 yössä pilalle mene. tarkenna ensi kerralla asiaa mummolle ja pakkaa xylitol-tuotteita reilusti mukaan.

Vierailija
7/33 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme yötä on pisära meressä. Hoitakaa tämäkin asia kotona.

Tai hoitakaa suoraan sanottuna lapsenne itse!

Vierailija
8/33 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai hoitakaa suoraan sanottuna lapsenne itse!

Xylitol-purkkaa oli iso pussi mukana, en tiedä, paljonko niitä on annettu.

Ok.. nielen harmini. Mummola on oikeesti aivan ihana paikka ja vaikka harvoin sinne isotkin pääsevät, niin tykkäävät olla. Pappa on kaikkien idoli.. =0)

ap

Vierailija
9/33 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miten paljon pyydät takaisin, kun eivät täyttäneet hoitovelvoitetta? Jos maksoit vaikka 600 e, voit pyytää siitä 5 e takaisin.

Vai oletitko, että isovanhemmat viitsivät ja jaksavat tehdä kaiken sen, mitä itsekään et näköjään neljään iltaan itse viitsinyt tehdä, koska lapset mummolaan annoit.

Kun meille tulee lapsi yökylään, tarjoan karkkeja, sipsejä, limsaa ja herkkuja mielin määrin enkä mieti, pesikö joku hampaat vai ei. Ei pidä antaa lasta muille, jos ei kestä sitä, että muut noukkivat "rusinat pullasta".

Vierailija
10/33 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miten paljon pyydät takaisin, kun eivät täyttäneet hoitovelvoitetta? Jos maksoit vaikka 600 e, voit pyytää siitä 5 e takaisin. Vai oletitko, että isovanhemmat viitsivät ja jaksavat tehdä kaiken sen, mitä itsekään et näköjään neljään iltaan itse viitsinyt tehdä, koska lapset mummolaan annoit. Kun meille tulee lapsi yökylään, tarjoan karkkeja, sipsejä, limsaa ja herkkuja mielin määrin enkä mieti, pesikö joku hampaat vai ei. Ei pidä antaa lasta muille, jos ei kestä sitä, että muut noukkivat "rusinat pullasta".

Vierailija
11/33 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli todennäköisesti jättää pesemättä. Antaa lasten katsoa DVD:tä koko ajan, syövät pelkkiä herkkuja ja pitävät hauskaa. Eivätkä enää ikinä kerro sinulle muuta kuin "ihan hyvin meni".

Ja tiedätkö mitä: sen sinä olet ansainnut! Mene mukaan hoitamaan lapsiasi, jos haluat pomottaa.

Vierailija
12/33 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meille tulee lapsi yökylään, tarjoan karkkeja, sipsejä, limsaa ja herkkuja mielin määrin enkä mieti, pesikö joku hampaat vai ei. Ei pidä antaa lasta muille, jos ei kestä sitä, että muut noukkivat "rusinat pullasta".

Vierailija
13/33 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittääkseni siellä oli 3 lasta eli vähintään 75 e/vrk taitaa olla kulukorvauksen määrä kolmesta, jos olisitte sossutapaus ja lapset tukiperheessä.

Vierailija
14/33 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis syötät sen porsaaksi ja teet siitä kiusatun?

Vierailija - 31.07.11 02:39 (ID 13120433)

niin ehtii lihomaan ainakin 100 kg ja hampaat mätänevät suuhun ja lisäksi lapsi saa varmaan kihomatoja ja taskuista löytyy muurahaisia.

Vierailija
15/33 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos noi pienestä vedät herneen nenään?

Vierailija
16/33 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuli 5-vuotias mummon ja papan kanssa tehdyltä yli yön -reissulta. Ja lapsella ei ollut alushousuja sortsien alla eikä sukkia lenkkareissa ja kasvot olivat aivan likaiset. Eivätkä sortsit ja paita sopineet yhteen. Huoh... Mutta eihän lapsi näihin kuole.

Vierailija
17/33 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuli 5-vuotias mummon ja papan kanssa tehdyltä yli yön -reissulta. Ja lapsella ei ollut alushousuja sortsien alla eikä sukkia lenkkareissa ja kasvot olivat aivan likaiset. Eivätkä sortsit ja paita sopineet yhteen. Huoh... Mutta eihän lapsi näihin kuole.

Kyllä normaali äiti on opettanut 5-vuotiaan lapsen pesemään kätensä ja kasvonsa. Pukemaan alushousut ennen sortseja ja laittamaan sukat jalkaan ennen kenkiä, pois lukien sandaalit.

Vierailija
18/33 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä vaan, pienin oli mummolassa nimenomaan mummon ja papan toiveesta, itse en olisi vielä päästänyt.

Jännä, kun muijat taas vittuilee ihan kympillä. Minäkö se olen nyt se baddie? Ekan kerran sitten esikoisen (10v) syntymän jälkeen sain olla nämä 4 yötä yksin kotona, mieskin oli reissussa. Ei mulla ole tässä lähellä mitään hoitopaikkaa ollut koskaan.

Ja juu, mummolaan vein kassillisen ruokaa lapsille mukaan, että ei ole siivellä eletty. Maksua en antanut, koska itse pyysivät lapset sinne. Kuka teistä vittuilijoistakaan kellekään mitään maksaa, isovanhemmille??

ap

Vierailija
19/33 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä vaan, pienin oli mummolassa nimenomaan mummon ja papan toiveesta, itse en olisi vielä päästänyt. Jännä, kun muijat taas vittuilee ihan kympillä. Minäkö se olen nyt se baddie? Ekan kerran sitten esikoisen (10v) syntymän jälkeen sain olla nämä 4 yötä yksin kotona, mieskin oli reissussa. Ei mulla ole tässä lähellä mitään hoitopaikkaa ollut koskaan. Ja juu, mummolaan vein kassillisen ruokaa lapsille mukaan, että ei ole siivellä eletty. Maksua en antanut, koska itse pyysivät lapset sinne. Kuka teistä vittuilijoistakaan kellekään mitään maksaa, isovanhemmille?? ap

Jos hampaita ei ole pesty tai hiuksia harjattu, niin so what? Ilmainen hoitopaikka viikon ajan lienee asia, jonka takia ei ehkä kannata ryhtyä nipottamaan kaikesta.

Sait olla 4 yötä yksin kotona, mutta sittenkin tulit tänne palstalle valittamaan, että sinua ei ole toteltu. Koska ajattelit kasvaa aikuiseksi?

Vierailija
20/33 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uskooko joku mitä 3- vuotias puhuu?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän