ARG, en jaksa näitä vieraita joille ei sovi tulla sinä päivänä kun juhlat ovat.
Ja jotka vaativat itselleen järjestettäväksi kahvituksen pitkin seuraavaa viikkoa jonkun pari euron rihkamalahjan takia.
Kommentit (5)
Ja ärsyttävintä on, että mieheni on sellainen, joka voi sanoa vaikka veljelleen, että me ei päästä nyt tyttöjen synttäreille, mutta voitais tulla vaikka seuraavalla viikolla! Tiedän, että siellä käly kiristelee hampaitaan, koska laittaa tosi paljon tarjoilua synttäreille, eikä varmana halua mitään uusia kestityksiä järjestää seuraavalla viikolla!
Mulle sopii oikein hyvin että jollei tulla silloin kun on pyydetty niin ei tulla ollenkaan. Jos haluaa kuitenkin antaa lahjan niin voi sitten vaikka itse kutsua luokseen tai jotain, on hullua juhlia lapsenkin synttreitä monta viikkoa ja kahvittaa tarjoiluineen viiteen kertaan.
eikö tuohon voi vastata vaan, että kutsumme sitten teidät jonain toisena aikana?
Minusta on todella mukavaa, että vieraat, jotka eivät pääse juhliin, tulevat sitten myöhemmin, kun heille käy. Juhlista yli jääneet herkut pistän joka tapauksessa pakkaseen. Ei se nyt suuri vaiva ole pyöräyttää parit piirakanpalat mikrossa ja keittää kahvit. Minulle ihmiset on tärkeitä, aivan sama minkä lahjan tuovat vai tuovatko ollenkaan. Kiva vaan että saa rauhassa keskustella kun ei ole muita vieraita.
tulla synttäreille edellisenä iltana. Toi puoliksikäytetyn tarra-arkin ja ilmaiseksi saadun käsinuken 9-vuotiaalle.
Ja paasasi sitten jälkikäteen joka paikassa, kuinka meidän huusholli oli ihan sekaisin - eikä lahjaakaan arvostettu!
No kai se huusholli on sekaisin perjantaina, kun työssäkäyvät ihmiset valmistelevat juhlia.
Ja myönnän, naamallani varmasti häivähti epäusko, kun lapsi avasi pakettinsa, koska minä annan ainaa hänelle kalliita lahjoja. Tai annoin.
Mulle sopii oikein hyvin että jollei tulla silloin kun on pyydetty niin ei tulla ollenkaan. Jos haluaa kuitenkin antaa lahjan niin voi sitten vaikka itse kutsua luokseen tai jotain, on hullua juhlia lapsenkin synttreitä monta viikkoa ja kahvittaa tarjoiluineen viiteen kertaan.