Miksi mies käyttäytyy näin?
Parisuhde oli sellaista, että minä hoidin lapset,kodin ja raha-asiat (annoin rahaa miehellekin). Mies oli työtön, meni ja tuli miten sattuu, yritti käydä kursseja toisella paikkakunnalla, yritti reissuhommia missään onnistumatta. Kävi meillä sitten huutamassa ja potemassa elämäänsä ja hakemassa seksiä. Miljoona viestiä hän sitten aina laittoi reissuiltansa tai soitti ja mesosi, että eroaa nyt, kun minä olen tällainen hirviö. Minä en koskaan saanut eropäätöstä tehdä, koska se on uhkailua, enkä myöskään saanut elää sen mukaisesti (mm. lupia kyselemättä, saanko mennä lasten kanssa kavereille kylään tms.), että olisimme eronneet, vaikka mies sitä julistikin. Sitten, kun halusi taas olla yhdessä ripitti minua kaikesta, jonka "olin tehnyt hänen selkänsä takana", vaikka kyseessä olivat tilanteet, jolloin hän oli tavoittamattomissa mykkäkoulussa.
Omasta mielestään mies on kiltti, rakastava ja auttavainen. Minä vain kohtelin häntä väärin. En koskaan tehnyt laskelmoidusti niin, mutta totta on,että len ollut hyvin uupunut kaikkeen,eivätkä voimat ole meinanneet riittää miehen kannatteluun.
Mies painottaa kuitenkin yhä tekstarein ja spostein,kuinka hän on ihana ja minä sairaista sairain. Hän arvostelee ystäväni, läheiseni ja minun fyysiset ja henkiset ominaisuuteni. Olen ihan rikki.
Hän on neljän kuukauden ajan soitellut minulle aika ajoin baarista kertoen naisista siellä,kertoen,kuinka hänestä pidetään,kuinka hän antaa upean itsensä pian seuraavalle,joka osaa häntä arvostaa toisin kuin minä.Eilen tuli monta spostia,joissa hän kirjoitti,kuinka pääsee viimein tunkeutumaan kosteaan ja halukkaaseen ja siinäpähän sitten jään ruikuttamaan,kun joskus tajuan,mitä menetin. Yöllä tuli tekstari,kohta menen ja olemme historiaa.
Miksi hän tekee tällaista? Jos hän inhoaa ja vihaa minua,niin miksi hän viestittelee yhä? Miksi on pakko saada aina vain haukkua? Miksi hän kertoo toisista naisista ja aktistakin ihan askel askeleelta? Minusta hän on ollut aina niin mustasukkainen,etten ole koskaan saanut edes sanoa,että joku mies olisi ollut vaikka hyvä asiakaspalvelija,niin jo on tullut kommentti,että antoiko hyvää kyytiä takahuoneessa...
Kommentit (26)
Hän vain kertoo minun olevan sairaalloisen suorittajan, jonka pitäisi nyt vain laittaa lapset nukkumaan ja keskittyä häneen. Hän tarvitsee minua...
Oletko sitten omasta mielestasi taipuvainen ylitunnollisuuteen ja ylisuorittamiseen? Jos sulla on tallaisia piirteita niin ehka totta puhuakseni voisit relata niista vahan, ei elama siihen kaadu? Tiskikoneen ehtii tyhjentaa myohemminkin ja tosiaan joskus parisuhteelle tekee hyvaa laittaa lapset nukkumaan ja keskittya siihen mieheen. JOS se siis on sellaista jota sinakin haluat. En tarkoita keskittymisella, etta sinun pitaisi vain palvella hanta. Mutta jos itsekin tykkaat olla hanen lahella (kaikesta huolimatta) niin jarjesta siihen aikaa, ja katso mita tapahtuu. Sovi etukateen miehen kanssa pelisaannoista. Kuten etta sina lupaat tehda jotain tiettya toisin jos hankin muuttaa toimintatapaansa. Tulkaa toisianne puolitiehen vastaan.
nr 12
Meillä ei ole ollut sovintoseksiä. On vain ollut sellaista, että mies kertoo hänen huutonsa olleen oikeutetun, mutta nyt on niin paha olo/krapula/vitutus/ahdistus/masennus, että tarvitsee orgasmin ja jos en juuri sillä hetkellä ehdi, on ilme aivan kauhea, halveksiva, ilkeä ja sitten hän kiihtyy jälleen - koska minä en voi antaa hänelle edes viittä minuuttia...
Kammottavaa. Sinun ei ole pakko suostua hanelle patjaksi vaikka olisi kuinka paha olo. Sanot tyynesti vaan etta on kai hanella kaksi katta.
Mita enemman lukee, sita enemman tulee tunne etta miehesi on kuin yksi lapsi lisaa, paapot ja huolehdit hanestakin, eika niin etta kaksi aikuista katsoisi lastenne peraan. Sitten han ei ymmarra, miksi sulla ei ole aikaa mihinkaan. (Tosin voisit itse miettia miksi sita aikaa ei ole ja onko se hallittua. Teetko oikeasti turhaakin vai mista on kyse... tai onko lapsia useita ja kaikki pienia tms).
on vallinnut aikamoinen kaaos, sillä mies on aloittanut monta remonttia jättäen kaiken kesken ja minut kaiken keskelle lasten kanssa. Ulkopuolista apua en ole saanut käyttää mihinkään. Töitä on todella paljon, koska apua en saa mistään. Olen yrittänyt sanoa, että voisi auttaa edes pikkuisen, niin tulisi hyvä mieli. Jos joku kerta tulisikin, olisi huutamatta ja vaikkapa kantaisi puita sisälle sen sijaan, että huutaisi mulle, että täällä on kylmä tai miksei ole puita sisällä ja kauhea nälkä. Kerran lupasin vastineeksi sille, että hän lopettaisi huutamisen, panostaa läheisyyteen...
...mies tuli paikalle ja solvasi minua tuntikausia siitä, kuink olen julma kiduttaja, kun PANOSTAN läheisyyteen, enkä pysty siihen luonnostaan, kuinka olen ilkeä alistaja, kun teen selväksi, etten voi olla hänen kanssaan muutoin kuin panostamalla ja että varmasti panostan vieraisiinkin miehiin, kun se on minulle niin helppoa :(((
on kolme. Esikoinen menee ekalle, pienin on kaksi. Arjessa on aika paljon hommia, koska teen aivan kaiken aina yksin ja kärsin unettomuudesta, joka sitten verottaa tehojani. Organisoinnissa olisi varmasti parantamisen varaa sekä jos pystyisin nukkumaan paremmin, olisin tehokkaampi. En vain halua miestä pelkästään läheisyyteen, koska minulla ei ole siihen halua eikä voimia etenkin, kun mies on sellainen, että se kuitenkin kaataa aivan kaikki murheensa minun niskaani, eikä ole niin, että hän kävisi vain antamassa läheisyyttä ja ottamassa sitä.
Näistä viesteistänne tulee väkisinkin mieleen, että tietynlaiset naiset haksahtavat narsistimiehiin. Mitä olen joskus elämässäni tavannut narsisteiksi väitettyjä miehiä, niin he tuntuvat antavan itsestään hieman menestyneemmän ja muita paremman kuvan, joka sitten ilmeisesti uppoaa täysillä tietyn tyyppisiin naisiin. Itse miehenä näen koko ajan tällaisen sumutuksen läpi, eivätkä tällaiset väitetyt narsistimiehet ole koskaan yrittäneet kyykyttää minua. Onko se sitten niin, että tietyn tyyppiset naiset ovat niin sokeasti sen omasta mielestään alfa-uroksen perässä, että järki sumentuu.
Onko muuten olemassa narsistinaisia?
on minulle täysin hämärtynyt.
Miehen mielestä minä en ole häntä pitänyt tasavertaisena. En ymmärrä mistä hän puhuu. Minä olen hoitanut lapset ja kodin, sitoutunut täysillä kaikkeen, kantanut vastuuni ja ollut kaikessa tässä kiinni 24/7. Ensimmäistä kertaa 7 vuoteen pääsin parhaan ystäväni luokse ilman lapsia muutama viikko sitten. Mies raivostui tästäkin...Mies ei ole puolestaan pitänyt yhtäkään lupaustaan, ei ole sitoutunut mihinkään, on mennyt ja tullut miten sattuu vuosikausia.
Meillä ei ole ollut sovintoseksiä. On vain ollut sellaista, että mies kertoo hänen huutonsa olleen oikeutetun, mutta nyt on niin paha olo/krapula/vitutus/ahdistus/masennus, että tarvitsee orgasmin ja jos en juuri sillä hetkellä ehdi, on ilme aivan kauhea, halveksiva, ilkeä ja sitten hän kiihtyy jälleen - koska minä en voi antaa hänelle edes viittä minuuttia...